Skip to main content

Survivor, şeful audienţelor. Show-ul Pro TV a condus audienţele cu ediţia în care CRBL a fost eliminat

 
Survivor, şeful audienţelor. Show-ul Pro TV a condus audienţele cu ediţia în care CRBL a fost eliminat

Show-ul Survivor a condus detaşat audienţele de luni seara. Peste 1,6 milioane de persoane din întreaga ţară au fost cu ochii pe ediţia de luni a show-ului Pro TV.

Publicitate

Surrvivor a concurat aseară cu serialul Fiica Ambasadorului (Kanal D) şi cu show-ul Chefi fără limite (Antena 1) şi a câştigat. 

În emisiunea de aseară, CRBL, concurent în echipa Faimoşilor, a părăsit show-ul Survivor din motive medicale. 

„Am început lupta, acum mult timp, alături de Faimoşi, şi am crezut că astăzi vin să duc lupta Vulturilor alături de ei şi că urmează să-mi revin. Într-adevăr, corpul meu nu a fost astăzi pe traseu, nu ştiu ce se întâmplă efectiv. Degeaba i-am dat comenzi, nu a fost ascultat. Nu mă simt cel mai bine din lume, dar nici nu sunt pregătit să plec acasă”, a spus CRBL. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV de luni, 18 aprilie, pe intervalul show-ului Survivor:

Naţional. Survivor a avut 1,6 milioane de telespectatori din toată ţara, în ediţia de luni seara. A stat la distanţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D, cu aproape 1,1 milioane de privitori, în timp ce Chefii de pe Antena 1 erau urmăriţi de 755.000 de privitori. 

Top cinci audienţe este completat de Antena 3 şi Romania TV.

Urban. Show-ul de supravieţuire a atras 870.000 de telespectatori în mediul urban. Kanal D, cu serialul turcesc, s-a apropiat de jumătate de milion de telespectatori. 

Locul al treilea i-a revenit Antenei 1, cu 460.000 de telespectatori. 

Urban 21-54 de ani. Pro TV a dominat publicul comercial urban 21-54 de ani, unde a atras 410.000 de telespectatori. Antena 1 a reuşit să prindă poziţia a doua, cu show-ul Chefi fără limite, cu o medie de 260.000 de persoane. 

Kanal D a fost al treilea, urmărit fiind de 145.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV luni, 18 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.634.000 9.3 21.9
2 Kanal D 1.090.000 6.2 14.6
3 Antena 1 755.000 4.3 10.1
4 Antena 3 432.000 2.5 5.8
5 Romania TV 371.000 2.1 5.0
6 Pro Cinema 309.000 1.8 4.1
7 National TV 238.000 1.4 3.2
8 Happy Channel 204.000 1.2 2.7
9 Antena Stars 187.000 1.1 2.5
10 DigiSport 1 167.000 1.0 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 18 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 871.000 9.2 22.4
2 Kanal D 503.000 5.3 12.9
3 Antena 1 456.000 4.8 11.7
4 Antena 3 233.000 2.4 6.0
5 Romania TV 217.000 2.3 5.6
6 Pro Cinema 114.000 1.2 2.9
7 National TV 113.000 1.2 2.9
8 Happy Channel 107.000 1.1 2.7
9 Digi 24 107.000 1.1 2.7
10 DigiSport 1 97.000 1.0 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.


**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 18 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul COMERCIAL:

  URBAN 21-54 DE ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 410.000 8.6 25.2
2 Antena 1 262.000 5.5 16.1
3 Kanal D 145.000 3.0 8.9
4 Antena 3 73.000 1.5 4.5
5 Digi 24 66.000 1.4 4.1
6 Pro Cinema 62.000 1.3 3.8
7 Romania TV 54.000 1.1 3.3
8 National TV 46.000 1.0 2.8
9 DigiSport 1 38.000 0.8 2.3
10 Antena Stars 30.000 0.6 1.9
 
 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Cum sa te uiți la aceste vedete slabe ha
  • Ha Ha
    Sabina, daaa, într-un final au trecut toate 4 prin rebranding
  • Zerovel Zerovel
    Pai înainte TVR performa ha

    Vezi ca si Survivor a crescut fata de duminica. Nu zici asta postac ?
    Si bravo Romania ca a ales educatia de la Survivor. Nu prostia de la Bucatareala Zero.
  • Ha Ha
    Cred că e prima dată când Chefi Fără Limite are cifre bune
  • Mile Mile
    Pai înainte TVR performa ha
  • Marin Jurca Marin Jurca
    La TVR 1 tot zero, tot nimica. Bani aruncați în vânt. Managementul lui Turturica și al protejatei lui sub semnul eșecului.
  • Mile Mile
    Ești normala la cap postaca , antena 3 record iar pe 4 în tara , cresc și chefi , la ce sa te uiți dacă se știe cine e eliminat
  • Sabina Sabina
    De 18 ani, ai filmul de partea ta! Astăzi, PRO Cinema împlinește 18 ani de când bucură telespectatorii cu filme și seriale care au scris istorie în rândul pasionaților de cinematografie, iar modul perfect de a marca un asemenea eveniment este printr-o serie de modificări din punct de vedere al brand-ului, care vor aduce un spirit îmbunătățit pentru telespectatori!

    Din 19 aprilie, PRO Cinema devine și mai PRO Cinema: cu și mai multe filme, și mai bune! Sărbătoarea începe la 20:30 cu premiera filmului Rocketman: Povestea lui Elton John (2019), inspirat din viața legendarului muzician, un adevărat simbol cu o carieră de excepție în industrie.

    Seara continuă cu pelicula Trainspotting 2 (2017), de la ora 23:00. Drama este semnată de cunoscutul regizor Danny Boyle, laureat al premiului Academiei, și îl are pe Ewan McGregor în rolul principal. Cele două filme vor aduce telespectatorilor un aer glam & cult, cu un accent britanic!

    PRO Cinema se află pe locul 8 în rândul posturilor de televiziune urmărite în Prime Time de către publicul național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, și în top 10 al posturilor de televiziune urmărite pe tot parcursul zilei. De-a lungul anilor, PRO Cinema a reușit să ajungă televiziunea numărul 1 din nișa canalelor TV din categoria „Filme și Seriale”. În fiecare zi, zeci de mii de români aleg să își încheie seara cu filmul difuzat de PRO Cinema.

    Programele difuzate au rămas, indiferent de vreme, în topul preferințelor telespectatorilor. Cota de piață a crescut anual în ultimii 10 ani.

    PRO Cinema își propune să continue performanța, să aducă zâmbete pe buzele câtor mai mulți telespectatori și să ridice calitatea filmelor și serialelor la cel mai înalt nivel. Surprizele nu se vor opri aici, în următoarea perioadă urmând să aibă loc multiple premiere care îi vor ține pe cei de acasă în fața televizoarelor! PRO Cinema devine și mai PRO Cinema!
  • Sabina Sabina
    Ediția de aseară a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:30 – 23:31. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.2 puncte de rating și 23.1% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.8 puncte de audiență și 13.5% share. De-a lungul difuzării, peste 1.6 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură Jocul de Imunitate, iar în minutul de aur, la ora 21:53, aproape 2.1 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor, cu ochii pe o seară extrem de dură a celui mai puternic sezon Survivor România!

Trimite un comentariu

sus