Skip to main content

AUDIENŢE. Şi fără Las Fierbinţi, marţi tot e seara Pro TV. A fost lider detaşat cu ştirile şi filmul Iceman, peste Nea Mărin

 
AUDIENŢE. Şi fără Las Fierbinţi, marţi tot e seara Pro TV. A fost lider detaşat cu ştirile şi filmul Iceman, peste Nea Mărin

AUDIENŢE. Pro TV a câştigat duelul cu Antena 1, marţi seara. Chiar şi fără Las Fierbinţi. Postul din Pache a fost lider detaşat cu filmul Undisputed II: Last Man Standing (Iceman - ultimul meci), dar şi cu Ştirile de la ora 19:00. 

Publicitate

Cât a avut ştirile, peste două milioane de oameni s-au uitat în medie la Pro TV. În schimb, audienţa a scăzut pe intervalul filmului din 2006, la care aproape 1,7 milioane de români s-au uitat în medie. 

Nea Mărin, cu o nouă ediţie Poftiţi pe la noi, a pus postul Intact pe locurile doi şi trei. Kanal D, cu un nou episod din Fiica Ambasadorului, a reuşit să îi ţină piept Antenei 1 şi chiar să îi sufle anumite segmente de public.

De pildă, în ţara, serialul turcesc s-a văzut mai bine decât show-ul cu Liviu Vârciu, Andrei Ştefănescu şi Nea Mărin. 

Notă: Pe publicul comercial, Paginademedia.ro a ţinut cont de segmentul 21-54 Urban.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Iceman - ultimul meci (20:30-22:25):

Naţional. Filmul Iceman - Ultimul meci a pus Pro TV pe primul loc în topul celor mai urmărite posturi TV, marţi seara. Aproape 1,7 milioane de români s-au uitat, în medie, la pelicula de acţiune. 

Kanal D era al doilea cel mai urmărit post din top, cu peste 1,5 milioane de telespectatori care se uitau pe interval. La o diferenţă ceva mai mare faţă de lider şi chiar şi de locul doi, pe trei, s-a clasat Antena 1. 

Postul Intact număra o medie de aproximativ 1,3 milioane de privitori, când la TV era Iceman. De notat că Poftiţi pe la noi a ţinut cu aproximativ o jumătate de ora mai mult, însă acest lucru nu a schimbat prea mult datele problemei. 

Urban. Primul loc la oraşe a fost ocupat tot de Pro TV, cu peste 700.000 de oameni care se uitau la Iceman. Antena 1 a stat mai bine, clasându-se peste Kanal D. 

Postul Intact aduna o medie de 670.000 de telespectatori în medie, în timp ce postul Dogan aproximativ 624.000. 

Comercial. Şi tinerii au pus Pro TV pe primul loc în top. Aproape jumătate de milion de persoane cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani (din mediul urban) se uitau la filmul dat de postul din Pache. 

Cu 385.000 de telespectatori pe interval, Antena 1 se clasat pe doi. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 165.000 de persoane. 

Tot pe intervalul Iceman, RTV (cu 66.000 de persoane), Realitatea Plus şi Digi 24 completau următoarele locuri. Realitatea şi Digi erau la egalitate, cu 39.000 de telespectatori în medie.  

Audienta posturilor TV marţi, 11 ianuarie, pe intervalul Iceman - ultimul meci (20:30-22:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.688.000 9.6 20.1
2 Kanal D 1.556.000 8.8 18.5
3 Antena 1 1.305.000 7.4 15.5
4 Romania TV 476.000 2.7 5.7
5 Antena 3 348.000 2.0 4.1
6 Realitatea Plus 285.000 1.6 3.4
7 Happy Channel 247.000 1.4 2.9
8 Prima TV 155.000 0.9 1.8
9 Pro Cinema 118.000 0.7 1.4
10 Antena Stars 105.000 0.6 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 ianuarie, pe intervalul Iceman - ultimul meci (20:30-22:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 723.000 7.6 17.0
2 Antena 1 668.000 7.0 15.7
3 Kanal D 624.000 6.6 14.7
4 Romania TV 286.000 3.0 6.7
5 Antena 3 222.000 2.3 5.2
6 Realitatea Plus 157.000 1.6 3.7
7 Happy Channel 139.000 1.5 3.3
8 Prima TV 85.000 0.9 2.0
9 National TV 76.000 0.8 1.8
10 Digi 24 73.000 0.8 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienta posturilor TV marţi, 11 ianuarie, pe intervalul Iceman - ultimul meci (20:30-22:25), pe segmentul COMERCIAL (21-54 urban):

  COMERCIAL 21-54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 458.000 9.6 25.9
2 Antena 1 385.000 8.1 21.8
3 Kanal D 165.000 3.4 9.3
4 Romania TV 66.000 1.4 3.7
5 Realitatea Plus 39.000 0.8 2.2
6 Digi 24 39.000 0.8 2.2
7 Prima TV 38.000 0.8 2.1
8 National TV 35.000 0.7 2.0
9 Antena 3 33.000 0.7 1.9
10 Comedy Central 32.000 0.7 1.8

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Emisiunea “Dansează pe gheață” o să fie cel mai mare rateu al Antenei 1 din ultimii ani!
    Emisiunile de dans și voce nu mai sunt atât urmărite de publicul român.

    Totuși, nu mai există formate internaționale sau idei pentru un format propriu?
  • @Mark, DEJA prezintă emisiunea pe TV cu "În curând". Greu de crezut că vor scăpa de emisiune cu una cu două. Deși, îți dau dreptate pe faza cu performanța emisiunii! E "poker curat" pentru Antena 1! Până și aceea emisiune de dans făcută și anulată în câteva săptămâni era ceva MAI sigur. Nu mă ajută memoria să scriu care a fost numele emisiunii, parcă prezenta Horia Brenciu cu cineva...
    @Roro, la ce te referi? Denise Rifai e la KANAL D ACUM, după ce a fost la REALITATEA ÎN TRECUT! Ce legătură are cu TVR 1? Sau cu Cîțu? (În afară că umblă în pantaloni super scurți în preajma lui, pe la cafenele! SURSA:Evenimentul Zilei)
  • Ștefan, aiurea. Sunt mulți producători în România care pot face formatul. Cu atât mai mult că au toată rețeta in arhiva Pro Tv, cele 13 sezoane. Problema e că, e un show scump, acesta a fost și motivul pentru care Pro a renunțat în 2014 la el. Sigur că partea lacrimogenă este cheia în audiențe, de aia Dancing with the stars n-a performat.
    Mona Segall își va bate joc acum de Dancing on ice, pe care îl modifică după cum dictează mizeriile din A1. Din câte am înțeles, urmează sa se filmeze pe nu stiu ce patinoar din Brasov, nu va fi în direct, și va fi difuzat in toamna.
  • Vremea vedem și ce audiente are Acces direct pe Antena Stars. A crescut postul pe acel interval?
  • Dar nu înțeleg, oficial s-a schimbat targetul comercial? Ca pana acum era 18-49 Urban

    Pai ca sa dea bine pentru postacii antenisti in frunte cu Mile mile. Asa face fricoasa Antenuta acum. Hi hi hi ! Ca saptamana trecuta. Au fost lideri ca au bagat fricosii 21-54. Ha ha ha !
  • Bravo poftiți prin tara peste survivor ha

    Si Marinica Zero lider la pensionari. Ha ha ha ! Batut de un film antic din 2006 ? 16 ANI ? Pai e dezastru maxim. Nu postaci Mile mile ?
    Sa difuzeze Antenuta un film de acum 16 ani. Oare cat face ? 3-4 rating comercial ? Dezastru...
  • Bravo poftiți prin tara peste survivor ha

    Dar sub Vlad Fierbinti Talentosi Masked Visuri. Si sub filme antice. Ha.
  • Survivor sper sa fie sub

    Si Bucatarii Zero sa speram sa fie sub Survivor si Talentosi. Hi hi !
  • La TVR 1 nu s-a uitat nimeni deși pe acolo a rostit vifbe dl. CITU? Inadmisibil!Denise Rifai trebuie sa ia masuri în regim de maxima urgenta.
  • Mark, ca sa faci din nou Dansez pentru tine iti trebuie si un producator pe masura. Nu stiu daca exista cineva mai bun ca Mona Segall in momentul asta, pentru ca formatul respectiv e un pic (mai mult) lacrimogen, iar Mona chiar se pricepe sa scoata tot ce poate dintr-un asemenea show. Nu zic ca Mona e de neinlocuit, insa mi-e greu sa cred ca cineva de aici poate sa faca ce face ea, poate cu producator de afara, insa acela trebuie sa cunoasca foarte bine publicul din Romania, ca sa-l impresioneze.
  • Dan Bălan, și eu sunt de părere că ar trebui ca formatul Dansez pentru tine sa revină în România. Decât să producă un nou sezon Vocea României, Pro Tv mai bine producea un nou sezon Dansez pentru tine, o revenire grandioasă.
  • Serialul Adela va avea si sezonul 4 a zis un actor intr-un podcast recent
  • @Catalin Saptamana trecuta Antena 1 a dat audientele Poftiti pe targetul comercial 18 - 54. E greu pentru Pagina de media sa dea audientele pe toate targeturile inventate de televiziuni. Avand in vedere ca ProTV este liderul de piata si cel care da trendurile, e normal sa fie date audientele pe targetul national 21 - 54 ABCD. ProTV a impus in piata si targetul comercial 18 - 49 urban, dar cum populatia a inceput sa se mute in localitatile de pe langa marile orase era nevoie de schimbarea targetului comercial.
  • PSD 24 HD, peste România OTV, *** și iRealitatea Minus.

    PSD 24 HD, PSD FM și PSD 24 FM au doar jurnaliști fără studii (cu excepția lui Prelipceanu, Pândaru, Negruțiu, CTP, Mândruță și Craioveanu).

Trimite un comentariu

sus