Skip to main content

Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei

 
Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei

Insula Iubirii, debut cu stângul pentru Antena 1. Postul grupului Intact a fost al treilea la nivel naţional şi în mediul urban şi pe doi pe publicul comercial urban. cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Publicitate

A fost o seară de luni în care Pro TV a pus la bătaie o nouă ediţie a emisiunii Survivor, iar Kanal D a avut serialul turcesc Fiica Ambasadorului. 

Audienţe bune şi pentru Digi Sport 1, care a difuzat aseară meciul dintre FCSB şi Argeş. 

Pe intervalul Survivor (20.30 - 23.25), Pro TV a fost urmărit de 1,4 milioane de telespectatori, dintre care 670.000 erau de la oraşe, iar pe publicul comercial urban Pro TV a obţinut o medie de 300.000 de persoane. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni, 2 mai, pe intervalul premierei Insula Iubirii:

Naţional. Insula iubirii a atras, la nivel naţional, 570.000 de telespectatori. Antena 1 a fost pe locul al treilea, la distanţă de primele două televiziuni, Pro TV, urmărit de 1,3 milioane de persoane, respectiv, Kanal D, urmărit de un milion de persoane. 

Topul audienţelor de luni seara este continuat de Romania TV, urmărit de 370.000 de persoane. 

Audienţe bune şi pentru Digi Sport 1, aflat pe poziţia cinci în topul la nivel naţional. 

Urban. Reality-show-ul Antenei 1 a fost pe trei şi la oraşe. Emisiunea prezentată de Radu Vâlcan a fost urmărită de 370.000 de persoane, în urma primelor televiziuni clasate.

Pe acelaşi interval, liderul Pro TV era urmărit de 640.000 de persoane din mediul urban, în timp ce Kanal D era pe poziţia secundă, cu aproape 500.000 de telespectatori. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Lucrurile s-au mai echilibrat pentru Antena 1 pe publicul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Pro TV şi Antena 1 au avit cifre apropiate: 280.000 de telespectatori, media Pro TV, în timp ce Antena 1 avea 250.000 de persoane. 

Locul al treilea a fost al Kanal D, urmărit de 130.000 de telespectatori tineri. 

Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.369.000 7.8 20.3
2 Kanal D 999.000 5.7 14.8
3 Antena 1 571.000 3.2 8.5
4 Romania TV 371.000 2.1 5.5
5 DigiSport 1 331.000 1.9 4.9
6 Antena 3 269.000 1.5 4.0
7 Pro Cinema 242.000 1.4 3.6
8 Prima TV 194.000 1.1 2.9
9 Antena Stars 173.000 1.0 2.6
10 Happy Channel 154.000 0.9 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 638.000 6.7 18.0
2 Kanal D 492.000 5.2 13.9
3 Antena 1 369.000 3.9 10.4
4 Romania TV 203.000 2.1 5.7
5 Antena 3 175.000 1.8 4.9
6 DigiSport 1 173.000 1.8 4.9
7 Pro Cinema 113.000 1.2 3.2
8 Prima TV 110.000 1.2 3.1
9 Happy Channel 96.000 1.0 2.7
10 Digi 24 93.000 1.0 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 282.000 5.9 19.1
2 Antena 1 254.000 5.3 17.2
3 Kanal D 132.000 2.8 8.9
4 DigiSport 1 80.000 1.7 5.4
5 Pro Cinema 55.000 1.2 3.7
6 Romania TV 49.000 1.0 3.3
7 Prima TV 49.000 1.0 3.3
8 Digi 24 43.000 0.9 2.9
9 National TV 38.000 0.8 2.6
10 Antena 3 33.000 0.7 2.2

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu v ați așteptat nici la te cunosc sa fie lideri , iară ca e mult peste alte sezoane , postaci nu mai faceți pr ieftin ha
  • "In acest sezon e mult sex , e făcut ca să prindă la rating , sunt cele mai multe ispite de pana acum , probleme postaci" Exact pentru publicul "educat", nu-i asa, postac? ***!
  • In acest sezon e mult sex , e făcut ca să prindă la rating , sunt cele mai multe ispite de pana acum , probleme postaci
  • Stati sa inceapa aia sa se ***ă...atunci să vedeți că vor bubui audientele la Insula Destrăbălării,doar atunci
  • Eu chiar nu înțeleg de va agitați atât.sunteti penibili toți. Și culmea sunt aceași 3-4 . Ăla Mile pare incult și tot primește răspunsuri .voi nu aveți alte preocupări în viața decât emisiunile astea stupide și culmea mai comentați cu pasiune despre ele ne merităm soarta.
  • La insula sunt medici fotografi , se vede cine se uita la antena, la survivor ce meserii sunt , ați fost umiliti de anonimi
  • Un show la limita penibilului (nu atat de penibil ca Las Fierbinti totusi), un show in spiritul ”show-urilor” pentru piblicul roman, in care se stie deja ca Teodora va ”ceda” prima pentru ca dupa ce faci *** *** dar romanii asta vor la TV.
    D-asta niciodata nu vei vedea National Geographic sau Discovery pe primele locuri la audiente, ci vei vedea Las Fierbinti, Masterchef, X Factor, Romanii au talent sau alte ”show-uri” pentru romani, paine si circ...
  • Comparati mere cu pere :)) educati - needucati, sunt 2 emisiuni total diferite, Survivor vine la pachet cu sport, probe de rezistenta fizica in timp ce Insula vine cu fete si baieti dezbracati de la ora 8. Nu e prea greu de intuit unde e mai multa inteligenta din partea publicului :)) come on.
  • ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.2 puncte de rating și 21.3% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.8 puncte de audiență și 14.3% share.

    Postac Mile, stii ce inseamna Esomar ABCD ? Stii postac ? Deci, ce visezi educati la Antenuta Zero ? Vad ca Pro are aproape dublu la educati.
  • Tocmai ca din 500 000 insula are 250 000 de educați, aici nu sunt pensionari , e cel mai urban , la rural sunt postaci

    Si din 1 300 000 Cunoscutii Zero are 300 000 tinereti , deci 1 milion pensionari, nu zici asta postac ? La rural sunt postacii antenisti.
    Si Adelinara Zero la fel, din 1 000 000 are doar 200 000 tineret, deci 800 000 pensionari. Nu zici asta postac ?
  • Poate ne spune cineva care este publicul comercial agreat de publicitari! Multumesc
  • E clar ca cei de la orașe nu se uita la survivor , e umilitor sa ai public psd , atâtia postaci disperati plâng ha ha ha
  • Foarte bune la cei educați, nu ma așteptăm ca survivor sa pice , iar am avut dreptate , pensionarii la ei nu ha

    Imperiul, MasterChef, filme, Talentosi foarte bune la cei educati, nu ma așteptăm ca Bucatarii Zero sa pice , iar am avut dreptate , pensionarii la ei dansati adelinari factorati miresici accesati cunoscuti ha

Trimite un comentariu

sus