Skip to main content

Las Fierbinţi conduce topul audienţelor de joi seara. În schimb, MasterChef şi-a găsit naşele: Zuleyha şi Adela

 
Las Fierbinţi conduce topul audienţelor de joi seara. În schimb, MasterChef şi-a găsit naşele: Zuleyha şi Adela

Serialul Las Fierbinţi continuă să fie cel mai ales program TV de români, însă MasterChef nu reuşeşte să treacă de Zuleyha şi Adela.

Publicitate

Aproape 1,9 milioane de români au stat pe Pro TV să vadă Las Fierbinţi, însă mai mult de jumătate au schimbat canalul atunci când a început MasterChef.

Astfel, Pro TV a trecut de pe primul loc pe al treilea, pe intervalul emisiunii culinare, făcând loc serialelor Mă numesc Zuleyha (Kanal D) şi Adela (Antena 1).

Televiziunea de ştiri Antena 3, care a difuzat programe tip Breaking News despre războiul din Ucraina, şi-a menţinut poziţia a patra în clasamentul audienţeler. A avut aproximativ jumătate de milion de telespectatori la nivel naţional, poziţionându-se astfel în faţa rivalei România TV.

Iar postul Pro X a avut audienţe peste medie cu meciul de fotbal din Europa League, dintre Galatasaray şi Barcelona, transmis pe intervalul Las Fierbinţi.

Aproximativ 300.000 de suporteri din întreaga ţară s-au uitat la meciul care s-a încheiat cu scorul 1-2, în favoarea echipei spaniole.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinţi: 

Naţional. Las Fierbinţi nu a depăşit pragul de două milioane de telespectatori joi seara, însă a stat bine în cifre, cu o audienţă de 1.866.000 de persoane.

Şi Zuleyha a stat aproape, fiind urmărită de 1,7 milioane de fani ai serialului turcesc.

Adela, de la Antena 1, a ocupat şi ea un loc pe podium, dar la distanţă de cel puţin jumătate de milion de privitori faţă de Pro Tv şi Kanal D, înregistrând o audienţă de 1.188.000 de persoane.

Urban. Serialul de comedie de la Pro TV a fost în vârful topului şi la oraşe, cu aproape 900.000 de privitori (875.000, mai exact).

Zuleyha I-a suflat, din nou, în ceafă, poziţionând Kanal D pe locul doi, cu 781.000 de telespectatori. Iar Adela a obţinut tot locul trei, cu 530.000 de fani care au stat pe Antena 1.

Comercial Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi a fost prima alegere şi a tinerilor de la oraşe. Aproximativ jumătate de milion de români din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, au stat pe Pro TV (492.000, mai exact).

Locul doi, dar cu cifre la jumătate, a fost ocupat de Zuleyha de la Kanal D - 251.000 de privitori, iar locul trei de Adela de la Antena 1, cu 234.000.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.866.000 10.6 20.3
2 Kanal D 1.715.000 9.7 18.7
3 Antena 1 1.188.000 6.8 12.9
4 Antena 3 492.000 2.8 5.4
5 Romania TV 434.000 2.5 4.7
6 Antena Stars 335.000 1.9 3.6
7 Pro X 284.000 1.6 3.1
8 Happy Channel 218.000 1.2 2.4
9 Prima TV 209.000 1.2 2.3
10 TVR 1 183.000 1.0 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 875.000 9.2 19.4
2 Kanal D 781.000 8.2 17.3
3 Antena 1 530.000 5.6 11.8
4 Antena 3 282.000 3.0 6.3
5 Romania TV 234.000 2.5 5.2
6 Pro X 171.000 1.8 3.8
7 Antena Stars 170.000 1.8 3.8
8 Digi 24 128.000 1.3 2.8
9 Happy Channel 93.000 1.0 2.1
10 Prima TV 85.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 492.000 10.4 26.3
2 Kanal D 251.000 5.3 13.4
3 Antena 1 234.000 4.9 12.5
4 Pro X 87.000 1.8 4.7
5 Antena 3 81.000 1.7 4.3
6 Digi 24 74.000 1.6 4.0
7 Antena Stars 71.000 1.5 3.8
8 Romania TV 62.000 1.3 3.3
9 Prima TV 42.000 0.9 2.2
10 TVR 1 31.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

MasterChef a cedat în faţa doamnelor, Zuleyha şi Adela

Naţional. Cum s-a terminat Las Fierbinţi, cum Pro TV a picat de pe locul întâi. Românii au plecat masiv de pe Pro când a început emisiunea MasterChef.

De la aproape două milioane câţi se uitau la serialul de comedie, au mai rămas puţini peste 700.000 să vadă cooking show-ul cu Chef Joseph Hadad, Chef Foa şi Chef Radu Dumitrescu.

Primul loc în clasament, după ora 21.30, a fost adjudecat de Zuleyha cu un milion şi jumătate de fani în faţa televizioarelor. Astfel, 1.575.000 de români s-au uitat la Kanal D, în timp ce Antena 1 cu Adela a câştigat 1.160.000.

Locul trei a fost ocupat de Pro TV, cu 739.000 de români care s-au uitat la MasterChef.

Urban. Emisiunea culinară de la Pro TV şi-a menţinut poziţia a treia în clasament şi la oraşe, având o audienţă de 331.000 de privitori.

Zuleyha a continuat să conducă topul, cu 742.000 de fani ai serialului turcesc pe Kanal D. Iar Adela a urmat-o, cu 547.000 de români din mediul urban care au ales să se uite la Antena 1.

Comercial Urban 21-54 de ani. Ordinea în clasament se menţine aceeaşi şi pe acest segment de public: Kanal D, Antena 1 şi Pro TV.

MasterChef nu trecut de Zuleyha şi de Adela nici în rândul tinerilor de la oraşe. Cooking show-ul a fost urmărit de 195.000 de români cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, în timp ce la Zuleyha s-au uitat 270.000, iar la Adela 245.000.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.575.000 9.0 22.2
2 Antena 1 1.160.000 6.6 16.3
3 Pro TV 739.000 4.2 10.4
4 Antena 3 460.000 2.6 6.5
5 Romania TV 408.000 2.3 5.7
6 Pro X 242.000 1.4 3.4
7 Prima TV 233.000 1.3 3.3
8 Digi 24 152.000 0.9 2.1
9 Antena Stars 138.000 0.8 1.9
10 National TV 137.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 742.000 7.8 20.7
2 Antena 1 547.000 5.8 15.2
3 Pro TV 331.000 3.5 9.2
4 Antena 3 250.000 2.6 7.0
5 Romania TV 232.000 2.4 6.5
6 Prima TV 127.000 1.3 3.5
7 Digi 24 113.000 1.2 3.1
8 Pro X 96.000 1.0 2.7
9 National TV 79.000 0.8 2.2
10 Realitatea Plus 64.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 270.000 5.7 18.4
2 Antena 1 245.000 5.1 16.7
3 Pro TV 195.000 4.1 13.3
4 Antena 3 77.000 1.6 5.3
5 Digi 24 61.000 1.3 4.1
6 Pro X 48.000 1.0 3.3
7 Romania TV 47.000 1.0 3.2
8 National TV 39.000 0.8 2.7
9 Pro Cinema 35.000 0.7 2.4
10 Prima TV 32.000 0.7 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Deja șefii trimit rating nu aveți liber

    Zi de Bucatarii Zero postacule. Bucatarii demolati de MasterChef. Umilinta Suprema !
  • Pro a ajuns lângă antena 3 ha

    Chefii Zero au ajuns sub MasterChef ha
  • Cea de-a șaptea ediție a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 24:01. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 12.2 puncte de rating și 35.7% cotă de piață, cifre de aproape 3 ori mai mari față de locul 2 care avea doar 4.6 puncte de audiență și 13.5% share. De-a lungul difuzării, aproape 2.4 milioane de români s-au bucurat de o nouă seară excepțională, iar în minutul de aur, la ora 21:46, aproape 3.2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.

    Mile mile in genunchi !
  • Pro a ajuns lângă antena 3 ha

    Pro X a ajuns peste Antenuta 3, Happy Zero, Antenuta Stele Zero ha
  • Doamne postacii copiază texte aici

    Doamne postacii abereaza si nu raspund la intrebari
  • Pe Evenimentul zilei scrie că Dana Mladin a plecat de la PRO TV la Kanal D. Fosta prezentatoare de la Școala vedetelor era producătoare la PRO TV.
  • Antena 3 rămâne nr 1

    La pensionari da. Pro TV lider la tineret.
  • Postaci încă nu dispăreți ha

    Tu vorbesti ? Pai noi nu suntem ca tine postacule, fricosi ca tine. Survivor cand sterge pe jos cu Bucatarii Zero esti disparut fricosul. Acum apari si tu.
    Vezi ca saptamana trecuta, MasterChef peste Adelinara Zero si turcisme. Unde ai fost atunci ? Disparut postacule ?
  • Ce fain sta pro lângă antena 3 ha

    Ce fain sta Antenuta 3 Happy Zero Antenuta Stars Zero sub Pro X.
  • Postacii pe 3 o sa facă crize iar

    Pai si Adelinara Zero pe 3. NU zici asta postac ? Parca laudai Adelinara Zero. Dar e batut de turcisme. Dezastru !
  • cum sa ziceti ca postul iubit de atatia postaci , care copiaza texte de pe site si le pun aici , e pe 3 , o sa faca spume iar ca se supara sefii evident nu sunt ei aici prezenti in fiecare zi ha ha ha

    Dar e peste Bucatarii Zero postacule.
    Dar de Adelinara Zero nimic postacule ? Sa fi batut de turcisme ?

Trimite un comentariu

sus