Skip to main content

Vacanţa de Paşte "tulbură" audienţele: Românii au talent, depăşiţi "la mustaţă" de Survivor în ţară. Iisus din Nazareth, pe trei

 
Vacanţa de Paşte "tulbură" audienţele: Românii au talent, depăşiţi "la mustaţă" de Survivor în ţară. Iisus din Nazareth, pe trei
Audienţe. În Vinerea Mare, audienţele au fost atipice. Minivacanţa se vede în cifre: pentru prima dată, Românii au talent sunt depăşiţi de Survivor vinerea. Chiar dacă doar la nivel naţional (la oraşe şi pe comercial au fost primii) şi la o diferenţă mică.
Publicitate
 
Consumul TV a fost mult sub săptămâna trecută (vinerea trecută, Românii au talent sărea de 2,1 milioane de români, acum nu a ajuns nici la 1,7 milioane).
 
Căderea consumului s-a văzut mai ales la publicul tânăr de la oraşe. Pe publicul comercial de la oraşe (18-49 de ani, una dintre cele mai active zone de public), diferenţa între primele trei posturi şi "restul lumii" este uriaşă.
 
După Pro TV, Kanal D şi Antena 1 se "cască" o prăpastie: locul patru, Digi 24 are pe comercial doar 26.000 de telespectatori, de şase ori mai puţini decât Antena 1 (locul al treilea) şi de aproape 11 ori mai puţin decât Românii au talent.
 
Ca şi primele două părţi, şi a treia parte din clasicul Iisus din Nazareth a fost tot pe poziţia a treia în Vinerea Mare.
 
Românii au talent au pierdut naţionalul, dar au fost pe prima poziţie la oraşe şi pe segmentele comerciale (atât pe "clasicul" urban 18-49 de ani, cât şi pe noul 21-54 Naţional ABCD).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

NAŢIONAL. Premieră în Vinerea Mare. Românii au talent au fost ajunşi din urmă de Survivor şi depăşiţi la mică distanţă. Au fost 1,68 de milioane de români la Survivor, pe Kanal D şi 1,67 milioane la Românii au talent, pe Pro TV. Doar 10.000 de telespectatori au fost între Survivor şi emisiunea prezentată de Smiley şi de Pavel Bartoş.
 
Cu parte din români plecaţi în vacanţă, consumul TV a fost mai mic. Săptămâna trecută, Românii au talent sărea de 2,1 milioane, iar Survivor avea aproape două milioane.
 
Loculal treilea pentru Iisus din Nazareth, de pe Antena 1, cu cifre aproape la fel ca săptămâna trecută.
 
URBAN. La oraşe, emisiunea cu Florin Călinescu, Andra, Andi Moisescu şi Alexandra Dinu a fost pe primul loc, cu aproape 900.000 de telespectatori pe minut. Şi aici, consumul a fost mai mic: săptămâna trecută, erau peste un milion.
 
Cifre mai mici decât săptămâna trecută şi pentru Survivor, locul al doilea. În schimb, Iisus din Nazareth, de pe Antena 3, a avut aproape aceleaşi cifre ca vinerea trecută.
 
COMERCIAL. Aproape 280.000 de tineri între 18 şi 49 de ani la Românii au talent. Şi aici se vede vacanţa: săptămâna trecută erau peste 360.000. Locul al doilea pentru Kanal D (la o diferenţă mică, de sub 20.000 de telespectatori).
 
Iisus din Nazareth a fost pe poziţia a treia, dar cu cifre mult mai mici în rândul tinerilor (150.000).
 
De notat: pe publicul comercial, diferenţa dintre primele trei posturi şi restul lumii este uriaşă: locul patru - Digi 24, are 26.000 de tineri, adică de şase ori sub locul al treilea şi de peste zece ori sub Pro TV.
 

Audienta posturilor TV vineri, 30 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.680.000 9,5 22,9
2 Pro TV 1.670.000 9,5 22,7
3 Antena 1 946.000 5,4 12,9
4 Romania TV 331.000 1,9 4,5
5 Antena 3 192.000 1,1 2,6
6 TVR 1 173.000 1,0 2,4
7 National TV 121.000 0,7 1,6
8 DigiSport 1 117.000 0,7 1,6
9 Happy Channel 107.000 0,6 1,5
10 Realitatea Plus 107.000 0,6 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 30 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 871.000 9,1 23,4
2 Kanal D 723.000 7,6 19,4
3 Antena 1 466.000 4,9 12,5
4 Romania TV 181.000 1,9 4,9
5 Antena 3 122.000 1,3 3,3
6 DigiSport 1 75.000 0,8 2,0
7 Happy Channel 71.000 0,7 1,9
8 Realitatea Plus 69.000 0,7 1,8
9 TVR 1 65.000 0,7 1,8
10 Digi 24 60.000 0,6 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 30 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:30), la nivel COMERCIAL 18-49 de ani:

  COMERCIAL 18-49 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 277.000 6,6 23,1
2 Kanal D 258.000 6,1 21,5
3 Antena 1 154.000 3,7 12,8
4 Digi 24 26.000 0,6 2,2
5 Romania TV 25.000 0,6 2,1
6 TVR 1 25.000 0,6 2,1
7 DigiSport 1 22.000 0,5 1,9
8 Happy Channel 20.000 0,5 1,7
9 Boomerang 19.000 0,5 1,6
10 Film Cafe 16.000 0,4 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 30 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-23:30), la nivel COMERCIAL NAŢIONAL 21-54 de ani ABCD:

  COMERCIAL 21-54 National ABCD Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 588.000 8,5 24,7
2 Kanal D 544.000 7,8 22,9
3 Antena 1 305.000 4,4 12,9
4 Romania TV 62.000 0,9 2,6
5 TVR 1 60.000 0,9 2,5
6 DigiSport 1 42.000 0,6 1,8
7 TNT 42.000 0,6 1,8
8 Digi 24 32.000 0,5 1,3
9 AXN 30.000 0,4 1,3
10 Boomerang 30.000 0,4 1,2

Citeşte şi: Ce sunt categoriile Esomar, importante în noul public comercial al Pro TV? Unde sunt managerii şi unde cei fără ocupaţie

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • În intervalul 20:28 – 23:03, PRO TV a înregistrat 9.2 puncte de rating și 22.7% share în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 (Chefi la Cutite) avea 8.0 puncte de rating și 19.6% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, show-ul a înregistrat 8.0 puncte de rating și 22.5% share.
  • Ho ba disperatilor! Cum voi care munciti aveti vacanta de Paste, asa si cei de la site-ul paginademedia au vacanta de Paste.
    Nu mai fiti disperati dupa audiente.
  • @circo, mai demult aveau momente amuzante care oricum primeau “NU”, dar măcar distrau publicul de acasă. Acum au doar momente “exclusive” despre cântat, dans, etc. cu români dar in special cu persoane din alte țări.
  • Nici RAT nu mai sunt ce-au fost. Lunea pierd de la Chefi, vinerea de la Survivor. Unde sunt vremurile cand aveau audiente de zece ori mai mari decat locul doi? S-a cam pus praful pe format.
  • Ceva imagini cu noul studio B1tv? Silviu Manastire a spus zilele trecute ca incepe de saptamana aceasta un nou format, cu un nou studio...
  • Audiențele de ieri seară? De azi noapte de la Înviere? A luat foc Kantar Media și nu le aveți?
  • Doamne... cei de la Pro sunt chiar penibili cat de multe ediții de audiție au filmat.. Emisiunea și-a pierdut tot farmecul. Edițiile de semifinale vor fi sub 20% share, garantez.
  • Normal ca a scazut Romanii au talent; emisiunea a tinut cu 30 de minute in plus. La Pro TV nu tine cu lungirea emisiunilor...
  • Pe pariu ca peste 2-3 ani se muta si Antenuta pe target-ul COMERCIAL 21-54 National ABCD ?
    Rade acum Mile mile de Pro TV ca a schimbat target-ul... Dar cand se "muta" si Antenuta, imediat incepe cu lauda.
  • Iuli, chefii 9 rating survivor 6 fără jad

    Bucatarii 6 duminica postacule, unde visezi tu 9 ?
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-survivor-duminica-25-aprilie-20140432

Trimite un comentariu

sus