Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV a pierdut ţara şi oraşele, cu MasterChef. Totuşi, show-ul de gătit a câştigat tinerii. Pro TV a dat şi cel mai urmărit jurnal

 
AUDIENŢE. Pro TV a pierdut ţara şi oraşele, cu MasterChef. Totuşi, show-ul de gătit a câştigat tinerii. Pro TV a dat şi cel mai urmărit jurnal

AUDIENŢE. După trei zile la rând în care a fost lider detaşat, Pro TV coboară abrupt în topul audienţelor. Cu principalul program din prime-time, MasterChef, a bifat doar un segment de public de pe primul loc. În rest, a fost pe doi cu cifre mult sub cele din ultimele zile, când a avut Survivor. 

Publicitate

Cu toate acestea, Pro TV a început foarte bine seara. Ştirile de la ora 19:00 au fost cel mai urmărit program, pe intervalul respectiv, cu peste 1,8 milioane de români la nivel naţional. Audienţa a scăzut destul de mult, după ce jurnalul s-a încheiat. 

Când a început MasterChef, Pro TV a trecut pe doi. Kanal D a fost lider la nivel naţional şi în mediul urban, cu Fiica Ambasadorului, pe interval. 

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţa principalelor posturi de miercuri, 19 ianuarie, pe intervalul MasterChef (20:30-22:30):

Naţional. Peste 1,2 milioane de români au urmărit ediţia de miercuri seara a MasterChef. Programul a pus Pro TV pe doi în topul audienţelor, sub liderul Kanal D.

Pe interval, postul Dogan avea o medie de 1,5 milioane de persoane care se uitau în fiecare minut la serialul turcesc (care a început cu jumătate de oră mai devreme decât MasterChef şi s-a terminat la miezul nopţii). 

Podiumul, pe intervalul MasterChef, a fost completat de Antena 1, post care a înregistrat o medie de audienţă de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Urban. Situaţia a fost la indigo, cel puţin la vârful clasamentului, şi la oraşe. Pro TV ocupa tot poziţia secundă, sub Kanal D, cu aproximativ 620.000 de oameni care se uitau la MasterChef. 

De pe primul loc, Kanal D număra aproximativ 650.000 de telespectatori pe minut. Următorul post din top era Antena 1, cu 523.000 de privitori pe intervalul de intersecţie cu MasterChef. 

Comercial 21-54 Urban. Situaţia a fost salvată pe segmentul tânăr de la oraşe, unde Pro TV a fost pe primul loc. Cu aproape 375.000 de telespectatori în medie, show-ul s-a impus în faţa programelor concurente. 

Antena 1 a trecut, de asemenea, peste Kanal D pe acest segment de public. Aproximativ 280.000 de persoane cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani aveau televizoarele pe Antena 1. 

Kanal D completa podiumului, cu o medie de 170.000 de urmăritori pe minut. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 19 ianuarie, pe intervalul MasterChef (20:30-22:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.554.000 8.8 19.2
2 Pro TV 1.245.000 7.1 15.4
3 Antena 1 1.082.000 6.1 13.3
4 Romania TV 505.000 2.9 6.2
5 Antena 3 429.000 2.4 5.3
6 National TV 317.000 1.8 3.9
7 Happy Channel 262.000 1.5 3.2
8 Pro Cinema 201.000 1.1 2.5
9 Prima TV 160.000 0.9 2.0
10 Realitatea Plus 150.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 19 ianuarie, pe intervalul MasterChef (20:30-22:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 648.000 6.8 15.7
2 Pro TV 621.000 6.5 15.0
3 Antena 1 523.000 5.5 12.7
4 Romania TV 315.000 3.3 7.6
5 Antena 3 272.000 2.9 6.6
6 National TV 140.000 1.5 3.4
7 Happy Channel 118.000 1.2 2.9
8 Prima TV 98.000 1.0 2.4
9 Realitatea Plus 92.000 1.0 2.2
10 TVR 2 84.000 0.9 2.0

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 19 ianuarie, pe intervalul MasterChef (20:30-22:30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 374.000 7.8 22.6
2 Antena 1 278.000 5.8 16.8
3 Kanal D 168.000 3.5 10.2
4 Romania TV 74.000 1.5 4.4
5 Antena 3 72.000 1.5 4.4
6 National TV 60.000 1.3 3.6
7 Digi 24 39.000 0.8 2.4
8 Prima TV 38.000 0.8 2.3
9 Realitatea Plus 27.000 0.6 1.7
10 Diva 27.000 0.6 1.6

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Chiar daca Masterchef a fost lider pe targetul ProTV, National 21 - 54 ABCD, emisiunea trebuie scoasa de la 20:30 fiind sub media statiei. Joia viitoare incepe Adela si din punct de vedere strategic nu trebuie lasat drum liber la primul loc pentru concurenta. Din informatiile mele Masterchef ajunge la final in luna februarie, dar planurile initiale au fost ca cele13 episoade sa fie difuzate dupa Las Fierbinti in plin sezon de primavara. Cel mai probabil managementul n-a avut incredere in show si asa s-a decis ca cele 13 episoade sa fie difuzate pe repede inainte la inceput de an. Cei de la programming trebuie sa se gandeasca serios sa faca loc in grila pentru o noua zi de Survivor, daca audientele se mentin ridicate si saptamana viitoare.
  • Este clar ca vom avea Survivor - sau, mă rog, ce este el - inca cel putin o zi pe saptamana, in conditiile in care MasterChef si, f probabil, nici Leii nu vor performa / nu isi vor atinge targetul de audienta si financiar, pe acest interval orar.

Trimite un comentariu

sus