Skip to main content

RECORD la finala Asia Express cu Mihai Petre şi Elwira câştigători. Cele mai bune cifre din acest sezon (FOTO)

 
RECORD la finala Asia Express cu Mihai Petre şi Elwira câştigători. Cele mai bune cifre din acest sezon (FOTO)

AUDIENŢE. S-au uitat românii la finala Asia Express, câştigată de Mihai Petre şi Elwira? Da! Nu au fost la fel de mulţi ca la finala sezonului trei (e drept că atunci a fost o situaţie specială), însă ediţia decisivă din sezonul patru a fost peste media întregului sezon. 

Publicitate

Astfel, Asia Express a câştigat detaşat în audienţe, cu cifre record pentru acest sezon. De pildă, pe publicul tânăr, al celor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, cota de piaţa a fost de 35%

Media celor patruore şi jumătate, care la final au decis că echipa câştigătoare este cea formată din Mihai Petre şi Elwira, a fost 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Prin comparaţie, finala sezonului trei, câştigată de Bontea şi Fodor, a fost urmărită de 2,4 milioane de români. 

Ce-i drept, atunci a fost şi o situaţie ceva mai specială: era stare de urgenţă din cauza pandemiei, iar marile show-uri ale posturilor rivale se încheiaseră. 

Reamintim că aseară, în finala sezonului patru, s-au duelat Elwira-Mihai Petre şi Cuza-Emi, de la Noaptea Târziu. 

GALERIE FOTO

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30):

Naţional. Asia Express a atras românii la TV, duminică seara. Ultima ediţie din acest sezon, cea care a stabilit şi câştigătorii, a fost urmărită de peste 1,6 milioane de români în fiecare minut. 

Pe intervalul celor peste patru ore de Asia, Pro TV ocupa locul doi cu o medie de sub un milion de telespectatori pe minut. 

Locul trei era ocupat de Kanal D, care aduna o medie de 760.000 de persoane. 

Urban. Clasamentul s-a menţinut şi la oraşe. Aproape un milion de oameni din mediul urban au urmărit, în fiecare minut, finala Asia Express prezentată de Irina Fodor. 

De cealaltă parte, pe doi se clasa Pro TV - cu jumătate de milion de orăşeni. Podiumul era completat de Kanal D, post care aduna 281.000 de persoane. 

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Antena 1. Asia Express a fost lider atât pe segmentul 18-49, cât şi pe segmentul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani (pe acesta din urmă Antena 1 a recuperat foarte bine după finalul primului film). 

Aproape jumătate de milion de tineri, cu vârste între 18 şi 49 de ani, se uitau la Asia Express aseară. Postul Intact a înregistrat un share de 35%. 

În acelaşi timp, peste 750.000 de persoane cu vârste între 21 şi 54 de ani se uitau la show-ul Antenei. 

Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.643.000 9.3 23.1
2 Pro TV 959.000 5.4 13.5
3 Kanal D 763.000 4.3 10.8
4 Romania TV 389.000 2.2 5.5
5 DigiSport 1 355.000 2.0 5.0
6 TVR 1 258.000 1.5 3.6
7 Antena 3 231.000 1.3 3.3
8 Prima TV 181.000 1.0 2.6
9 Realitatea Plus 152.000 0.9 2.1
10 National TV 149.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 975.000 10.2 26.2
2 Pro TV 508.000 5.3 13.6
3 Kanal D 281.000 2.9 7.5
4 Romania TV 238.000 2.5 6.4
5 DigiSport 1 229.000 2.4 6.1
6 Antena 3 132.000 1.4 3.5
7 TVR 1 116.000 1.2 3.1
8 Realitatea Plus 92.000 1.0 2.5
9 Diva 67.000 0.7 1.8
10 National TV 60.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 455.000 11.0 35.0
2 Pro TV 236.000 5.7 18.1
3 Kanal D 93.000 2.2 7.2
4 DigiSport 1 81.000 2.0 6.2
5 Diva 29.000 0.7 2.2
6 Romania TV 28.000 0.7 2.2
7 Realitatea Plus 21.000 0.5 1.6
8 Pro Cinema 21.000 0.5 1.6
9 Digi 24 19.000 0.5 1.5
10 History 19.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 742.000 10.6 29.2
2 Pro TV 521.000 7.4 20.5
3 Kanal D 179.000 2.6 7.0
4 DigiSport 1 130.000 1.9 5.1
5 Romania TV 71.000 1.0 2.8
6 Diva 59.000 0.8 2.3
7 National TV 53.000 0.8 2.1
8 Prima TV 51.000 0.7 2.0
9 Realitatea Plus 45.000 0.6 1.8
10 TVR 1 45.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • survivor a facut 6 rating in finala la jumate cat asia expres

    Dar debutul, prima luna chiar peste Asiaticii Zero. Apopo, cu ce se batea finala Survivor ? Chiar si finala Talente ? Cu emisiuni, seriale...
    Antenuta cu filme antice. Fricosii.
  • Mile postacule, Fierbinti iar a sters pe jos cu Bucatarii Zero. La fel ca Asiaticii Zero.

    Las Fierbinți a condus topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 28.1% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 9.3 puncte de rating și 22.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc în topul televiziunilor, cu 9.5 puncte de audiență și 28.4% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 8.2 puncte de rating și 24.6% share. La nivel național, aproape 2 milioane de români au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:56, peste 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.
  • *** nu ai alte posturi ha

    Ca tine postac. Apropo, Asiaticii Zero nu au batut Fierbinti toamna aceasta. NICI MACAR O ZI. Plangi !
  • Postaci dispăreți de aici , bravo finala peste finala survivor și finala la talentosi , nu lea iesit cu aflarea câștigătorului ha

    Lasa finala postac. Talentosii sezonul acesta au avut peste 11 comercial. Chiar si 14. Vrei link sa te faci de ras ? Apropo, finala trebuia miercuri. Dar frica de Visuri ?
    Au mutat duminica la bataie cu filme antice. Fricosii...
  • Marian,sezonul 19 din Las Fierbinți se termină pe 2 decembrie, dar pe 4 decembrie, 11 și 18 decembrie vor fi reluări.Las Fierbinți va mai avea și un episod special de Crăciun. Vor fi și câteva filme noi și anume Fatman(2020) cu Mel Gibson care este programat duminică 12 decembrie de la 22.15 ,iar miercuri 15 decembrie este programat filmul Force of nature .
  • Postaci dispăreți de aici , bravo finala peste finala survivor și finala la talentosi , nu lea iesit cu aflarea câștigătorului ha
  • Sabina se pare ca serialul Las Fierbinti va iesi din peisaj si va face loc filmelor rereredifuzate iar ultimul episod din Vlad va incepe la 20 30
  • Eu sper că cei de la Antena 1 au învățat câteva lecții după această experiență:
    1) Asia Express nu mai trebuie produs în pandemie. DUPĂ! Că va mai dura 1 an, 2, 3, 5, 10 ani, etc, trebuie să se abțină. Mai ales după ce s-au fript sezonul acesta...
    2) Dacă se va mai face, nu mai trebuie pusă în sezonul de toamnă! Asta pentru a nu se mai lovi de toate sărbătorile și ocaziile speciale dintr-o lună ca decembrie. Plus că o emisiune din grila de primăvară se poate prelungi MAI lejer în grila de vară, spre deosebire de grila de iarnă unde e mai greu din cauza sus numitelor sărbători.
  • Chiar a fost o provocare din toate punctele de vedere, pentru întreaga echipă iMagic acest sezon, ținând cont situația globală creată de pandemie. Este o emisiune de gust, bine realizată, care își merită audiențele.

    Nu se poate spune despre un produs de televiziune comercială că “ audiențele sunt un bonus”, mai ales că acest proiect este unul din cele mai scumpe de la Antena 1.
  • ABC+, nu exista niciun comunicat despre aniversarea Antena 1, pentru ca, probabil, Antena 1, prin PR-ii pe care-i are, n-a reusit sa faca un astfel de comunicat. Niciun site de media nu e obligat sa scrie despre o televiziune. De obicei televiziunile vin cu astfel de comunicate catre site-urile de media.
  • Niciun articol cu plecările de la Digi 24 la B1 TV?
    Chiar un reprezentant B1 TV a spus asta că vor pleca mulți de la Digi 24 pentru B1 TV și va avea o nouă grilă de programe începând din 13 decembrie.
  • Niciun articol despre faptul că Antena1 împlinește 28 de ani de emisie? Sunt curios dacă și pentru ProTV ve-ți proceda la fel

Trimite un comentariu

sus