Skip to main content

AUDIENŢE. Şi fără Las Fierbinţi, marţi tot e seara Pro TV. A fost lider detaşat cu ştirile şi filmul Iceman, peste Nea Mărin

 
AUDIENŢE. Şi fără Las Fierbinţi, marţi tot e seara Pro TV. A fost lider detaşat cu ştirile şi filmul Iceman, peste Nea Mărin

AUDIENŢE. Pro TV a câştigat duelul cu Antena 1, marţi seara. Chiar şi fără Las Fierbinţi. Postul din Pache a fost lider detaşat cu filmul Undisputed II: Last Man Standing (Iceman - ultimul meci), dar şi cu Ştirile de la ora 19:00. 

Publicitate

Cât a avut ştirile, peste două milioane de oameni s-au uitat în medie la Pro TV. În schimb, audienţa a scăzut pe intervalul filmului din 2006, la care aproape 1,7 milioane de români s-au uitat în medie. 

Nea Mărin, cu o nouă ediţie Poftiţi pe la noi, a pus postul Intact pe locurile doi şi trei. Kanal D, cu un nou episod din Fiica Ambasadorului, a reuşit să îi ţină piept Antenei 1 şi chiar să îi sufle anumite segmente de public.

De pildă, în ţara, serialul turcesc s-a văzut mai bine decât show-ul cu Liviu Vârciu, Andrei Ştefănescu şi Nea Mărin. 

Notă: Pe publicul comercial, Paginademedia.ro a ţinut cont de segmentul 21-54 Urban.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Iceman - ultimul meci (20:30-22:25):

Naţional. Filmul Iceman - Ultimul meci a pus Pro TV pe primul loc în topul celor mai urmărite posturi TV, marţi seara. Aproape 1,7 milioane de români s-au uitat, în medie, la pelicula de acţiune. 

Kanal D era al doilea cel mai urmărit post din top, cu peste 1,5 milioane de telespectatori care se uitau pe interval. La o diferenţă ceva mai mare faţă de lider şi chiar şi de locul doi, pe trei, s-a clasat Antena 1. 

Postul Intact număra o medie de aproximativ 1,3 milioane de privitori, când la TV era Iceman. De notat că Poftiţi pe la noi a ţinut cu aproximativ o jumătate de ora mai mult, însă acest lucru nu a schimbat prea mult datele problemei. 

Urban. Primul loc la oraşe a fost ocupat tot de Pro TV, cu peste 700.000 de oameni care se uitau la Iceman. Antena 1 a stat mai bine, clasându-se peste Kanal D. 

Postul Intact aduna o medie de 670.000 de telespectatori în medie, în timp ce postul Dogan aproximativ 624.000. 

Comercial. Şi tinerii au pus Pro TV pe primul loc în top. Aproape jumătate de milion de persoane cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani (din mediul urban) se uitau la filmul dat de postul din Pache. 

Cu 385.000 de telespectatori pe interval, Antena 1 se clasat pe doi. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 165.000 de persoane. 

Tot pe intervalul Iceman, RTV (cu 66.000 de persoane), Realitatea Plus şi Digi 24 completau următoarele locuri. Realitatea şi Digi erau la egalitate, cu 39.000 de telespectatori în medie.  

Audienta posturilor TV marţi, 11 ianuarie, pe intervalul Iceman - ultimul meci (20:30-22:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.688.000 9.6 20.1
2 Kanal D 1.556.000 8.8 18.5
3 Antena 1 1.305.000 7.4 15.5
4 Romania TV 476.000 2.7 5.7
5 Antena 3 348.000 2.0 4.1
6 Realitatea Plus 285.000 1.6 3.4
7 Happy Channel 247.000 1.4 2.9
8 Prima TV 155.000 0.9 1.8
9 Pro Cinema 118.000 0.7 1.4
10 Antena Stars 105.000 0.6 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 ianuarie, pe intervalul Iceman - ultimul meci (20:30-22:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 723.000 7.6 17.0
2 Antena 1 668.000 7.0 15.7
3 Kanal D 624.000 6.6 14.7
4 Romania TV 286.000 3.0 6.7
5 Antena 3 222.000 2.3 5.2
6 Realitatea Plus 157.000 1.6 3.7
7 Happy Channel 139.000 1.5 3.3
8 Prima TV 85.000 0.9 2.0
9 National TV 76.000 0.8 1.8
10 Digi 24 73.000 0.8 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienta posturilor TV marţi, 11 ianuarie, pe intervalul Iceman - ultimul meci (20:30-22:25), pe segmentul COMERCIAL (21-54 urban):

  COMERCIAL 21-54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 458.000 9.6 25.9
2 Antena 1 385.000 8.1 21.8
3 Kanal D 165.000 3.4 9.3
4 Romania TV 66.000 1.4 3.7
5 Realitatea Plus 39.000 0.8 2.2
6 Digi 24 39.000 0.8 2.2
7 Prima TV 38.000 0.8 2.1
8 National TV 35.000 0.7 2.0
9 Antena 3 33.000 0.7 1.9
10 Comedy Central 32.000 0.7 1.8

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @sunt anonim, era clar că o să fie parte din juriu. Pe lângă ea mai sunt Petre și soția, iar Alina Pușcaș este concurent
  • Dar nu înțeleg, oficial s-a schimbat targetul comercial? Ca pana acum era 18-49 Urban
  • Ar fi fost superb ca noua emisiune de dans să nu fie pe gheață, să ne reamintim de ,,Dansez pentru tine". Ce momente superbe! Pe gheață nu cred că va avea vreun farmec dansul...
  • iceman, o prostie sinistra plina de clisee si stereotipuri, cu un subiect stupid si actori pe masura...
  • Ciudată această abordare de a publica doar Comercial 21-54 fără 18-49.
  • Pai iar schimbati targetul comercial in funcție de post? Primul post care a dat audientele pe intervalul 21-54 national a fost Kanal D, dupa care Pro TV a trecut cu totul la acest target. Antena 1 a ramas la vechiul si consacratul 18-49 urban. Iar acum voi veniti și dați pe 21-54 urban, cine sa va mai inteleaga ?
  • Azi si maine avem premiera. Noul sezon de MasterChef de la ora 20:30; pe Pro TV.
  • Marinica Zero chiar e zero in audiente. Nu e asa Mile mile ? Parca ziceati educatie. Unde postaci ?
  • Pe publicul comercial, Paginademedia.ro a ţinut cont de segmentul 21-54 Urban.

    Ca sa fie bine pentru Antenuta Zero, nu ? Ca, inainte, aveati target-ul 18-49 urban.

Trimite un comentariu

sus