Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent - iUmor, un meci câştigat la scor! Pro TV, peste două milioane de români în faţa Antenei 1

 
AUDIENŢE. Românii au talent - iUmor, un meci câştigat la scor! Pro TV, peste două milioane de români în faţa Antenei 1

AUDIENŢE. #RAT. Care au fost audienţele Românii au talent şi iUmor la prima confruntare a sezonului? Confruntare este mult spus, pentru că emisiunea de pe Antena 1 a fost mult în urma showului de pe Pro TV.

Publicitate

Românii au talent a avut cifre mai mari şi decât săptămâna trecută, la debutul de sezon, când nu începuse încă noul sezon iUmor.

"Scorul" Românii au talent - iUmor: cifre de peste patru ori mai mari pentru Pro TV la nivel naţional, de aproape patru ori mai mari la oraşe şi de peste trei ori pe publicul comercial.

Numai la nivel naţional, avansul Pro TV în faţa iUmor a fost de peste două milioane de români pe minut.

Între Românii au talent (primul loc) şi iUmor (locul trei) a fost serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, de pe Kanal D.

CITEŞTE ŞI: Debutul sezonului. Românii au talent şi-a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1 a fost "Frumoasa adormită"

CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 12 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de vineri, 11 februarie, pe intervalul debutului Românii au talent 2022 (20:30-24:00):

Naţional. Aproape 2,7 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la show-ul cu Smiley şi Pavel Bartoş. Pro TV a fost la 1,7 milioane de telespectatori în faţa Kanal D, locul doi.

Pro TV a fost la peste două milioane de telespectatori în faţa iUmor. Debutul sezonului pe Antena 1 a avut o medie de 630.000 de români în faţa televizoarelor.

Vârful de audienţă Românii au talent, naţional: 3,44 milioane, la 21.11.

Urban. Românii au talent a sărit de 1,4 milioane de telespectatori la oraşe. Emisiunea cu Andra, Andi Moisescu, Dragoş Bucur şi Mihai Bobonete a avut un avans de peste un milion de telespectatori în faţa debutului de sezon iUmor, de pe Antena 1.

Şi la oraşe, Antena 1 a fost pe locul al treilea, iar poziţia a doua a fost a serialului Mă numesc Zuleyha, de pe Kanal D.

Ca şi la nivelul întregii ţări, completează topul România TV şi Antena 3.

Vârful Românii au talent la oraşe: 1,76 miloane, la ora 21.43.

Comercial. Pe publicul comercial, clasamentul a fost diferit. Românii au talent pe primul loc, cu o medie de 650.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani, dar locul al doilea nu a mai fost al Kanal D.

Poziţia secundă i-a revenit premierei iUmor, dar la mare distanţă. Audienţa Românii au talent pe acest segment a fost de peste trei ori mai mare decât a Antenei 1.

Locul trei pentru Kanal D. După Kanal D în jos, cifrele pe publicul comercial ale celorlalte staţii sunt mult în urmă.

Vârful Românii au talent pe publicul comercial: 800.000, la ora 21.13.

CITEŞTE ŞI: Debutul sezonului. Românii au talent şi-a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1 a fost "Frumoasa adormită"

CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 12 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români

Audienta posturilor TV vineri, 11 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.691.000 15,3 37,2
2 Kanal D 1.039.000 5,9 14,4
3 Antena 1 628.000 3,6 8,7
4 Romania TV 285.000 1,6 3,9
5 Antena 3 205.000 1,2 2,8
6 DigiSport 1 152.000 0,9 2,1
7 Antena Stars 125.000 0,7 1,7
8 TVR 1 121.000 0,7 1,7
9 Happy Channel 110.000 0,6 1,5
10 TVR 2 96.000 0,5 1,3

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV vineri, 11 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.407.000 14,8 36,8
2 Kanal D 450.000 4,7 11,8
3 Antena 1 373.000 3,9 9,7
4 Romania TV 163.000 1,7 4,3
5 Antena 3 121.000 1,3 3,2
6 DigiSport 1 100.000 1,0 2,6
7 Happy Channel 65.000 0,7 1,7
8 Antena Stars 63.000 0,7 1,7
9 TVR 1 60.000 0,6 1,6
10 Pro Cinema 49.000 0,5 1,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 11 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

FIELD1 COMERCIAL 21-54 urban Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 653.000 13,7 39,9
2 Antena 1 211.000 4,4 12,9
3 Kanal D 159.000 3,3 9,7
4 Romania TV 45.000 0,9 2,8
5 DigiSport 1 44.000 0,9 2,7
6 Antena 3 27.000 0,6 1,6
7 Prima TV 24.000 0,5 1,5
8 Antena Stars 24.000 0,5 1,5
9 AMC 23.000 0,5 1,4
10 Diva 22.000 0,5 1,4

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

CITEŞTE ŞI: Debutul sezonului. Românii au talent şi-a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1 a fost "Frumoasa adormită"

CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 12 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Gabi Gabi
    Sa pui copia iUmor la bătaie cu cea mai buna emisiune de divertisment din România, asta înseamnă sa nu gândești.
  • Miloci Miloci
    Umor Sec chiar este o mare porcarie. Nu postaci Mile mile ?
    Sub MasterChef ? Dezatru. Nu Mile mile ?
  • Genunche Genunche
    A doua ediție a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 24:02. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14.3 puncte de rating și 41.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.5 puncte de audiență și 13.1% share. De-a lungul difuzării, aproape 2.7 milioane de români au simțit emoțiile concurenților care urcau pe scenă, iar în minutul de aur, la ora 21:11, peste 3.4 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.

    Mile mile in genunchi !
  • MucCelMic MucCelMic
    Dezastru pentru Mile postacila. Plangi, postac! Ha! Ha! Ha!
  • Sabina Sabina
    A doua ediție a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 24:02. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14.3 puncte de rating și 41.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.5 puncte de audiență și 13.1% share. De-a lungul difuzării, aproape 2.7 milioane de români au simțit emoțiile concurenților care urcau pe scenă, iar în minutul de aur, la ora 21:11, peste 3.4 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.

Trimite un comentariu

sus