Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, cifre mult mai mici, dar tot lider. Adela, peste MasterChef şi Jocul cuvintelor

 
Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti
Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti

Las Fierbinţi nu cedează prima poziţie în clasament, dar a pierdut o treime din public. Iar Adela a depăşit emisiunile MasterChef şi Jocul cuvintelor.

Publicitate

Cel mai urmărit program al serii a rămas tot Las Fierbinţi. Chiar dacă audienţele sunt mult mai mici, odată cu încălzirea vremii de afară.

Serialul de comedie a dominat toate targeturile de audienţă, fiind urmărit de aproape 1,4 milioane de români din întreaga ţară. În acelaşi timp, Zuleyha i-a suflat în ceafă, situându-se pe locul doi pe intervalul Las Foerbinţi, la distanţă de nici 70.000 de telespectatori.

Dacă Pro TV a fost lider în prima parte a serii, după ce s-a terminat comedia, frâiele au fost preluate ba de Zuleyha (lider în ţară şi la oraşe, pe intervalul ei), ba de Adela, lider pe toate targeturile de audienţă pe intervalul MasterChef. Pro TV a mai avut mici victorii pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de joi, 5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25) şi MasterChef (21.30-23.30):

1. Las Fierbinţi scade în audienţă

NAŢIONAL. Las Fierbinţi rămâne lider pe toate targeturile de audienţă, dar se simte miros de vară. De la un public de două milioane de români, chiar şi peste, acum serialul a fost urmărit de aproape 1,4 milioane.

Foarte aproape a fost serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, difuzat la Kanal D - situat pe locul doi, la o distanţă de aproape 70.000 de privitori.

Şi Adela a reuşit să-şi păstreze milionul de telespectatori, însă Antena 1 s-a poziţionat pe locul trei în clasament.

Cu cifre de trei ori mai mici, următoarele două poziţii au fost ocupate de colegele de trust: Antena Stars (346.000 de privitori) şi Antena 3 (316.000).

Iar pe şase s-a clasat televiziunea de ştiri România TV care a fost urmărită de 282.000 de români.

URBAN. Las Fierbinţi a condus topul şi la oraşe, cu o audienţă de 679.000 de persoane. Locul doi l-a adjudecat tot Zuleyha, urmărită de aproape 600.000 de fani, iar Adela a rămas cuminte pe trei, la distanţă de aproape 100.000 de mii de telespectatori.

De data aceasta România TV şi-a luat revanşa, surclasând atât Antena 3, cât şi Antena Stars, poziţionându-se pe locul patru, cu 186.000 de privitori. La mică distanţă a fost rivala Antena 3 (184.000), iar apoi Antena Stars (160.000).

Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a fost câştigat tot de Pro TV, urmărit de 367.000 de români.
Locul doi l-a ocupat Antena 1, care a avut cu 137.000 mai puţini telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Iar cu locul trei s-a mulţumit Kanal, postul turcesc fiind urmărit de 147.000 de români.

Antena Stars şi-a adjudecat, din nou, poziţia a patra, având 69.000 de privitori, iar pe cinci a venit Digi Sport 1 la care s-au uitat 44.000 de telespectatori.

Următoarele trei poziţii au fost ocupate de televiziuni de ştiri: Antena 3 (43.000), România TV (37.000) şi Digi 24 (34.000).

Audienţa posturilor TV de joi,  5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1393 7.9 20.0
2 Kanal D 1325 7.5 19.0
3 Antena 1 1036 5.9 14.8
4 Antena Stars 346 2.0 5.0
5 Antena 3 316 1.8 4.5
6 Romania TV 282 1.6 4.0
7 DigiSport 1 206 1.2 2.9
8 Happy Channel 166 0.9 2.4
9 TVR 1 123 0.7 1.8
10 Digi 24 115 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  joi,  5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 679 7.1 18.7
2 Kanal D 593 6.2 16.3
3 Antena 1 498 5.2 13.7
4 Romania TV 186 2.0 5.1
5 Antena 3 184 1.9 5.1
6 Antena Stars 160 1.7 4.4
7 DigiSport 1 121 1.3 3.3
8 Happy Channel 93 1.0 2.5
9 Digi 24 77 0.8 2.1
10 AXN 67 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  joi,  5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 367 7.7 26.4
2 Antena 1 230 4.8 16.6
3 Kanal D 147 3.1 10.6
4 Antena Stars 69 1.5 5.0
5 DigiSport 1 44 0.9 3.2
6 Antena 3 43 0.9 3.1
7 Romania TV 37 0.8 2.7
8 Digi 24 34 0.7 2.5
9 Happy Channel 25 0.5 1.8
10 AXN 24 0.5 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. MasterChef, locurile doi şi trei

NAŢIONAL. Show-ul culinar MasterChef nu reuşeşte să păstreze publicul pe Pro TV după ce se termină Las Fierbinţi. Din poziţia de lider, postul a ajuns pe trei, cu cifre aproape la jumătate faţă de începutul serii. Astfel, MasterChef a fost urmărit de 779.000 de români.

În acest timp, Antena 1 a preluat poziţia de lider, cu serialul Adela la care s-au uitat 1.261.000 de telespectatori.

Pe poziţia secundă a trecut Kanal D care a difuzat Zuleyha până la ora 22.30, iar apoi a intrat în scenă Dan Negru cu emisiunea lui, Jocul cuvintelor. Postul turcesc a fost urmărit, pe acest interval, de 1.178.00 de români.

URBAN. MasterChef nu a reuşit să treacă de locul trei nici la oraşe. Clasamentul a fost condus, în continuare de Antena 1, la care s-au uitat 593.000 de telespectatori.

Pe locul doi s-a situat Kanal D, urmărit de 538.000 de români, iar pe trei Pro TV, care a avut 399.000 de privitori.

Comercial Urban 21-54 de ani. Abia pe publicul comercial MasterChef a reuşit să mai urce o poziţie. Show-ul culinar a fost urmărit de 259.000 de tineri de la oraşe, clasând Pro TV pe locul doi.

Însă clasamentul pe acest segment a fost condus tot de Antena 1, la care s-au uitat 305.000 de români din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Kanal D a trecut pe trei, având o audienţă de 207.000 de persoane pe publicul comercial.

Audienţa posturilor TV de joi, 5 mai, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1261 7.2 18.9
2 Kanal D 1178 6.7 17.6
3 Pro TV 779 4.4 11.7
4 Romania TV 335 1.9 5.0
5 Antena 3 296 1.7 4.4
6 National TV 260 1.5 3.9
7 Prima TV 191 1.1 2.9
8 DigiSport 1 158 0.9 2.4
9 Antena Stars 157 0.9 2.3
10 Digi 24 148 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  joi,  5 mai, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 593 6.2 17.1
2 Kanal D 538 5.7 15.6
3 Pro TV 399 4.2 11.5
4 Romania TV 221 2.3 6.4
5 Antena 3 176 1.9 5.1
6 National TV 115 1.2 3.3
7 Prima TV 109 1.1 3.1
8 DigiSport 1 102 1.1 2.9
9 Digi 24 87 0.9 2.5
10 Pro Arena 78 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  joi,  5 mai, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 305 6.4 20.4
2 Pro TV 259 5.5 17.3
3 Kanal D 207 4.4 13.8
4 National TV 55 1.2 3.7
5 Antena 3 52 1.1 3.5
6 Digi 24 49 1.0 3.2
7 Romania TV 47 1.0 3.2
8 DigiSport 1 46 1.0 3.1
9 Pro Arena 31 0.7 2.1
10 Prima TV 29 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Panica la postaci , acum vin emisiuni puternice la antena , dacă era chefi la cuțite, plângeati ha
  • Te apuca scârbă ... Te apuca scârbă ...
    R(un copil rătăcit fara prea multe speranțe de la viața),Mile( incultul suprem), ăla cu Digi,aia care copie tot ce aparține de ProTv...incercati sa i ignorați.astia nu au viața reală și vin pe aici cerșind atenție . Sunt disperați după atenție...hai să-i lăsăm să moară pe mana lor .
  • Mile Mile
    Nu postac ci Sabina marean expertul ha
  • MucCelMic MucCelMic
    Mai in delir decat tine, postac Mile, nu e niciunul. Vad ca ai inceput sa-ti raspunzi singur la comentarii. Tristete mare la batranete, asa-i?
  • Gogu Gogu
    A fost un episod slab. O propaganda pentru recensământ. De aia a avut audiențe asa mici
  • R R
    Mai adaugati niste zerouri în tabele
  • Mile Mile
    E jale 4 din 10 posturi sunt antena , cam puține tari din lume exista , sa fie atât de apreciate toate postaci în delir ha ha ha
  • Mile Mile
    Felicitari Adela, se menține încă, mai ales ca a crescut , dar fierbinteni nu mai prinde ca și survivor sub te cunosc ha

Trimite un comentariu

sus