Skip to main content

AUDIENŢE. Nici Ben-Hur nu a făcut faţă show-ului Românii au talent. Pro TV, cifre de două-patru ori peste Antena 1 şi Kanal D

 
Audiente Romanii au talent. Sursa: Facebook/ Romanii au talent
Audiente Romanii au talent. Sursa: Facebook/ Romanii au talent

Românii au talent continuă să fie cel mai urmărit program TV vineri seara. Show-ul de talente de la Pro TV a fost urmărit de aproape două milioane de români. 

Publicitate

Reţeta Antenei 1 cu film de acţiune nu a funcţionat nici de data aceasta. Pelicula Ben-Hur cu Toby Kebbell şi Morgan Freeman a avut cifre de patru ori mai mici faţă de Românii au talent şi de două ori mai mici faţă de serialul turcesc cu Zuleyha de la Kanal D.

Aşadar, clasamentul a fost fără surprize pe toate targeturile de audienţă: Pro TV pe primul loc cu show-ul de talente, Kanal D pe doi, cu cifre la jumate cu un nou episod din serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, iar Antena 1 pe trei, cu cifre de patru ori mai mici faţă de lider, cu filmul de acţiune Ben-Hur.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele show-ului Românii au talent:

Naţional. Vineri a fost seara Românii au talent. Aproape două milioane de români au stat în faţa televizoarelor, pe Pro TV, şi au urmărit momentele pe scenă.

Kanal D a ocupat poziţia secundă, cu cifre la jumate. Puţin peste 1,1 milioane de telespectatori au urmărit un nou episod cu Zuleyha.
În schimb, Antena 1 s-a situat pe locul trei, la distanţă de Pro TV şi Kanal D. Filmul de acţiune Ben-Hur abia a strâns puţin peste 400.000 de privitori.

Pe intervalul show-ului de talente Antena 3 a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri, ocupând locul patru şi având o audienţă de 283.000 de persoane.

Urban. Clasamentul a rămas acelaşi şi la oraşe. La fel şi distanţele între televiziuni. Pro TV a fost lider cu peste un milion de privitori. Kanal D şi-a asigurat locul doi cu puţin peste jumătate de milion de fani ai Zuleyhei, iar Antena 1 s-a mulţumit cu poziţia trei, cu cei 233.000 de privitori.
Antena 3 a ocupat, în continuare locul patru în clasament, având 163.000 de telespectatori, cu 8.000 mai mulţi faţă de România TV (locul cinci).

Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a fost câştigat tot de Pro TV. Puţin peste jumătate din tinerii de la oraşe au urmărit Românii au talent. În schimb, distanţa dintre Kanal D şi Antena 1 s-a mai micşorat, însă postul turcesc nu a cedat locul doi.

Peste 160.000 de români de la oraşe, cu vârsta între 21 şi 54 de ani au urmărit un nou episod cu Zuleyha, în timp ce aventurile lui Ben-Hur au fost vizionate de aproape 150.000.

Însă Antena 3 nu şi-a mai păstrat locul patru în clasament pe publicul comercial. Postul de ştiri a fost devansat de Digi Sport 1 care a avut 52.000 de telespectori pe acest segment, cu 11.000 mai mulţi faţă de Antena 3.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.978.000 11.2 30.7
2 Kanal D 1.139.000 6.5 17.7
3 Antena 1 425.000 2.4 6.6
4 Antena 3 283.000 1.6 4.4
5 Romania TV 282.000 1.6 4.4
6 DigiSport 1 143.000 0.8 2.2
7 Antena Stars 132.000 0.8 2.0
8 Pro Cinema 123.000 0.7 1.9
9 Realitatea Plus 105.000 0.6 1.6
10 Happy Channel 102.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.058.000 11.1 31.3
2 Kanal D 533.000 5.6 15.8
3 Antena 1 233.000 2.4 6.9
4 Antena 3 163.000 1.7 4.8
5 Romania TV 155.000 1.6 4.6
6 DigiSport 1 94.000 1.0 2.8
7 Digi 24 68.000 0.7 2.0
8 Happy Channel 62.000 0.7 1.8
9 Antena Stars 62.000 0.6 1.8
10 Pro Cinema 58.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 516.000 10.8 36.2
2 Kanal D 163.000 3.4 11.4
3 Antena 1 149.000 3.1 10.5
4 DigiSport 1 52.000 1.1 3.6
5 Antena 3 41.000 0.9 2.9
6 Pro Cinema 38.000 0.8 2.7
7 Digi 24 34.000 0.7 2.4
8 Romania TV 33.000 0.7 2.3
9 National TV 32.000 0.7 2.2
10 TVR 1 25.000 0.5 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • SobySobea SobySobea
    Ce se întâmplă cu Digi 24?
    Ieri nu era emisiunea Cap limpede, ci o ediție specială cu Claudiu Pândaru. Are de gând cei de la Digi 24 să scoată Cap limpede de tot din grila lor de programe?
    Și când dau la Digi 24 de luni până joi, Florin Negruțiu apare ca invitat permanent la Jurnalul de seară, cu Cosmin Prelipceanu.
    Vor fi mișcări noi la Digi 24?
  • Ha Ha
    Antena 3 cucerește tinerii cu 0.9 rating
    Antenuța Zero bătuta din nou de turcisme. Nu e în stare să aducă filme bune hahahaha
  • jk jk
    Gorovei,o fi fost in pauza de publicitate :))
    Mile,iar vorbesti ca sa te afli in treaba,dar de ce ma mira asta?
  • Mile Mile
    Antena 3 cucerește publicul educat , România nu mai prinde ca înainte, oricum mascarada se cam încheie, ha
  • mile mile
    postaca nu ne zici nimic de acasa lasa pr pagina de ce permiteti
  • Gorovei Gorovei
    Vinerea trecută când a fost minutul de aur? Înainte sau după ce era să îl decapitați pe ăla din sicriu? :)))
  • Sabina Sabina
    Cea de-a unsprezecea ediție a show-ului a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:59. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.1 puncte de rating și 36.0% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3.9 puncte de audiență și 12.8% share. De-a lungul difuzării, aproape 2 milioane de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 21:45, peste 2.6 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.

Trimite un comentariu

sus