Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, previzibil: Locul 1 la distanţă. Adela şi Masterchef, depăşite de Zuleyha în ţară şi la oraşe

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi, previzibil: Locul 1 la distanţă. Adela şi Masterchef, depăşite de Zuleyha în ţară şi la oraşe

Scenariul de joia trecută nu s-a mai repetat integral. Prima parte a serii a urmat un traseu previzibil: Las Fierbinţi a fost lider de audienţă, detaşat, fără drept de apel.

Publicitate

Diferenţa vine după finalul Las Fierbinţi. Când a început MasterChef, clasamentul s-a schimbat. Dacă săptămâna trecută pe primul loc era Adela, de data aceasta prima poziţie a fost a serialului turcesc Zuleyha, de pe Kanal D..

În cifre: Las Fierbinţi a sărit,  în fiecare minut, de două milioane de telespectatori, cifre de care niciun concurent nu se apropie. 

În schimb, MasterChel a fost urmărit de aproape 900.000 de persoane din toată ţara, în timp ce Zuleya a strâns aproape un milion şi jumătate de fani, iar Adela puţin peste un milion. 

De notat că pe intervalul MasterChef serialul difuzat de Antena 1 a fost lider doar în rândul tinerilor de la oraşe, publicul comercial, adică.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV, pe intervalul Las Fierbinţi şi Master Chef:

Naţional. Las Fierbinţi se menţine lider de audienţă pe toate targeturile, reuşind să strângă în faţa micilor ecrane peste 2,1 milioane de români. 

Serialul turcesc Mă numesc Zuleya de la Kanal D s-a clasat pe poziţie secundă, cu aproape 1,5 milioane de fani, iar serialul Adela a poziţionat Antena 1 pe locul trei, cu aproape 1,1 milioane de privitori.

Urban. Clasamentul a rămas neschimbat şi la oraşe: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Las Fierbinţi a strâns în faţa micilor ecrane circa un milion de români (982.000, mai precis), cifre aproape duble faţă de următoarele clasate. 

Astfel, pe acelaşi interval cu Las Fierbinţi, Zuleya de la Kanal D a avut 644.000 de fani, iar Adela cu peste 50.000 mai puţini (486.000). 

Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi şi-a menţinut poziţia de lider de audienţă şi în rândul tinerilor de la oraşe. Serialul de comedie a strâns 554.000 de români în faţa micilor ecrane.

Adela a trecut de pe trei pe doi, pe acest target, cu 217.000 de telespectatori, depăşind Zuleya, la care s-au uitat 178.000.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.103.000 12.0 24.0
2 Kanal D 1.496.000 8.5 17.1
3 Antena 1 1.075.000 6.1 12.3
4 Romania TV 383.000 2.2 4.4
5 Antena 3 336.000 1.9 3.8
6 Antena Stars 236.000 1.3 2.7
7 Pro Cinema 223.000 1.3 2.5
8 DigiSport 1 213.000 1.2 2.4
9 Happy Channel 178.000 1.0 2.0
10 Prima TV 164.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 982.000 10.3 22.2
2 Kanal D 644.000 6.8 14.6
3 Antena 1 486.000 5.1 11.0
4 Romania TV 236.000 2.5 5.3
5 Antena 3 204.000 2.1 4.6
6 Antena Stars 124.000 1.3 2.8
7 Pro X 99.000 1.0 2.2
8 DigiSport 1 91.000 1.0 2.1
9 Prima TV 86.000 0.9 1.9
10 Happy Channel 84.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 554.000 11.6 30.8
2 Antena 1 217.000 4.5 12.1
3 Kanal D 178.000 3.7 9.9
4 Romania TV 70.000 1.5 3.9
5 Pro X 50.000 1.1 2.8
6 Antena Stars 47.000 1.0 2.6
7 Prima TV 44.000 0.9 2.4
8 Antena 3 38.000 0.8 2.1
9 Digi 24 37.000 0.8 2.0
10 DigiSport 1 37.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 


Adela sau Masterchef? Niciuna. A câştigat Zuleyha

S-a terminat Las Fierbinţi, s-a dus locul întâi pentru Pro TV. Dacă Las Fierbinţi a adus în faţa televizoarelor peste două milioane de români, din întreaga ţara, emisiunea Master Chef, care a început imediat după serial, nu a mai avut aceeaşi performanţă. 

În partea a doua a serii, Pro TV nu a mai condus clasamentul cu emisiunea Master Chef. Show-ul culinar o ocupat locul trei, cu 896.000 de telespectatori, la distanţă de jumătate de milion faţă de Zuleyha care a dus Kanal D pe locul întâi cu o audienţă de 1,4 milioane de persoane.

Serialul Adela a clasat Antena 1 locul doi, cu peste un milion de fani în faţa televizoarelor.

Master Chef nu a fost primul fel nici al celor de la oraşe. Emisiunea s-a clasat pe trei şi a avut 373.000 de telespectatori din mediul urban, în timp ce la Zuleyha s-au uitat aproape 600.000 (595.000, mai precis), poziţionând Kanal D pe primul loc.

Poziţia secundă a fost ocupată de Antena 1, cu puţin peste jumătate de milion de privitori (506.000). 

Un clasament diferit pe publicul comercial. Antena 1, cu Adela, a fost pe primul loc pe intervalul Masterchef. Astfel, 245.000 de tineri s-au uitat la Adela, în timp ce Master Chef a avut cu 30.000 mai puţini - o audienţă de 215.000, mai precis, ducând Pro TV pe locul doi.

În rândul publicului comercial, Zuleya şi Kanal D au ocupat locul trei, cu aproape 200.000 de fani (198.000, mai exact).


Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.408.000 8.0 20.2
2 Antena 1 1.085.000 6.2 15.6
3 Pro TV 896.000 5.1 12.9
4 Antena 3 397.000 2.3 5.7
5 Romania TV 356.000 2.0 5.1
6 Prima TV 263.000 1.5 3.8
7 Pro Cinema 198.000 1.1 2.8
8 DigiSport 1 158.000 0.9 2.3
9 Realitatea Plus 124.000 0.7 1.8
10 Pro X 122.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 595.000 6.3 16.8
2 Antena 1 506.000 5.3 14.3
3 Pro TV 373.000 3.9 10.5
4 Antena 3 221.000 2.3 6.2
5 Romania TV 204.000 2.1 5.8
6 Prima TV 174.000 1.8 4.9
7 Pro Cinema 91.000 1.0 2.6
8 Pro X 82.000 0.9 2.3
9 DigiSport 1 81.000 0.9 2.3
10 Realitatea Plus 71.000 0.7 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 17 februarie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 245.000 5.1 16.6
2 Pro TV 215.000 4.5 14.6
3 Kanal D 198.000 4.2 13.5
4 Prima TV 70.000 1.5 4.7
5 Romania TV 60.000 1.3 4.1
6 Pro X 49.000 1.0 3.4
7 Antena 3 40.000 0.8 2.7
8 DigiSport 1 35.000 0.7 2.4
9 Pro Cinema 32.000 0.7 2.2
10 Digi 24 29.000 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • România TV a început iar un obicei ***. După ce vreo doi ani a promovat și CREDIBILIZAT persoane ca Adina Alberts sau alții, acum caută să le decredibilrzeze. Și după tot ei se miră că i-a bătut Gâdea...
    Măcar ASUMĂ-ȚI deciziile editoriale din trecut. Mai ales din cel RECENT. Altfel telespectatorii îți vor da în cap de nu poți duce!!!!
  • Cea de-a treia ediție a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 24:01. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14.8 puncte de rating și 42.0% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.3 puncte de audiență și 12.1% share. De-a lungul difuzării, aproape 2.8 milioane de români s-au bucurat de fiecare moment de pe scenă, iar în minutul de aur, la ora 21:37, aproape 3.5 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor și urmăreau PRO TV.
  • Totuși chefii înseamnă calitate nu asta

    Totusi Fierbintii Survivor Ai Talente inseamna calitate nu Bucatarii Zero.
    Totusi Vlad inseamna calitate nu Adelinara Zero.
  • La ei prinde scandalul și certurile nu emisiuni decente , oricum foarte slab făcută, de nivel josnic, fara nimic

    Exact ca Adelinara Zero, Bucatarii Zero, Factoratii Zero, Umor Sec. La ei prinde scandalul și certurile nu emisiuni decente, nu postac ?
    Si Adelinara Zero e foarte slab făcută, de nivel josnic, fara nimic. Daca pe comercial e egal cu MasterChef. Nu postac ?
  • La ei prinde scandalul și certurile nu emisiuni decente , oricum foarte slab făcută, de nivel josnic, fara nimic
  • Se face joi, ia si Adelinara cateva mii de telespectatori, iese si mile din cuib. Exact ce am zis ieri. Incepand de azi iar se baga la somn.
  • minichef nu functioneaza ca are publicul bani care e la postaci

    Ati revenit domnul postac mile ? Unde ati fost pana acum ? Cand Survivor a sters pe jos cu Antenuta unde ai fost ? Sau Imperiul Leilor ? Ascuns in barlog ?
    Si zici de MasterChef ? Pai e la egalitate cu Adelinara Zero. Inseamna ca nici Adelinara nu functioneaza, nu postac ?
  • Audientele Masterchef si Adela sunt foarte slabe, dar ProTV este salvat joia de Las Fierbinti! Episodul 4 din sezonul 20 Las Fierbinți, a obtinut 12.8 puncte de rating și 31.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 5.3 puncte de rating și 13% share.
  • @Negrutu/Soby crezi prost. Emisiunile filmate vor fi date la un moment dat, nu se bagă bani degeaba într-un proiect.

    Cât despre prima tv, nu are rost să vorbim. O televiziune atât de mică încât doar HappyChannel/ProCinema le este rival. Concursul Utopia a fost anulat pentru că nu aveau fonduri, nu că nu l-ar fi făcut.

    Stand Up o să fie difuzat într-un final pe tv doar dacă iUmor merge prost, deși puteau difuza emisiune sâmbătă seara când se luptă doar cu filmele ProTV
  • Mile, nu-ți lauzi Adelinara cu această "victorie"? Că la audiențe e cam slăbuț
  • @Rebeka, Stand Up Revolution de la Antena 1 va avea același soartă cu Utopia de la Prima TV. Utopia a fost un proiect anulat, așa o să fie și Stand Up Revolution.
  • Sincer, la ce strânse sunt audiențele pe intervalul Masterchef, nu m-aș mira ca Kanal D să fie lider și la tineri, cu puțin noroc.

    Cât despre Masterchef, a intrat deja în anonimat emisiunea, e mult prea plictisitoare.

Trimite un comentariu

sus