Skip to main content

Miercuri, seara Las Fierbinţi. Fără Stand-up, dar cu Prinţul Persiei, Antena 1 a fost pe 3. Pe linie

 
Miercuri, seara Las Fierbinţi. Fără Stand-up, dar cu Prinţul Persiei, Antena 1 a fost pe 3. Pe linie

Las Fierbinţi a dictat seara de miercuri a publicului de la TV. În schimb, Prinţul Persiei: Nisipurile timpului de la Antena 1 a mers pe "nisipuri mişcătoare" şi a dus postul pe locul trei, la toate categoriile de audienţă, după Zuleya, de la Kanal D.

Publicitate

Serialul Las Fierbinţi a strâns în faţa televizoarelor peste 2,2 milioane de fani din toată ţara, cifre duble şi chiar triple faţă de următoarele clasate.

Antena 1, care programase iniţial pentru miercuri seara premiera unei noi emisiuni, Stand-up Revolution, şi a difuzat în schimb un film, s-a clasat pe locul trei, pe toate segmentele de public.

Astfel, la nivel naţional, aproape 700.000 de oameni s-au uitat la Antena 1, la Prinţul Persiei: Nisipurile timpului cu Jake Gyllenhaal în rol principal. Aceste cifre au fost de două ori mai mici faţă de fanii serialului turcesc Mă numesc Zuleyha, de la Kanal D.

Citeşte şi: Haos în grila Antenei 1. Emisiunea de Stand Up dispare, deşi trebuia să înceapă mâine! Schimbări şi la iUmor şi Chefi fără limite

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV, pe intervalul Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor:

Naţional. Pro TV a dominat audienţele miercuri seara cu serialul Las Fierbinţi care nu a iertat nimic, având cifre duble sau chiar triple faţă de următoarele clasate. 

Astfel, peste 2,2 milioane de români s-au uitat la serialul de la Pro TV, (2.246.000, mai exact). 

Pe acelaşi interval, de la ora 20.30 la 21.30, şi Zuleya de la Kanal D a strâns aproape un milion şi jumătate de fani în faţa televizoarelor, lăsând în urmă Prinţul Persiei, care a avut un public cu 800.000 de persoane mai mic. 

În partea a doua a serii, după ora 21.30, când s-a terminat Las Fierbinţi, Zuleya a preluat conducerea clasamentului, cu 1.371.000 de fani pe Kanal D.

Emisiunea Imperiul Leilor a ocupat o poziţie secundă, cu 1.199.000 de telespectatori pe Pro TV, iar Antena 1, cu acelaşi film, a rămas pe trei, cu o audienţă de 515.000 de persoane.

Urban. Las Fierbinţi a fost alegerea numărul unu şi a celor de la oraşe, cu peste 1,1 milioane de telespectatori - dublu faţă de Zuleya de la Kanal D şi de patru ori mai mari faţă de Prinţul Persiei de la Antena 1. 

Astfel, 622.000 de fani au ales serialul turcesc Mă numesc Zuleya şi alţi 287.000 s-au uitat la filmul Prinţul Persiei de la Antena 1, care a înlocuit debutul emisiunii Stand-up Revolution.

Cât despre a doua parte a serii, Pro TV a continuat să fie lider, cu 643.000 de români care s-au uitat, în fiecare minut, la Imperiul Leilor. Serialul turcesc s-a clasat pe doi, în minus cu 50.000 de persoane - cu o audienţă de 589.000 de privitori. Iar Prinţul Persiei i-a adus Antenei locul trei, cu 244.000 de telespectatori.

Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi a fost prima alegere şi a tinerilor de la oraşe, cu o audienţă de 619.000 de persoane. Pe locul doi s-a clasat tot Kanal D, cu 203.000 fani ai serialului turcesc, iar Antena 1 pe trei, cu 146.000 de persoane care s-au uitat la Prinţul Persiei.

Clasamentul a rămas acelaşi şi în partea a doua a serii, în aceeaşi ordine: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Astfel, pe acest segment de public, Imperiul Leilor a câştigat 410.000 de privitori, cifre mai mici decât Las Fierbinţi, Zuleya - 207.000, iar Prinţul Persiei fix aceiaşi 146.000.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.246.000 12.8 26.3
2 Kanal D 1.481.000 8.4 17.4
3 Antena 1 664.000 3.8 7.8
4 Romania TV 451.000 2.6 5.3
5 Happy Channel 320.000 1.8 3.8
6 Antena Stars 310.000 1.8 3.6
7 Antena 3 274.000 1.6 3.2
8 Pro Cinema 237.000 1.3 2.8
9 DigiSport 2 177.000 1.0 2.1
10 Realitatea Plus 168.000 1.0 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.129.000 11.9 26.3
2 Kanal D 622.000 6.5 14.5
3 Antena 1 287.000 3.0 6.7
4 Romania TV 255.000 2.7 5.9
5 Antena 3 198.000 2.1 4.6
6 Happy Channel 150.000 1.6 3.5
7 Antena Stars 138.000 1.5 3.2
8 DigiSport 2 132.000 1.4 3.1
9 Realitatea Plus 97.000 1.0 2.3
10 Pro Cinema 85.000 0.9 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 619.000 13.0 35.9
2 Kanal D 203.000 4.3 11.8
3 Antena 1 146.000 3.1 8.5
4 Antena Stars 60.000 1.3 3.5
5 Romania TV 54.000 1.1 3.1
6 DigiSport 2 44.000 0.9 2.6
7 Antena 3 44.000 0.9 2.5
8 TVR 1 33.000 0.7 1.9
9 National TV 30.000 0.6 1.7
10 Prima TV 27.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


După ce s-a terminat Las Fierbinţi, Pro TV a rămas doar cu jumătate de audienţă pe post. Zuleyha a trecut peste Pro TV la nivelul întregii ţări.

La oraşe şi pe publicul comercial, Pro TV şi Imperiul leilor au fost pe primul loc, înainte de serialul turcesc.

Antena 1 a fost constantă şi după 21.30, păstrându-şi poziţia a treia în clasament, pe toate targeturile de audienţă, cu cifre cel puţin la jumătate faţă de primele clasate. 


Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.371.000 7.8 20.0
2 Pro TV 1.199.000 6.8 17.5
3 Antena 1 515.000 2.9 7.5
4 Romania TV 356.000 2.0 5.2
5 Antena 3 326.000 1.9 4.8
6 Antena Stars 196.000 1.1 2.9
7 Prima TV 189.000 1.1 2.8
8 DigiSport 1 167.000 0.9 2.4
9 Realitatea Plus 163.000 0.9 2.4
10 Pro Cinema 162.000 0.9 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 643.000 6.8 17.9
2 Kanal D 589.000 6.2 16.4
3 Antena 1 244.000 2.6 6.8
4 Antena 3 235.000 2.5 6.5
5 Romania TV 187.000 2.0 5.2
6 DigiSport 1 126.000 1.3 3.5
7 Prima TV 118.000 1.2 3.3
8 Antena Stars 89.000 0.9 2.5
9 Pro Cinema 83.000 0.9 2.3
10 Realitatea Plus 82.000 0.9 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 februarie, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 410.000 8.6 26.3
2 Kanal D 207.000 4.3 13.3
3 Antena 1 146.000 3.1 9.3
4 DigiSport 1 80.000 1.7 5.1
5 Antena 3 48.000 1.0 3.1
6 Pro Cinema 45.000 0.9 2.9
7 Romania TV 39.000 0.8 2.5
8 Digi 24 38.000 0.8 2.4
9 Prima TV 36.000 0.8 2.3
10 National TV 25.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Eu abia-l astept pe Mile sa puna maine cel putin 20 de comentarii despre cat de tare e Adela, dupa Las Fierbinti. Dupa aia iar se baga la cutiuta.
  • Sâmbătă, expertule! Mai ales că nu au nimic coerent pentru această zi!!!!! Plus că au refuzat să facă Survivor 4 zile...
  • merge prost A1 dar sa ceara meditatii de la Prima tv. A scos Tomsa o carte: Cum sa inchizi o televiziune in 3 pasi. A foat hit la Darul Cartii, aprind oamenii gratarul cu ea. Mai intai ramai cu 80 de angajati. Incepi sa dai salariile cu intarziere pe motiv ca angajatii sunt puturosi si nu muncesc 16 ore pe zi si nu vor sa fie slugi. Te apuci sa faci o grila de premiile Oscar dar nu ai una de un leu in buzunar. Craciunul 2022 te prinde crosetand acasa dar sa nu-ti faci grija de carne ca o sa ai frigiderul plin. Te iubim la fel cum ne iubesti tu si ne dorim sa dispari din viata noastra.
  • Cred ca toata lumea stie ca nu sunt iubitor de Antene, dar amanarea Stand-up Revolution a fost printre putinele solutii posibile in acest moment pentru management! Grila de primavara a Antenei 1 a fost data peste cap din cauza ca Iumor a avut audiente foarte slabe vinerea, la concurenta cu Romanii au talent. Chefi fara limite are 3 zile in grila, Adela are ziua de joi, Dancing on Ice are rezervata ziua de sambata, iar Stand-up Revolution poate fi difuzat doar duminica tarziu dupa Iumor sau sa fie amanat. Situatia e asemanatoare si la ProTV! Chiar daca Imperiul Leilor va lua bataie de la Chefi fara limite, nu vad variante unde sa fie mutat.
  • Iar dezastru pentru Antenuta Zero. Nu Mile mile ?
    Sa te bata turcisme pe comercial...
  • incredibile cifrele Las Fierbinți În condițiile în care serialul se dă și pe Voyo e drept Voyo nu are încă un număr atât de uriaș de abonați dar înțeleg că nu sunt tocmai puțin mai ales în ultima vreme aproape că nici nu se simte episoadele în avans pe Voyo deși am înțeles că sunt destul de vizionate și acolo Felicitări încă o dată echipa de la Praga

    Dacă ați urmărit cu atenție comunicatul în care anunță achizițiile din Croația de la Praga Vezi că principală platformă de care se vorbește și se pune ca bază este Voyo și voi o va trebui în viitor să fie vehicolul principal ne abandonând zona de televiziune standard dar cu un alt vehicul în față

    ceea ce cred că ar mai trebui schimbat sau cel puțin Nu știu eu adăugate suplimentar și alte modalități de plată sau de a face abonament Ăsta este un minus al Voyo față de celălalte platforme Netflix HBO chiar și un parteneriat cu jucătorii mari de cablu ar trebui făcut Gen cum este oferit Netflix în anumite oferte sau HBO Go viitor Max
  • Felicitări, Pro tv!!! A demonstrat încă o data ca este cel mai bun! A spulberat tot! Antena 1 nici nu se mai observa!
    Cea mai puternica grila din ultimii ani! A dat peste cap concurența care nu mai știe ce sa mai facă sa mai prindă un prim loc. Dar doar 1 e Pro tv, indiferent de câți oameni din interior aduci sa mai furi din audienta! PRO TV dă clasă!

Trimite un comentariu

sus