Skip to main content

Survivor, ediţie cu peste 1,7 milioane de telespectatori. Pro TV, din nou lider de audienţă. Cine sunt concurenţii propuşi pentru eliminare

 
Survivor, ediţie cu peste 1,7 milioane de telespectatori. Pro TV, din nou lider de audienţă. Cine sunt concurenţii propuşi pentru eliminare

Show-ul Survivor a pus Pro TV pe primul loc în audienţe şi în seara de luni, cu peste 1,7 milioane de telespectatori, dar cu cifre sub ediţia de duminică.

Publicitate

Kanal D a fost a doua televuziune, la oraşe şi la nivel naţional, cu serialul Fiica Ambasadorului pe interval, în timp ce pe publicul urba 21-54 de ani, Kanal D a fost pe trei, în timp ce Antena 1 a fost pe doi. 

O nouă seară, o nouă luptă extrem de puternică! Faimoşii şi Războinicii au intrat pe traseu cu gândul de a nu ajunge la Consiliul de Nominalizare şi a nu risca să piardă un om din echipă.

În ediţia de luni a show-ului de aventură, Războinicii au câştigat pentru a treia oară lupta pentru imunitate. În ediţia din această seară, eliminările se vor face tot din rândul Faimoşilor, care au pierdut deja trei membri. 

Ajunşi la Consiliul de Nominalizare, Faimoşii au avut opţiunea de a vota doar bărbaţii, numărul fetelor din echipă fiind deja foarte redus.

Cei trei care au ajuns la votul celor de acasă sunt Robert Niţă, Radu Itu şi TJ Miles. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalul ediţiei de luni a show-ului Survivor: 

Naţional. Show-ul Survivor a adus Pro TV peste 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut de emisie. Cifrele au fost sub ediţia de duminică, atunci când Pro TV a avut peste două milioane de telespectatori

Locul secund, luni seara, i-a revenit postului Kanal D, cu peste 1,3 milioane de telespectatori, având pe interval serialul turcesc Fiica Ambasadorului.

Antena 1, de pe poziţia a treia, a avut cifre la jumătate faţă de Pro TV. Postul a avut o medie de 850.000 de telespectatori, cu emisiunea Poftiţi pe la noi - Poftiţi prin ţară, pe interval. 

Urban. Cifre bune pentru Pro TV şi pe publicul de la oraşe. Show-ul Survivor a avut puţin peste 900.000 de persoane de la oraşe. Şi aici Kanal D a fost a doua televiziune, cu puţin peste 560.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a fost a treia televiziune cu 420.000 de telespectatori. 

Urban 21-54 de ani. Show-ul Survivor s-a apropiat de jumătate de milion de persoane pe publicul tânăr de la oraşe. A avut cifre mai mult decât duble faţă de locul al doilea, ocupat de Antena 1. 

Kanal D a fost a treia televiziune pe publicul urban, 21-54 de ani. 

Audienţa posturilor TV de luni, 31 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.733.000 9.9 22.7
2 Kanal D 1.377.000 7.8 18.0
3 Antena 1 848.000 4.8 11.1
4 Romania TV 356.000 2.0 4.7
5 Antena 3 338.000 1.9 4.4
6 Prima TV 320.000 1.8 4.2
7 DigiSport 1 266.000 1.5 3.5
8 Happy Channel 189.000 1.1 2.5
9 Antena Stars 162.000 0.9 2.1
10 National TV 161.000 0.9 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 31 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 901.000 9.5 22.8
2 Kanal D 563.000 5.9 14.2
3 Antena 1 420.000 4.4 10.6
4 Antena 3 245.000 2.6 6.2
5 Romania TV 194.000 2.0 4.9
6 DigiSport 1 161.000 1.7 4.1
7 Prima TV 158.000 1.7 4.0
8 Happy Channel 83.000 0.9 2.1
9 National TV 78.000 0.8 2.0
10 Antena Stars 69.000 0.7 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de luni, 31 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:00), pe publicul, URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 de ani Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 475.000 10.0 30.1
2 Antena 1 228.000 4.8 14.5
3 Kanal D 139.000 2.9 8.8
4 DigiSport 1 71.000 1.5 4.5
5 Prima TV 62.000 1.3 3.9
6 Antena 3 50.000 1.1 3.2
7 National TV 44.000 0.9 2.8
8 Digi 24 35.000 0.7 2.2
9 Pro Cinema 31.000 0.6 1.9
10 Romania TV 30.000 0.6 1.9
 
 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Crește și Digi 24, au doar tineri de 2 bani care Prelipceanu îi angajează pentru a face bani.

    Ce se întâmplă cu jurnaliștii Digi 24? Vor mai fi plecări sau nu? Văd că Prelipceanu a căutat profesioniști care au rămas șomeri și care nu au lucrat niciodată la Digi 24 pentru a prezenta știri la Digi 24. Văd că în locul la profesioniști șomeri care au vrut să fie la Digi 24 și nu au lucrat niciodată la ei, au intrat tineri de 2 bani angajați de Prelipceanu care nici măcar nu și-au terminat studiile! Duceți-vă înapoi la facultate, școală post-liceal sau la muncă, rușine Prelipceanu! Ai angajat tineri între 20 și 30 de ani care nici măcar nu au studii terminate! Profesioniști șomeri, adică jurnaliști șomeri chiar aveau relații bune cu Digi 24 unii, de ce nu ați angajat și pe ei, Prelipceanu?
  • @Geo, ma refeream la ziua de duminica, când au câștigat faimoșii. Știu ca ieri au pierdut. Mersi de corectare, din neatenție :)
  • Howard, vezi ca, aseara au castigat, ca de obicei, razboinicii.
    Si nu faimosii, asa cum sustii...
  • Howard, și eu cred că vor aduce noi concurenți săptămâna viitoare.
  • Cred ca cheia pentru o audienta mult mai mare este echilibrul între echipe. Trebuie sa mai câștige și faimoșii. Ieri ei au câștigat. Si a sarit de 2 milioane audienta. Asa, devine previzibil și enervant. Cred ca de săptămâna viitoare aduc noii concurenți.

Trimite un comentariu

sus