Skip to main content

AUDIENŢE. TVR 1, cifre modeste cu semifinala Eurovision. Pe comercial, nu a fost nici între primele 15 staţii

 
Foto: Observatornews
Foto: Observatornews

Audienţe. Câţi români s-au uitat la prima semifinală Eurovision, una la care a avut loc şi momentul solistei Roxen? Puţini, foarte puţini.

Publicitate

TVR a prins top 10 pe naţional şi urban, dar pe comercial abia a intrat între primele 20. A fost depăşit chiar şi de Nick Jr., Comedy Central, Eurosport 1 sau Diva.

La nivelul întregii ţări, cifrele TVR cu Eurovision erau de zece ori mai mici decât ale liderului pe interval. Pe publicul tânăr, TVR avea audienţe de 50 de ori mai mici decât postul de pe primul loc.

Pe intervalul semifinalei Eurovision (22:00-00:05), Antena 1 era liderul serii pe toate segmentele de public. Postul Intact difuza Chefi la cuţite.

Reamintim că România - reprezentată de Roxen - a ratat calificarea în finala Eurovision pentru al treilea an la rând.

CITEŞTE ŞI: România a ratat calificarea în finala Eurovision. VIDEO cu momentul lui Roxen

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele, pe intervalul primei semifinale Eurovision (22:00-00:05):

Naţional. TVR 1 era pe locul 9 cât timp rula prima semifinală de la Eurovision. Aproximativ 138.000 de români se uitau la producţia filmată în Rotterdam. De peste zece ori mai puţini decât liderul pe interval.

Liderul serii era Antena 1, cu peste 1,5 milioane de români pe post, iar în top urmau Pro TV şi Kanal D.

Urban. Ceva mai bine a stat la oraşe TVR 1. Postul Public se clasa pe locul 7, cu 81.000 de telespectatori.

Pe prima poziţie se afla Antena 1, cu 925.000 de privitori. Podiumul era completat de Pro TV şi Kanal D.

Comercial. Cifre modeste în rândul tinerilor pentru TVR 1. Doar 8.000 de români s-au uitat la prima semifinală Eurovision, aseară. Postul Public era doar pe locul 19.

La fel ca pe celelate segment de public, podiumul era neschimbat: Antena 1 (cu audienţe de 50 de ori mai mari decât Eurovisionul), Pro TV, Kanal D.

Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul primei semifinale Eurovision (22:00-00:05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.515.000 8.6 23.3
2 Pro TV 1.123.000 6.4 17.3
3 Kanal D 980.000 5.5 15.1
4 Romania TV 369.000 2.1 5.7
5 DigiSport 1 211.000 1.2 3.3
6 Antena 3 193.000 1.1 3
7 Prima TV 162.000 0.9 2.5
8 Pro 2 151.000 0.9 2.3
9 TVR 1 138.000 0.8 2.1
10 National TV 107.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul primei semifinale Eurovision (22:00-00:05), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 925.000 9.7 25.6
2 Pro TV 493.000 5.2 13.6
3 Kanal D 456.000 4.8 12.6
4 Romania TV 219.000 2.3 6.1
5 DigiSport 1 136.000 1.4 3.7
6 Antena 3 133.000 1.4 3.7
7 TVR 1 81.000 0.8 2.2
8 Pro 2 79.000 0.8 2.2
9 Prima TV 78.000 0.8 2.2
10 Happy Channel 52.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul primei semifinale Eurovision (22:00-00:05), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 400.000 9.5 30.2
2 Pro TV 270.000 6.4 20.4
3 Kanal D 142.000 3.4 10.7
4 DigiSport 1 54.000 1.3 4.1
5 TNT 26.000 0.6 1.9
6 Romania TV 25.000 0.6 1.9
7 Pro 2 20.000 0.5 1.5
8 Digi 24 20.000 0.5 1.5
9 Antena 3 18.000 0.4 1.4
10 Prima TV 16.000 0.4 1.2
11 Pro Cinema 16.000 0.4 1.2
12 Comedy Central 16.000 0.4 1.2
13 Diva 14.000 0.3 1.1
14 Eurosport 1 14.000 0.3 1.1
15 Happy Channel 12.000 0.3 0.9
16 National TV 12.000 0.3 0.9
17 Antena Stars 11.000 0.3 0.9
18 Nick JR 11.000 0.3 0.9
19 TVR 1 8.000 0.2 0.6
20 Cartoon Network 8.000 0.2 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Voi astia de la pagina de media traiti intr-o lume paralela.Toate marile televiziuni nationale europene au tansmis concursuleurovision.TVR nu putea sa lipseasca de la marele festival al televiziunilor .Voi in afara de a da cu pietre periodic la comanda in TVR si de a denigra televiziunea romana ,se pare ca nu aveti alta activitate.FELICITARI TVR PENTRU PRELUAREA TRANSMISIEI.Audientele alea nu sunt relevante.pipometrele au mers probabil la progresisti si alte natii de telespectatori .Mai lasati-ma cu vrajeala asta a audientei .Chiar daca iti displace muzica nu poti rata festivalul cromatic cum rar vezi.Nu cred in cifrele vehiculate ale audientelor
  • Nu ai cum sa fi interesat de o facatura de concurs cu piese mediocre. continutul muzical din acest concurs rareori se regaseste in vreun top din tarile participante, sau posturi de radio. Castigatorii nu realizeaza mare lucru dupa ce castiga, iar vedetele implicate-si vad mai departe de drumul lor , bifand si Eurovisionul la alte activitati. O megalomanie inutila, care probabil aduce bani unora.
  • asta nu are priza la romani de aceea nici nu se inghesuie sa voteze Este un sistem aiurea Vor cistiga mereu cei patrioti Nu inteleg de ce tvr nu a priceput asta si cheltuie in prostie sa ne bage pe git chestia asta
  • Inca odata Chefii distrug tot pe toate target-urile

    Iar Fierbintenii si Talentele distrug tot pe toate target-urile.
    Au ajuns postacii sa laude Bucatarii ca bag filme antice. Vai de viata postacilor...
  • Chefi preferați pana la miez de noapte

    Si Fierbintenii preferati decat Bucatarii Zero.
    Ha ha ha !
  • M am uitat eu la roxen de curiozitate... Fata aia nu are nicio legatura cu muzica... Pe scena a cantat live, fara efecte, calculator sau mai stiu eu ce... Ei bine, roxen habar nu are sa cante... Are o voce stridenta, tipata, fara modulatii. Vorba lui franculescu, are voce, asa, sa te intrebe ce faci, sa zica buna ziua etc.
  • Așa se întâmplă când piesa nu este aleasă de popor. Trebuie să fie selecție națională cu 100% televoting, iar piesa aleasă de public, bună, rea, trebuie să ne reprezinte și publicul să simtă că si-o asumă.
  • Deci Ramona Saseanu inregistreaza primele succesuri? Bravo, la mai mare!
  • Ultimii 3ani-Fără calificare in finala!!! Este un “succes” al managementului, echipelor de proiect” Profesioniste” nu gluma!!
    Praf și pulbere s-a ales de meseria asta făcută de acești indivizi!
    A, și mai urmează și Jocurile Olimpice, va fi “succes” de linie! Știe cineva ca TVR le difuzează? E bine ca exista Eurosport!
    Bani cheltuiți degeaba!
  • Eurovision e o productie de nivel mondial, nu are legatura cu TVR. Canalele TVR nu au in general emisiuni rele. Exista obligatiile legale fata de minoritati sau fata de Parlament, care inseamna programe fara miez, fara nerv. Apoi este partizana PSD Romania9, avand in distributie turnatori la Securitate (Coroiu), infractori (Rosca Stanescu, Andronic) sau *** de partid (Buscu). Si mai exista mediocritati cu tupeu, gen Maria Almasan, Iuliana Marciuc sau chiar Liana Stanciu - care fac emisiuni penibile sau dau le la munca atunci cand conduc delegatii la Eurovision. Toti acesti asistati social iau fata unor sute de fraieri care isi vad de munca zi de zi. Daca TVR s-ar reprofila pe circ si manele ar rupe tot, dovada este Revelionul cu Garcea.
  • Dezastru si in concurs, dezastru si in audiente, anul trecut TVR a stat mult mai bine pe comercial, se pare ca tinerii nu mai sunt interesati de Eurovision, cel putin in Romania...

Trimite un comentariu

sus