Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor, liderii serii de miercuri. Chefii fără limite îşi menţin locul trei în audienţe

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor, liderii serii de miercuri. Chefii fără limite îşi menţin locul trei în audienţe

Pro TV a dominat seara de miercuri, când a pus la bătaie serialul de comedie Las Fierbinţi, urmat de Imperiul Leilor. Ca de obicei, serialul de comedie a avut peste 2,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară, mult peste competiţie. 

Publicitate

Imperiul Leilor, care a venit după las Fierbinţi, a înregistrat cifre la jumătate faţă de serialul de comedie, dar şi-a menţinut poziţia de lider la oraşe şi pe publicul comercial. 

După două înfrângeri consecutive, nici miercuri n-a fost seară bună pentru Chefii fără limite. Antena 1 şi-a menţinut locul trei în audienţe, la nivel naţional şi în mediul urban. Pe publicul comercial, Antena 1 a fost pe doi, dar aproape la egalitate cu Kanal D, care difuza serialul turcesc Mă numesc Zuleyha. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele televiziunilor, pe intervalul Las Fierbinţi

Naţional. Serialul de comedie de pe Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor peste 2,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară, mai bine de un sfer din românii care aveau la acea oră televizoarele deschise. 

Postul s-a distanţat bine de locul secund, ocupat de Kanal D, cu serialul Mă numesc Zuleyha, urmărit la momentul respectiv, de aproape 1,6 milioane de persoane. 

Antena 1, cu Chefi fără limite, a avut 800.000 de telespectatori, pe intervalul Las Fierbinţi.

Urban. Cifre bune pentru Pro TV şi pe publicul de la oraşe. Puţin peste un milion de persoane au ţinut cu fierninţenii. În acelaşi timp, serialul turcesc de pe Kanal D era urmărit de aproape 700.000 de persoane.

Antena 1 îşi menţine poziţia a treia în audienţe şi la oraşe, cu puţin peste 400.000 de telespectatori. 

Urban 21 - 54 de ani. Las Fierbinţi a ţinut în faţa televizoarelor aproape 600.000 de telespectatori pe publicul urban cu vârste 21-54 de ani. Cifrele au fost aproape triple faţă de următoarele locuri. 

Pe acelaşi tronson, al serialului Las Fierbinţi, Kanal D şi Antena 1 au alerga umăr la umăr, cu câte 206.000 de telespectatori fiecare. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.312.000 13.1 27.0
2 Kanal D 1.598.000 9.1 18.7
3 Antena 1 806.000 4.6 9.4
4 Romania TV 354.000 2.0 4.1
5 Antena 3 338.000 1.9 3.9
6 Happy Channel 265.000 1.5 3.1
7 Antena Stars 225.000 1.3 2.6
8 Realitatea Plus 200.000 1.1 2.3
9 Pro Cinema 158.000 0.9 1.8
10 Prima TV 143.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30 - 21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.039.000 10.9 23.8
2 Kanal D 689.000 7.2 15.8
3 Antena 1 404.000 4.2 9.3
4 Romania TV 247.000 2.6 5.7
5 Antena 3 237.000 2.5 5.4
6 Antena Stars 155.000 1.6 3.6
7 Happy Channel 155.000 1.6 3.6
8 Realitatea Plus 113.000 1.2 2.6
9 Prima TV 85.000 0.9 1.9
10 Pro Cinema 76.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 593.000 12.5 33.7
2 Kanal D 206.000 4.3 11.7
3 Antena 1 206.000 4.3 11.7
4 Romania TV 51.000 1.1 2.9
5 Antena Stars 50.000 1.1 2.9
6 Antena 3 43.000 0.9 2.5
7 Pro Cinema 42.000 0.9 2.4
8 TVR 1 36.000 0.8 2.1
9 Prima TV 36.000 0.8 2.1
10 Digi 24 34.000 0.7 1.9

Imperiul Leilor, lideri la oraşe şi pe comercial

Emisiunea Imperiul Leilor, care a început imediat după Las Fierbinţi, s-a întins aseară până la miezul nopţii. 

Ca de obicei, emisiunea cu antreprenori a înregistrat cifre mult sub serialul de comedie. 

La nivel naţional, Kanal D şi Pro TV au fost aproape la egalitate, cu un uşor avand pentru postul turcesc. În jur de 1,1 milioane de telespectatori au urmărit aseară Imperiul leilor. 

Antena 1, de pe trei, cu Chefi fără limite, avea în jur de 620.000 de telespectatori. 

La oraşe, emisiunea Imperiul Leilor a fost urmărită de jumătate de milion de persoane. La fel şi Kanal D. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.131.000 6.4 18.0
2 Pro TV 1.130.000 6.4 18.0
3 Antena 1 618.000 3.5 9.8
4 Antena 3 366.000 2.1 5.8
5 Romania TV 337.000 1.9 5.4
6 Realitatea Plus 216.000 1.2 3.4
7 Prima TV 211.000 1.2 3.4
8 DigiSport 1 164.000 0.9 2.6
9 Happy Channel 147.000 0.8 2.3
10 Pro Cinema 143.000 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30 - 00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 525.000 5.5 15.8
2 Kanal D 489.000 5.1 14.7
3 Antena 1 345.000 3.6 10.4
4 Antena 3 233.000 2.4 7.0
5 Romania TV 188.000 2.0 5.6
6 Prima TV 138.000 1.5 4.2
7 DigiSport 1 135.000 1.4 4.1
8 Realitatea Plus 118.000 1.2 3.6
9 Pro Cinema 81.000 0.9 2.4
10 Antena Stars 74.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 23 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-00:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 328.000 6.9 23.5
2 Antena 1 168.000 3.5 12.1
3 Kanal D 158.000 3.3 11.3
4 DigiSport 1 84.000 1.8 6.0
5 Antena 3 47.000 1.0 3.3
6 Prima TV 46.000 1.0 3.3
7 Pro Cinema 42.000 0.9 3.0
8 Digi 24 35.000 0.7 2.5
9 Romania TV 33.000 0.7 2.4
10 Realitatea Plus 30.000 0.6 2.1

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sper sa continue multe sezoane Imperiul Leilor, avem nevoie de o asa emisiune in Romania. Si chiar e bine realizata, imi plac episoadele la fel de mult ca cele din Shark Tank.
  • Duminică Survivor se va prelungi cu 30 de minute. Se va difuza de la 20 .00 la 23.30.
  • Duminică Survivor se va prelungi cu 30 de minute .De la ora 20.00 până la ora 23.30.
  • A fost foarte bun episodul de aseară din Imperiul leilor. A meritat să fie pe primul loc. A avut de toate. Mi-a plăcut mult că au arătat și afaceri încheiate din sezonul 1. Sunt încă persoane care nu cred ca emisiunea e adevărata, nu doar oferte ramase în aer, cum zicea cineva pe aici.
    Sper sa arate în fiecare săptămână câte un parteneriat încheiat din sezoanele trecute.
  • @Ionut Sunt filmate 30 de episoade Chefi fara limite. Emisiunea tine pana la sfarsitul lunii aprilie. Antena 1 ar putea sa filmeze un nou sezon Chefi la cutite, iar chefi fara limite sa fie mutata dupa ora 23:00.
  • B.A.M, nu cred ca suprapunerea cu Survivor. Motivul acestor audiente mici, e din cauza acestei "salate". Aceasta combinatie. Chefi la cutite + Asia Express. Ce rezulta ? Chefi Express ? Sau Asia la cutite ?
    Vezi anul trecut. Antena 1 a avut sezon de Chefi la cutite. Era cam la egal cu Survivor (de la Kanal D), dar peste Pro TV. Din ce tin minte, era si peste Romanii au talent (ziua de luni).

    Deci; nu as da vina pe Survivor. Ci pe acest format. Aceasta "salata". La Chefi la cutite imi plac preselectiile. Aici, cum au fost alesi concurentii ? Pe "***" oare ? Unde sunt preselectiile ?
  • Las Fierbinți sezonul 20 episodul 5, a condus aseară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 14.2 puncte de rating și 35.9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 5.0 puncte de rating și 12.5% share.
  • Miercuri seară, a treia editie din sezonul trei, Imperiul Leilor a fost lider de audiență. Emisiunea a înregistrat 7.8 puncte de rating și 25.8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3.7 puncte de rating și 12.1% cotă de piață.
  • La asa audiente slabe pentru Chefi fara limite, nu m-as mira ca emisiunea sa se termine foarte repede. In 2-3 luni.
  • O să sune ușor EXTREM, dar mai bine pun pauză emisiunii și o dau (cu tot cu săptămâna asta) la toamnă.
    P.S.
    E curios cum Chefi fara limite e sub toate emisiunile Antenei de până acum, inclusiv X Factor. Oare ce nu agreează publicul? Ce părți din emisiune nu convin? Sau e vorba DOAR despre SUPRAPUNEREA cu Survivor? (Că dacă e așa, MAI bine difuzează în toamnă...)
  • Normal că Las Fierbinți este mereu pe primul loc. În România subcultura este literă de lege, de aceea suntem unde suntem și, în general, tot ce este pe primul loc este tot ce este mai subcultural. Niciodată ceva ce este cu bun gust, ceva inteligent nu ar putea să fie pe primul loc. De aceea Discovery, National Geographic nu vor fi pe primul loc, ci Las Fierbinți și Vacanța Mare.

    Mile, tu esti ? Dar de Umor Sec ce zici ? Cand era pe primul loc ? Nu este subcultura ? Cand Revelion Negru Dan era pe primul loc nu e tot subcultura ? Cand Nea Marin era lider nu era tot subcultura ? Cand Acces era lider nu era tot subcultura ?
  • Normal că Las Fierbinți este mereu pe primul loc. În România subcultura este literă de lege, de aceea suntem unde suntem și, în general, tot ce este pe primul loc este tot ce este mai subcultural. Niciodată ceva ce este cu bun gust, ceva inteligent nu ar putea să fie pe primul loc. De aceea Discovery, National Geographic nu vor fi pe primul loc, ci Las Fierbinți și Vacanța Mare.
  • Oare de ce am avut presimțirea că Imperiul Leilor o să fie peste Chefi.

    Cred că pe intervalul serialului turcesc, Chefii au fost sub Kanal D și la comercial!
  • Eram sigur, pentru că Zuleyha are priză mai bun la public decât Fiica Ambasadorului, deci mă așteptam și la scenariul ăsta. N-a depășit Chefii, dar nu e departe

Trimite un comentariu

sus