Skip to main content

Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei

 
Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei

Insula Iubirii, debut cu stângul pentru Antena 1. Postul grupului Intact a fost al treilea la nivel naţional şi în mediul urban şi pe doi pe publicul comercial urban. cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Publicitate

A fost o seară de luni în care Pro TV a pus la bătaie o nouă ediţie a emisiunii Survivor, iar Kanal D a avut serialul turcesc Fiica Ambasadorului. 

Audienţe bune şi pentru Digi Sport 1, care a difuzat aseară meciul dintre FCSB şi Argeş. 

Pe intervalul Survivor (20.30 - 23.25), Pro TV a fost urmărit de 1,4 milioane de telespectatori, dintre care 670.000 erau de la oraşe, iar pe publicul comercial urban Pro TV a obţinut o medie de 300.000 de persoane. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni, 2 mai, pe intervalul premierei Insula Iubirii:

Naţional. Insula iubirii a atras, la nivel naţional, 570.000 de telespectatori. Antena 1 a fost pe locul al treilea, la distanţă de primele două televiziuni, Pro TV, urmărit de 1,3 milioane de persoane, respectiv, Kanal D, urmărit de un milion de persoane. 

Topul audienţelor de luni seara este continuat de Romania TV, urmărit de 370.000 de persoane. 

Audienţe bune şi pentru Digi Sport 1, aflat pe poziţia cinci în topul la nivel naţional. 

Urban. Reality-show-ul Antenei 1 a fost pe trei şi la oraşe. Emisiunea prezentată de Radu Vâlcan a fost urmărită de 370.000 de persoane, în urma primelor televiziuni clasate.

Pe acelaşi interval, liderul Pro TV era urmărit de 640.000 de persoane din mediul urban, în timp ce Kanal D era pe poziţia secundă, cu aproape 500.000 de telespectatori. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Lucrurile s-au mai echilibrat pentru Antena 1 pe publicul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Pro TV şi Antena 1 au avit cifre apropiate: 280.000 de telespectatori, media Pro TV, în timp ce Antena 1 avea 250.000 de persoane. 

Locul al treilea a fost al Kanal D, urmărit de 130.000 de telespectatori tineri. 

Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.369.000 7.8 20.3
2 Kanal D 999.000 5.7 14.8
3 Antena 1 571.000 3.2 8.5
4 Romania TV 371.000 2.1 5.5
5 DigiSport 1 331.000 1.9 4.9
6 Antena 3 269.000 1.5 4.0
7 Pro Cinema 242.000 1.4 3.6
8 Prima TV 194.000 1.1 2.9
9 Antena Stars 173.000 1.0 2.6
10 Happy Channel 154.000 0.9 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 638.000 6.7 18.0
2 Kanal D 492.000 5.2 13.9
3 Antena 1 369.000 3.9 10.4
4 Romania TV 203.000 2.1 5.7
5 Antena 3 175.000 1.8 4.9
6 DigiSport 1 173.000 1.8 4.9
7 Pro Cinema 113.000 1.2 3.2
8 Prima TV 110.000 1.2 3.1
9 Happy Channel 96.000 1.0 2.7
10 Digi 24 93.000 1.0 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 282.000 5.9 19.1
2 Antena 1 254.000 5.3 17.2
3 Kanal D 132.000 2.8 8.9
4 DigiSport 1 80.000 1.7 5.4
5 Pro Cinema 55.000 1.2 3.7
6 Romania TV 49.000 1.0 3.3
7 Prima TV 49.000 1.0 3.3
8 Digi 24 43.000 0.9 2.9
9 National TV 38.000 0.8 2.6
10 Antena 3 33.000 0.7 2.2

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Aseara, iar a fost umilita Insula Zero cu postacul Mile mile in frunte.

    Ediția care a adus și o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:25. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.5 puncte de rating și 21.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.5 puncte de audiență și 13.3% share. De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de români au trăit emoția unei noi eliminări, iar în minutul de aur, la ora 21:44, aproape 1.9 de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV!
  • Expertule vorbește despre tcdu ha

    Pai lidera la pensionari pesede. Nu ?
  • Bam cât vrei rating nu înțeleg ha

    Pai Survivor 7 comercial, Insula 5. Aici rating postac.
  • Exact iată ca nu prinde la pensionari evident , ci la cei educați, 3 la național și 5 educați, ca la imperiul leilor ha

    Si de Adelinara Zero nimic ? Cu 5-6 national si 3 comercial ? Deci prinde la pensionari evident. Nu zici asta postac ?
  • Nu v ați așteptat nici la te cunosc sa fie lideri , iară ca e mult peste alte sezoane , postaci nu mai faceți pr ieftin ha

    Lider la pensionari pesede. Exact.
    Pai si nici tu nu te asteptai ca MasterChef sa fie lider. Dar uite ca a sters pe jos cu Adelinara Zero si Bucatareala Zero.
    La fel ziceai si de Imperiul. Dar, la fel, lider.
  • In acest sezon e mult sex , e făcut ca să prindă la rating , sunt cele mai multe ispite de pana acum , probleme postaci

    Pai asta e nivelul Antenutei Zero postacule. Si tu zici de educatie ? Vezi ca Survivor a sters pe jos cu Insula Zero.
  • Eșec la pensionari evident ha

    Esec la pensionari evident la miresici factorati adelinari accesati dansat cunsocuti ha
  • La insula sunt medici fotografi , se vede cine se uita la antena, la survivor ce meserii sunt , ați fost umiliti de anonimi

    Ce visezi ? Pai Insula a fost umilita de Survivor. Pro TV lider pe toate target-urile. Deci, ce visezi ?
  • E clar ca cei de la orașe nu se uita la survivor , e umilitor sa ai public psd , atâtia postaci disperati plâng ha ha ha

    Ce visezi ? Pai cine e lider la urban postacule ? Ce tot aberezi pe aici ?
  • Exact iată ca nu prinde la pensionari evident , ci la cei educați, 3 la național și 5 educați, ca la imperiul leilor ha
  • Acesta este efectul tuturor schimbărilor NEjustificate pe care emisiunea le-a suferit!
    Dacă ai o emisiune de succes și de notorietate ca Insula Iubirii, DE CE vi să schimbi abordarea în care faci această emisiune????? Dacă ai o rețetă de succes, profiți de ea!!! Nu te apuci să o schimbi doar pentru un rebranding DELOC necesar...
    Toată seara am avut senzația că PRO TV-ul a furat emisiunea și a făcut-o la mișto! Dar ce să vezi, a rămas a Antenei 1...
    S-a mai luat decizia și de a inventa o cameră, pentru a da apă la moară celor ce urăsc sexul (și care implicit urăsc emisiunea)...
    P.S.
    1) Știu că e precoce să emit păreri și ar trebui să mai aștept 1-2 ediții. (Poate că se vor redresa din mers...)
    2)Într-adevăr, s-a păstrat formatul, în ciuda articolelor în care se scria că "fetele stau cu fete, băieții cu băieții". Dar acest sezon s-a făcut cu o superficialitate grasă (din ce pare până acum), în comparație cu toate sezoanele precedente (inclusiv primul, care a fost un experiment)!!!!
    3) Cred că e singura emisiune în care camerele HD dăunează grav emisiunii! În celelalte sezoane se venea cu imagini filmate într-un mod plăcut și chiar "goldish" prin faptul că erau ușor vechi!!!
    4)A lipsit partea cea mai tare a emisiunii, respectiv părțile de retrospectivă dar și de psihanaliză din partea prezentatorului! Încă nu e târziu, dar am senzația proastă că tot sezonul va lipsi acest aspect emblematic!!!
    5) Odată ce ai despărțit cuplurile, NU le mai reunești de n ori!!!! Doar aseară i-au adus împreună de 2 ori!!! (Lucru ANORMAL, dacă acest sezon era făcut cum trebuie!!!!!
  • @Ne0 Televiziunile sunt libere sa-si aleaga targetul tinta, dar cand liderul de piata atrage aprox 50% din piata de publicitateTV relevant pentru piata este targetul 21 54 National ABCD. ProTV, fiind liderul de piata, a impus in trecut si targetul 18 49 Urban, dar avand in vedere ca populatia se muta din mediul Urban in localitatile de pe langa marile orase a fost necesar ca targetul comercial sa fie regandit. Sunt inca televiziuni care vand publicitate pe 18 49 Urban, dar avand in vedere ca volumele vandute sunt foarte mici acest target nu mai este relevant pentru piata de publicitate TV din Romania.

Trimite un comentariu

sus