Skip to main content

AUDIENŢE Finala Vocea României 2022: Pro TV, primul loc cu show-ul câştigat de Iulian Nunucă

 
AUDIENŢE Finala Vocea României 2022: Pro TV, primul loc cu show-ul câştigat de Iulian Nunucă

AUDIENŢE Finala Vocea României. Câţi români au văzut showul câştigat de Iulian Nunucă, din echipa lui Tudor Chirilă?

Publicitate

Datele de audienţă arată că show-ul de pe Pro TV a fost pe primul loc pe intervalul de difuzare, la distanţă de celelalte staţii.

La nivelul întregii ţări, de exemplu, au fost aproape 1,4 milioane de români în fiecare minut, cu aproape 450.000 msi mulţi decât locul al doilea, ocupat de Kanal D.

De notat poziţia Film Cafe - locul cinci pe ţară şi patru pe publicul comercial. Cu ce?

Este prima finală Vocea României din 2019 şi până acum (au fost doi ani de pauză). În 2019, cifrele au fost apropiate de ediţia de acum (chiar uşor mai mari), dar cota de piaţă de acum este cu câteva procente peste cea de atunci.

Înainte de cifre, ce au dat celelalte staţii pe interval:

  • Kanal D - formula "tradiţională" de vineri seară. Adică serialul turcesc Infidelul, până la ora 22.30, iar apoi Jocul cuvintelor cu Dan Negru.
  • Antena 1 - filmul Regatul Cerului, cu Orlando Bloom (în trecut, a fost şi pe Pro TV). De la 23.30 a fost Stand Up Revolutions.
  • FilmCafe - filmele Ţinta: Preşedintele şi Adevărul despre Ana.

Paginademdia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul finalei Vocea României 2022 (20.30-24.05):

NAŢIONAL. Finala Vocea României, câştigată a cincea oară de un concurent din echipa lui Tudor Chirilă, a fost urmărită în fiecare minut de aproape 1,4 milioane de români. Pe locul al doilea a fost Kanal D, cu 930.000.

Cota de piaţă: 22%, ceea ce înseamnă că aproape unul din patru români care se uitau la televizor era pe Pro TV.

Antena 1 a bifat poziţia a treia, cu o audienţă la jumătate faţpă de showul prezentat de Pavel Bartoş.

URBAN. La oraşe, showul de pe Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor 730.000 de telespectatori. Kanal D a fost la 230.000 de telespectatori în urma emisiunii cu Tudor Chirilă, Smiley, Theo Rose, Irima RImes şi Denis de la The Motans.

Antena 1, pe locul al treilea, a avut cifre de peste două ori mai mici pe intervalul Vocea României.

COMERCIAL. Distanţă mare şi pe publicul comercial, adică 21-54 de ani de la oraşe. Finala Vocea României 2022 a avut pe post 350.000 de telespectatori. Cota de piaţă: peste 27%.

Antena 1 a fost aici pe poziţia a doua, cu 186.000.

A patra opţiune, după Kanal D, a fost canalul de filme Film Cafe, urmat de Prima TV.

Citeşte şi: Câştigătorul Vocea României este Iulian Nunucă, din echipa lui Tudor Chirilă

Citeşte şi: Finala Vocea României 2019 s-a auzit tare la oraşe şi la tineri. Pro TV, bară la bară cu Kanal D în toată ţara

Audienta posturilor TV vineri, 23 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20:30-24:05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.370.000 7.7 22
2 Kanal D 926.000 5.2 14.8
3 Antena 1 636.000 3.6 10.2
4 Romania TV 374.000 2.1 6
5 Film Cafe 209.000 1.2 3.3
6 Antena Stars 206.000 1.2 3.3
7 Antena 3 CNN 174.000 1 2.8
8 Happy Channel 164.000 0.9 2.6
9 Realitatea Plus 109.000 0.6 1.7
10 Prima TV 103.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 23 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20:30-24:05), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 729.000 7.7 22.8
2 Kanal D 496.000 5.2 15.5
3 Antena 1 302.000 3.2 9.4
4 Romania TV 184.000 1.9 5.8
5 Antena 3 CNN 117.000 1.2 3.7
6 Film Cafe 89.000 0.9 2.8
7 Antena Stars 86.000 0.9 2.7
8 Happy Channel 64.000 0.7 2
9 Prima TV 59.000 0.6 1.8
10 TVR 1 59.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 23 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20:30-24:05), la nivel COMERCIAL - 21-54 de ani, urban:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 350.000 7.4 27.4
2 Antena 1 186.000 4 14.6
3 Kanal D 138.000 2.9 10.8
4 Film Cafe 41.000 0.9 3.2
5 Prima TV 36.000 0.8 2.8
6 Romania TV 30.000 0.6 2.3
7 Antena Stars 30.000 0.6 2.4
8 Cinemaraton 26.000 0.6 2
9 TVR 1 26.000 0.6 2
10 Antena 3 CNN 23.000 0.5 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus