Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au urmărit ediţia Survivor în care a fost eliminată Mihaela Stan

 
Sursa foto: Facebook/Survivor România
Sursa foto: Facebook/Survivor România

Show-ul Survivor continuă să fie lider de audienţă, ediţie după ediţie. Totodată, emisiunea Chefi fără limite rămâne pe locul trei, nereuşind să treacă de Fiica Ambasadorului, la nivel naţional şi urban.

Publicitate

Mai bine de un milion şi jumătate de români au urmărit ediţia de aseară a show-ului Survivor de pe Pro TV în care Mihaela Stan a fost eliminată din joc.

Pe de altă parte, Chefi fără limite s-a clasat pe locul trei, cu aproape 600.000 de telespectatori pe Antena 1.

Iar serialul Fiica Ambasadorului de la Kanal D şi-a păstrat publicul de peste 1,1 milioane de fani.

Postul Digi Sport 1 a avut şi el audienţe bune. Aproape 400.000 de persoane au urmărit meciul din Liga Campionilor dintre Real Madrid şi Chelsea, care a început la ora 22.00.

Partida, care s-a încheiat cu scorul de 2-3 pentru Chelsea, a fost transmisă de Digi Sport 1, Orange Sport 1 şi Look Sport Plus. Cei mai mulţi suporteri au fost pe Digi Sport 1 (310.000).

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele posturilor TV pe intervalul ediţiei Survivor din 12 aprilie (20.30-23.30):

Naţional. Show-ul Survivor reuşeşte să-şi păstreze un public fidel, de peste un milion şi jumătate de români, seară de seară. Acum participanţi sunt împărţiţi în Tigri şi Vulturi, însă eliminările sunt în continuare o ameninţare. Iar aseară a venit rândul Mihaelei Stan să părăsească jocul din Republica Dominicană.

Mihaela Stan, despre eliminarea ei, pentru protv.ro:

"Nici nu ştiu cum să încep. Vreau să le mulţumesc colegilor pentru tot. Sunt nişte oameni superbi. Voi pleca de aici recunoscătoare, voi ajunge acasă şi voi preţui tot.

Sper ca Vulturii să se descurce şi fără mine. Nu ştiu ce să mai zic! Nu mă bucur că plec şi că nu voi mai putea avea parte de această exeperienţă". 

Locul doi în clasamentul audienţelor a fost obţinut, ca de obicei, de serialul turcesc Fiica Ambasadorului de la Kanal D, care a fost urmărit de 1.153.000 de fani.

Ultima pe podium a fost Antena 1 care a difuzat o nouă ediţie a show-ului culinar Chefi fără limite. Cifrele au fost însă la jumătate faţă de serialul turcesc de la Kanal D - aproape 600.000 de români au urmărit aventurile Chefilor Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu.

În schimb, românii continuă să fie interesaţi de programele informative. Astfel, posturile de ştiri Antena 3 şi România TV au avut, din nou, audienţe peste media obişnuită. Ambele s-au clasat pe locurile patru şi cinci, Antena 3 cu 381.000 de telespectatori, iar România TV - 339.000.

Meciul de fotbal din Liga Campionilor a adus postului Digi Sport 1 un loc în primele zece televiziuni. Astfel, pe intervalul Survivor, postul de sport s-a clasat pe locul şapte, cu o audienţă de 225.000 de persoane.

Urban. Survivor a fost lider de audienţă şi la oraşe. Puţin peste 800.000 de telespectatori au stat cu ochii pe competiţia din Republica Dominicană.

La Fiica Ambasadorului s-au uitat mai bine de jumătate de milion de români (529.000, mai exact), în timp ce Chefii au fost urmăriţi de 369.000 de telespectatori.

Antena 3 şi România TV şi-au păstrat locurile patru şi cinci în clasament, cu audienţe de 231.000 de persoane şi, respectiv 194.000.

Digi Sport 1 a mai urcat o Poziţie, până pe şase, cu 166.000 de suporteri de la oraşe în faţa televizoarelor.

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV se menţine lider şi pe publicul comercial, cu o audienţă de 370.000 de tineri de la oraşe.

În schimb, Antena 1 a trecut peste Kanal D, ocupând locul doi. Chefii au fost urmăriţi de 213.000 de români cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Kanal D a trecut pe trei, cu 157.000 de fani care s-au uitat la un nou episod al serialului turcesc Fiica Ambasadorului.

Pe acest segment de audienţă Digi Sport 1 a urcat până pe locul patru, meciul fiind urmărit, pe intervalul Survivor, de 91.000 de suporteri.

Antena 3 a continuat să fie cel mai urmărit post de ştiri şi pe publicul comercial, ocupând locul cinci, cu o audienţă de 68.000 de români.

Audienţa posturilor TV marţi, 12 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.536.000 8.7 21.7
2 Kanal D 1.153.000 6.6 16.3
3 Antena 1 597.000 3.4 8.4
4 Antena 3 381.000 2.2 5.4
5 Romania TV 339.000 1.9 4.8
6 Prima TV 259.000 1.5 3.7
7 DigiSport 1 225.000 1.3 3.2
8 Happy Channel 218.000 1.2 3.1
9 Antena Stars 193.000 1.1 2.7
10 Pro Cinema 179.000 1.0 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 12 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 802.000 8.4 21.1
2 Kanal D 529.000 5.6 13.9
3 Antena 1 369.000 3.9 9.7
4 Antena 3 231.000 2.4 6.1
5 Romania TV 194.000 2.0 5.1
6 DigiSport 1 166.000 1.7 4.4
7 Prima TV 136.000 1.4 3.6
8 Happy Channel 113.000 1.2 3.0
9 Antena Stars 93.000 1.0 2.5
10 Digi 24 92.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 12 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 370.000 7.8 23.7
2 Antena 1 213.000 4.5 13.6
3 Kanal D 157.000 3.3 10.1
4 DigiSport 1 91.000 1.9 5.9
5 Antena 3 68.000 1.4 4.3
6 Prima TV 56.000 1.2 3.6
7 Digi 24 53.000 1.1 3.4
8 Romania TV 40.000 0.8 2.6
9 Antena Stars 35.000 0.7 2.3
10 Realitatea Plus 30.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Când mai postați și voi audiențele serialelor tv? Așa cum făceați înainte. Ce frumos era!Nu m-ai știm și noi ce rating au serialele de la noi.
  • Vocea e ca super star e aceeași ha

    Cum Bucatarii Zero sunt aceeasi postacule. Nu abera pe aici ca e alt format postacule.
  • Cat ești de prost e total alt format

    Ce alt forbat bolovane. Ce alt format prostea ? Nu stii ce scuze sa mai gasesti ?
    Cum am zis, Bucatarii Zero sunt ZERO BARAT ! Sub audientele din sezonul trecut !
  • tocmai ca e alta emisiune ca vocea si star nu e acelasi nivel

    Ce alta emisiune ? Ce visezi ? E tot Fodorica prezentatoare. Tot cei trei bucatari. Ce alta emisiune postac ?
  • Birjar nu mai înjuri survivor ha

    Si tu postac nu mai lauzi Bucatarii Zero ?
  • Iar antena 3 rupe tot unde e 24 ha

    Si Pro TV rupe tot. Peste Bucatarii Zero, Antenuta Zero, Antenuta 3 Pensionari.
  • Vsi ce preocupata e postaca mica

    Zi de Bucatarii Zero postacule. Survivor dubluc comercial. Plangi !
  • Gata survivor , înainte era la concurenta cu talentosi fierbinteni , dar făcea rating mare , acum ciuciu fără nimic ha ha ha

    Exact ca Bucatarii Zero. Gata cu ei. Inainte avea rating 8-9 comercial. Acum e la jumate. Acum ciuciu fara nimic ha ha ha
  • Gata survivor , înainte era la concurenta cu talentosi fierbinteni , dar făcea rating mare , acum ciuciu fără nimic ha ha ha

Trimite un comentariu

sus