Skip to main content

Survivor, încă o seară pe primul loc în audienţe. Peste 1,6 milioane de persoane, cu ochii pe show-ul de supravieţuire. Audienţe bune şi pentru Digi Sport

 
Survivor, încă o seară pe primul loc în audienţe. Peste 1,6 milioane de persoane, cu ochii pe show-ul de supravieţuire. Audienţe bune şi pentru Digi Sport

Show-ul Survivor a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe şi duminică seara. Peste 1,6 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit o nouă ediţie a show-ului de supravieţuire. 

Publicitate

Antena 1 a fost a doua pe podium, cu o nouă ediţie iUmor, în timp ce Kanal D a fost pe trei, cu emisiunea de divertisment Roata norocului. 

Ca de obicei, Digi Sport 1 a avut poziţie bună în audienţă. Postul a difuzat aseară meciul Universitatea Craiova - CFR Cluj. Pe intervalul meciului (20.30 - 22.30) Digi Sport  avut cifre chiar mai bune decât a înregistrat pe intervalul Survivor (20.00 - 23.30).

Astfel, partida dintre Universitatea Craiova şi CFR Cluj a fost urmărită de ăeste 530.000 de persoane, dintre care 290.000 erau de la oraşe. Pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani, Digi Sport 1 a fost urmărit de 120.000 de telespectatori.

Totodată, meciul a fost urmărit, la nivel naţional, de 155.000 de persoane pe Look Sport şi de 65.000 pe Orange Sport. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor de televiziune de duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor:

Naţional. Survivor a atras pe Pro TV peste 1,6 milioane de telespectatori, duminică seara. A avut peste 700.000 de telespectatori în plus faţă de al doilea clasat, Antena 1, care a pus aseară la bătaie o nouă ediţie a show-ului iUmor. 

Kanal D a avut locul al treilea pe podium, cu aproape 800.000 de telespectatori. 

Ca de obicei, Digi Sport 1 a avut poziţie bună în audienţe, pentru o televiziune de nişă. Televiziunea cu programe sportive a avut 440.000 de telespectatori media. 

Urban. Pro TV a marcat în audienţe şi la oraşe, cu o medie de 820.000 de telespectatori pentru show-ul Survivor. Locul secund a fost al Antenei 1, urmărită de 545.000 de orăşeni, media, în timp ce pe Kanal D erau 306.000 de persoane. 

Pe Digi Sport 1, cu derby-ul serii plus emisiunile de dezbatere, au fost 240.000 de telespectatori din mediul urban. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost cap de afiş şi e publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani, unde a atras o medie de 405.000 de persoane. 

Antena 1, de pe poziţia secundă, a fost urmărită de 320.000 de persoane, în timp ce Kanal D a obţinut o medie de 110.000 de persoane. 

Digi Sport 1 n-a fost departe de Kanal D. A avut puţin peste 100.000 de telespectatori. 

Audienţa posturilor TV duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.644.000 9.3 20.3
2 Antena 1 899.000 5.1 11.1
3 Kanal D 797.000 4.5 9.9
4 DigiSport 1 443.000 2.5 5.5
5 Antena 3 391.000 2.2 4.8
6 Romania TV 368.000 2.1 4.6
7 Happy Channel 352.000 2.0 4.4
8 Pro Cinema 258.000 1.5 3.2
9 Prima TV 225.000 1.3 2.8
10 National TV 196.000 1.1 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel URBAN:

FIELD1 URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 824.000 8.7 19.5
2 Antena 1 545.000 5.7 12.9
3 Kanal D 306.000 3.2 7.2
4 DigiSport 1 240.000 2.5 5.7
5 Antena 3 217.000 2.3 5.1
6 Romania TV 207.000 2.2 4.9
7 Happy Channel 163.000 1.7 3.8
8 Prima TV 102.000 1.1 2.4
9 Pro Cinema 98.000 1.0 2.3
10 National TV 93.000 1.0 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 DE ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 405.000 8.5 22.1
2 Antena 1 321.000 6.7 17.5
3 Kanal D 108.000 2.3 5.9
4 DigiSport 1 102.000 2.1 5.6
5 Prima TV 56.000 1.2 3.0
6 Pro Cinema 51.000 1.1 2.8
7 Antena 3 46.000 1.0 2.5
8 Happy Channel 38.000 0.8 2.1
9 Digi 24 38.000 0.8 2.1
10 Realitatea Plus 31.000 0.7 1.7
 
 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    De ce nu prezentați pe targetul comercial oficial 21-54 national sau 18-54 urban, voi ,cei de la paginademedia de ce publicați pe 21-54 urban?
  • R R
    S-a terminat la ora 23 nu 23:30 .Dați și audiențele de sâmbătă a show-ului Dancing on ice
  • Sabina Sabina
    De săptămâna aceasta Survivor a revenit la programul obișnuit de difuzare .Duminică de la 20.00 la 23.00 ,luni și marți 20.00 -23.30.
  • Sabina Sabina
    Ediția Survivor România a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19:58 – 23:02. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.5 puncte de rating și 21.1% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.4 puncte de audiență și 15.9% share. De-a lungul difuzării, peste 1.6 milioane de români au urmărit seara incredibilă de Survivor, iar în minutul de aur, la ora 21:30, peste 2.1 milioane de telespectatori au ales să-și încheie săptămâna cu ochii pe cel mai tare reality show.

Trimite un comentariu

sus