Skip to main content

AUDIENŢE. O seară cu filmele de Oscar Regele leu şi Bohemian Rapsody la Pro TV. Câţi români s-au uitat?

 
Foto: MovieMarkus
Foto: MovieMarkus
Audienţe. Înainte de Gala Premiilor Oscar, Pro TV a mizat sâmbătă seara pe două producţii premiate: „Regele Leu” (2019) şi „Bohemian Rhapsody” (2018). Câţi români s-au uitat?
Publicitate
 
Un weekend de Oscar pe Pro TV. Postul din Pache Protopopescu a pus la bătaie două producţii premiate le ediţiile trecute. A prins? Atât pe intervalul primului film, cât şi pe al doilea, Pro TV a fost pe locul al treilea în ţară şi la oraşe, iar pe segmentul tinerilor a terminat seara pe locul doi (foarte aproape de Survivor, de pe Kanal D).
 
Singurul clasament pe care l-a câştigat Pro TV a fost pe noul public comercial al staţiei (adică Naţional 21-54 de ani ABCD).
 
Pe acest segment comercial (pe care Pro TV lucrează deja cu parte din clienţi şi pe care urmează să îl implementeze total în următorul an), postul a depăşit Kanal D pe intervalul fimului „Regele Leu” şi a fost pe locul al doilea (foarte aproape) pe intervalul Bohemiam Rapsody,
 
De notat aseară că Survivor a pierdut publicul urban, în favoarea Antenei 1, care difuza show-ul Te cunosc de undeva. Survivor a rămas programul preferat al telespectatorilor în toată ţara şi pe segmentul 18-49 de ani.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. „Regele Leu” a prins doar la tineri

Naţional. Cu filmul „Regele Leu”, Pro TV a fost pe locul al treilea, fiind urmărit de aproape 1,3 milioane de telespectatori.
 
Liderul serii era Survivor. Show-ul prezentat de Daniel Pavel a pus Kanal D pe prima poziţie, cu 1.686.000 de privitori. Antena 1 era pe locul secund cu 1.447.000 de urmăritori. Postul Intact difuza gala Te cunosc de undeva.
 
Urban. Regele Leu a avut la oraşe aproximativ jumătate de milion de telespectatori. Filmul în regia lui Jon Favreau a fost tot pe poziţia a treia.
 
Un nou clasament, alt lider. Survivor era depăşit de Te cunosc de undeva. Emisiunea Antenei 1 era pe primul loc cu 842.000 de privitori, iar Kanal D se afla pe doi cu 767.000 de urmăritori.
 
Comercial. Bătălie echilibrată pentru întâietate între Regele Leu şi Survivor. Show-ul de pe Kanal D a câştigat la limită prima poziţie, cu 286.000 de telespectatori. Pro TV se afla pe doi la mică distanţă - 281.000 de privitori.
 
Podiumul serii era completat de Antena 1 - 242.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 aprilie, pe intervalul filmului Regele Leu (20:00-22:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.686.000 9,5 21,3
2 Antena 1 1.447.000 8,2 18,3
3 Pro TV 1.290.000 7,3 16,3
4 Romania TV 484.000 2,7 6,1
5 DigiSport 1 362.000 2,0 4,6
6 Antena 3 253.000 1,4 3,2
7 Pro Cinema 159.000 0,9 2,0
8 TVR 1 127.000 0,7 1,6
9 TVR 2 119.000 0,7 1,5
10 DigiSport 2 97.000 0,5 1,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 aprilie, pe intervalul filmului Regele Leu (20:00-22:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 842.000 8,8 20,2
2 Kanal D 767.000 8,0 18,4
3 Pro TV 553.000 5,8 13,3
4 Romania TV 273.000 2,9 6,6
5 DigiSport 1 198.000 2,1 4,8
6 Antena 3 192.000 2,0 4,6
7 DigiSport 2 82.000 0,9 2,0
8 TVR 2 75.000 0,8 1,8
9 TVR 1 62.000 0,6 1,5
10 Digi 24 60.000 0,6 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 aprilie, pe intervalul filmului Regele Leu (20:00-22:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 286.000 6,8 21,6
2 Pro TV 281.000 6,7 21,3
3 Antena 1 242.000 5,8 18,3
4 Romania TV 40.000 1,0 3,0
5 DigiSport 1 40.000 0,9 3,0
6 Antena 3 27.000 0,6 2,0
7 Pro Cinema 26.000 0,6 1,9
8 Digi 24 21.000 0,5 1,6
9 DigiSport 2 17.000 0,4 1,3
10 National TV 15.000 0,4 1,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Bohemian Rhapsody, jumătate din Regele leu

Naţional. Filmul „Bohemian Rhapsody”, cu Rami Malek în rolul lui Freddie Mercury, a atras puţin peste 600.000 de români la nivelul întregii ţări, ceea ce i-a adus Pro TV-ului locul trei.
 
Pe prima poziţie era Kanal D - 1.061.000 de privitori, iar pe doi Antena 1 - 860.000 de urmăritori.
 
Urban. Şi la oraşe, producţia de Oscar a prins tot ultima treaptă a podiumului. Filmul dat de Pro TV ocupa tot locul trei, cu 333.000 de telespectatori. 
 
La fel ca pe intervalul primului film, Antena 1 reuşea să depăşească Kanal D la oraşe. Pe postul Intact erau 484.000 de telespectatori, iar pe Kanal D 475.000 de privitori.
 
Comercial. Tinerii au adus un loc mai bun în clasament pentru Pro TV. Filmul Bohemian Rhapsody punea postul din Pache Protopopescu pe locul secund, cu 165.000 de telespectatori.
 
Cea mai urmărită staţie TV rămânea Kanal D - 186.000 de telespectatori. Pe trei era Antena 1 - 163.000 de urmăritori.
 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 aprilie, pe intervalul filmului Bohemian Rhapsody (22:05-00:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.061.000 6,0 19,5
2 Antena 1 860.000 4,9 15,8
3 Pro TV 613.000 3,5 11,3
4 Romania TV 436.000 2,5 8,0
5 Antena 3 233.000 1,3 4,3
6 DigiSport 1 187.000 1,1 3,4
7 Pro Cinema 129.000 0,7 2,4
8 TVR 2 128.000 0,7 2,4
9 TVR 1 111.000 0,6 2,0
10 Pro 2 97.000 0,5 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 aprilie, pe intervalul filmului Bohemian Rhapsody (22:05-00:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 484.000 5,1 17,1
2 Kanal D 475.000 5,0 16,8
3 Pro TV 333.000 3,5 11,7
4 Romania TV 244.000 2,5 8,6
5 Antena 3 142.000 1,5 5,0
6 DigiSport 1 104.000 1,1 3,7
7 Diva 54.000 0,6 1,9
8 Pro 2 52.000 0,5 1,8
9 TVR 1 52.000 0,5 1,8
10 TVR 2 49.000 0,5 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 24 aprilie, pe intervalul filmului Bohemian Rhapsody (22:05-00:55), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 186.000 4,4 19,3
2 Pro TV 165.000 3,9 17,2
3 Antena 1 163.000 3,9 17,0
4 Romania TV 32.000 0,8 3,3
5 DigiSport 1 25.000 0,6 2,6
6 Pro Cinema 24.000 0,6 2,5
7 TVR 1 21.000 0,5 2,1
8 TV1000 16.000 0,4 1,7
9 Prima TV 15.000 0,4 1,5
10 AMC 14.000 0,3 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus