Skip to main content

Audienţele serii. Survivor, două milioane de telespectatori. De două ori mai mulţi decât iUmor. Digi Sport, pe patru la tinerii de la oraşe

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

Survivor continuă să fie lider de audienţă pe toate targeturile. iUmor, aflat la a doua ediţie a noului sezon, s-a clasat pe locul doi, cu cifre la jumătate faţă de Pro TV.

Publicitate

Kanal D a ocupat locul trei, iar Digi Sport, care a transmis meciul de fotbal dintre CFR Cluj şi Rapid Bucureşti, a fost pe patru în rândul tinerilor de la oraşe.

Show-ul din Dominicană domina clar audienţa. Cele trei ediţii săptămânale, difuzate duminică, luni şi marţi, duc postul Pro TV pe primul loc în clasamentul audienţelor.

Mai bine de două milioane de români au urmărit ediţia de duminica seară a competiţiei când cele două echipe au fost convocate de urgenţă. Doi concurenţi au fost nominalizaţi să fie trimişi în exil: CRBL (Faimoşii) şi Relu Pănescu (Războinicii).

Pe de altă parte, cu un public de peste un milion de telespectatori, iUmor a poziţionat Antena 1 pe locul doi. Mai bine decât săptămâna trecută, când a fost pe trei. 

Astfel, chiar dacă a avut un milion de români în minus faţă de Survivor, show-ul umoristic a stat mai bine, în cifre, faţă de debut, când a fost pus la bătaie cu Românii au talent, vineri seara. Atunci a strâns puţin peste 600.000 de telespectatori, aproape la jumătate faţă de ediţia de duminică.


Citeşte şi:  AUDIENŢE. Românii au talent - iUmor, un meci câştigat la scor! Pro TV, peste două milioane de români în faţa Antenei 1


Kanal D, care a difuzat emisiunile Roata norocului şi 40 de întrebări cu Denise Rifai, s-a poziţionat pe trei, pe toate targeturile de audienţă.

Iar Digi Sport, cu partida de fotbal dintre CFR Cluj şi Rapid Bucureşti, a urcat în clasament până la locul patru, pe segmentul comercial urban, şi pe cinci la nivel naţional şi la oraşe.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de duminică, pe intervalul Survivor (20.00-23.00):

Naţional. Reality show-ul de la Pro TV a fost lider de audienţă pe toate targeturile. Peste două milioane de români (2.077.000, mai exact) au urmărit competiţia din Republica Dominicană, care a adus o noutate: exilul unor concurenţi.

iUmor a stat mai bine în cifre, pus la bătaie duminica, cu Survivor, faţă de vineri, pe interval cu Românii au talent. Show-ul umoristic a strâns duminică în faţa micilor ecrane peste un milion de telespectatori (1.061.000), faţă de cei 628.000, câţi a avut vineri seara, la debut. 

Tot duminică seara a fost transmis şi meciul de Liga 1 dintre CFR Cluj şi Rapid Bucureşti, pe trei posturi de sport: Digi Sport 1, Look Sport Plus şi Telekom Sport 1. Partida de fotbal, încheiată cu scor 2-1, a fost urmărită de aproape jumătate de milion de suporteri, cei mai mulţi pe Digi Sport 1 - 408.000.

Urban. Survivor a fost prima alegere şi a românilor de la oraşe. Peste un milion s-au uitat la competiţia din Dominicană, cifre duble faţă de cei care au urmărit iUmor (556.000). 

Pe locul trei s-a clasat Kanal D, care a difuzat emisiunile Roata norocului şi 40 de întrebări cu Denise Rifai. 

Comercial 21-54 de ani, Urban. Clasamentul s-a menţinut acelaşi şi în rândul tinerilor de la oraşe. 

Survivor a fost pe primul loc, cu aproape jumătate de milion de telespectatori (474.000), cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani. iUmor s-a clasat pe doi, cu 309.000 de privitori, iar emisiunile postului turcesc au ocupat locul trei, cu puţin peste o sută de mii de tineri (108.000).

Însă Digi Sport 1 a mai urcat o poziţie în clasament, până pe patru, având 91.000 de suporteri care au urmărit meciul de fotbal la televizor.

Audienţa posturilor TV de dumincă, 20 februarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.077.000 11.8 24.8
2 Antena 1 1.061.000 6.0 12.7
3 Kanal D 862.000 4.9 10.3
4 Romania TV 437.000 2.5 5.2
5 DigiSport 1 321.000 1.8 3.8
6 Prima TV 314.000 1.8 3.8
7 Antena 3 306.000 1.7 3.7
8 Happy Channel 269.000 1.5 3.2
9 TVR 2 219.000 1.2 2.6
10 TVR 1 213.000 1.2 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 20 februarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.014.000 10.7 23.7
2 Antena 1 556.000 5.8 13.0
3 Kanal D 345.000 3.6 8.1
4 Romania TV 251.000 2.6 5.9
5 DigiSport 1 215.000 2.3 5.0
6 Antena 3 195.000 2.0 4.6
7 Happy Channel 135.000 1.4 3.1
8 Prima TV 126.000 1.3 3.0
9 TVR 1 120.000 1.3 2.8
10 TVR 2 97.000 1.0 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 20 februarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 474.000 10.0 26.3
2 Antena 1 309.000 6.5 17.1
3 Kanal D 108.000 2.3 6.0
4 DigiSport 1 91.000 1.9 5.0
5 Prima TV 74.000 1.6 4.1
6 TVR 2 52.000 1.1 2.9
7 Pro Cinema 48.000 1.0 2.7
8 Romania TV 48.000 1.0 2.6
9 Antena 3 44.000 0.9 2.5
10 TVR 1 38.000 0.8 2.1

 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ediția de aseară a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:27 – 24:00. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.6 puncte de rating și 31.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea de peste 2 ori mai puțin, înregistrând 4.6 puncte de audiență și 13.8% share. De-a lungul difuzării, peste 1.9 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură un joc condus de Faimoși de la un capăt la altul, iar în minutul de aur, la ora 22:20, aproape 2.5 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor, cu ochii pe PRO TV.
  • B.A.M. nu e decat un alt postac care habar nu are cu ce se "mananca" o televiziune sau un show tv, dar isi da aiurea cu parerea pe aici, crezand ca daca scrie verzi si uscate, da bine la cei ce ii citesc elucubratiile. Informeaza-te, inainte de a te agita pe aici. Orice format international are un soi de "biblie" pe care orice televiziune care-l preia e obligata sa-l respecte. De asemenea, cu mici exceptii, se poat adapta acele formate (numai cu acordul celui/celor care a/au inventat acest format). Sa te mai invat sau sa-ti desenez?
  • Si pe cine intereseaza asta bolovane B.A.M ?
    Intrebarea e, unde este fricosul Mile mile ? Ca de cateva saptamani, e bagat in barlog de rusine.
  • Exact ce spuneam despre copy-paste-ul de pe site-urile PRO. NICI MĂCAR MILE NU SE UMILEȘTE ÎN HALUL ĂSTA!!!!!!!!!!!!
  • Noul sezon Întrebarea mesei rotunde debutează astăzi, exclusiv pe VOYO, cu un invitat special, Zannidache, prezentatorul emisiunii Survivor: Extra Show.
    Pentru prima dată față în față cu Marius Manole, Zanni recunoaște că nu avea o părere foarte bună despre actor și a ezitat mult înainte de a accepta să fie invitatul lui: “La prima vedere, nu mi-a plăcut de tine. Acum mi-am schimbat părerea. Așa fac mereu înainte să cunosc oamenii”.

    Cei doi au o discuție extrem de sinceră, fără bariere, în care fostul câștigător Survivor povestește despre copilărie, perioada petrecută la cămin, lecțiile bune și mai puțin bune pe care le-a primit, cum a luptat pentru a nu mai fi agresat, succesul de pe TikTok și cum i s-a schimbat viața. “Cum au luat mâna de pe mine, mi s-a limpezit totul. Am terminat școala, m-am înscris la un curs de frizerie, am început să mă tatuez, m-am băgat într-un cămin de nefamiliști, un beci de 2 pe 2. Știam foarte bine ce vreau să fac”.

    Zanni răspunde deschis întrebărilor lui Marius Manole și face declarații în premieră despre viața personală și cea profesională, despre modul în care a evoluat, perioada în care a făcut balet, cum a reușit să ajungă în punctul în care este acum, cum a depășit depresia avută după Survivor și care îi sunt planurile de viitor.

    “Nu plec niciodată în vacanță, pun banii la ciorap. Într-un an-doi mă mut la casa mea, vreau să-mi întemeiez o familie. Când găsesc femeia potrivită, aia e. Vreau să am copii, să-i cresc frumos, să le povestesc de Moș Crăciun”, spune Zannidache.

    Referitor la presupusa relație pe care a avut-o cu o fostă concurentă Survivor, acesta declară: “A fost o poveste, du-te-vino, mi-a înșelat așteptările, nu pe mine”, iar despre competiție și echipa lui, spune: “Acolo am învățat să înot, am învățat multe. Toți erau dușmanii mei, inclusiv cei din echipa mea. Jador e un băiat super sufletist, mi-a plăcut de el, voiam amândoi să reușim. Dar nu am rămas prieten cu nimeni”.

    Întrega discuție și toate detaliile vor putea fi aflate în prima ediție Întrebarea mesei rotunde din acest sezon, disponibilă astăzi, de la ora 20:00, pe VOYO.
  • Exclusiv. Voyo va produce seriale românești. Unul va debuta chiar în toamna acestui an. Nu știu dacă le vor difuza și pe pro TV. Dar sper ca da.
  • @Adela Editia 17 Survivor a fost incarcata pe Voyo la aprox 00:00 din cauza unor probleme tehnice. @B.A.M Nu ProTV produce Survivor, ci Acun Medya. Insula exilului a fost introdusa si la Survivor Turcia in acest an. Aceste schimbari se fac cu acordul detinatorului formatului.
  • Maaamă!!! Deci dacă ce a scris Expertul e adevărat... Și este, pentru că se numără printre "fanaticii" care dau copy-paste de pe site-urile PRO, chiar dacă Pagina de media a publicat sau urmează să publice articole despre subiectele invocate...
    "Dacă" e adevărat, înseamnă că ceilalți (Antena 1, Kanal D) au făcut publicitate MOCA/GRATIS unui proiect PRO TV. Exact ca și cu Untold-ul!!!
    Doar știi că e un eveniment în care PRO TV și-a vârât nasul, dar tu (Antena 1, Kanal d, etc) îl promovezi CA DISPERATUL!!!!
    Chiar a murit inteligența din televiziunea românească?!?!!??!
    #PROSTIA SE PLĂTEȘTE SCUMP!
  • @Adela, asa iti trebuie daca faci cont pe toate prostiile. Lasa ca ei sa-ti pape frumos banii, si tu, si multi altii ca tine să rămâneți cu buza umflata. Mai bine cumparai ceva de mâncare sau o carte de citit, decat sa iti faci cont pe voyo
  • Marți, 22 februarie, VOYO lansează show-ul digital „Aventura, strigați ura!”, cu Speak și Ștefania. Dornici de aventură și adrenalină, cei doi au decis să înceapă anul 2022 cu o vacanță în mai multe locuri exotice: Dubai, Seychelles, Jakarta și Bali.
    Ceea ce se preconiza a fi o vacanță liniștită s-a transformat într-o aventură plină de suspans și situații neașteptate. În fiecare săptămână, marți, miercuri, joi și vineri, de la ora 20:00, abonații VOYO vor avea disponibile episoade noi din show-ul „Aventura, strigați ura!”.

    Pentru prima dată pe VOYO, doi dintre cei mai urmăriți artiști decid să arate toate părțile unei vacanțe departe de casă și toate experiențele prin care au trecut.

    „Aventura, strigați ura! este un proiect care a început într-un moment de plină relaxare pentru mine și Ștefania. Noi am plecat la începutul anului într-o vacanță prelungită, o vacanță în care am vrut să combinăm, cum am știut noi mai bine, aventura cu relaxarea. Am documentat toate peripețiile prin care am trecut, de la ore petrecute în aeroport și testele COVID 19 pozitive, până la timpul stat în izolare și așa a ieșit un jurnal de călătorie autentic și plin de haz. Garantez că vă veți distra cu noi și nu doar atât, veți vedea peisaje de vis și detalii despre culturile zonelor pe unde ne-am plimbat”, a spus Speak.

    Pentru Ștefania, „Aventura, strigați ura!” a fost o experiență distractivă pornită din dorința de a păstra amintirile din vacanță. „A pornit dintr-o joacă, nu ne-am așteptat să facem atât de multe episoade, nu ne-am așteptat să trecem prin atât de multe peripeții. Am râs foarte mult împreună cu Ștefan, atât la filmări, cât și la montaj, sunt sigură că și oamenii care se vor uita la episoade se vor distra copios și vor afla lucruri noi. E un proiect pornit din pura dorință de a stoca amintirile și suntem extrem de nerăbdători să vedeți primul episod”, a spus Ștefania.
  • Howard, acum Speak și Ștefania sunt la Pro TV și vor avea o emisiune pe Voyo .
  • B.A.M postacule, pe cine intereseaza ?
    Ca face ceva asemanator, apar disperatii si zic ca Pro TV copiaza. Ca schimba ceva, apar disperatii si zic ca de ce schimba. Deci, pe cine intereseaza ?
  • Se pare că ideea cu exilul a fost una bună! Sper sa se mențină audienta asta! Oricum, ediția de aseară a încins internetul odată cu nominalizarea Nataliei.

    @Sabina,Speak nu era la antena? A plecat?
  • PRO TV trebui să se decidă ce fel de emisiune face.
    Fie face "Exatlonul Survivor" al celor de la Kanal D (așa cum au și făcut până acum), fie face emisiunea pe modelul "Supraviețuitorul" (cum se încearcă acum).
    Cele două idei au în comun DOAR jungla și eventual condițiile de trai. În rest sunt ca apa și uleiul.
    ȘI DA... O să-mi ridic în cap pe postacii PRO TV-ului. Dar nu poți combina chestii care "nu se pupă".
    ȘI DA... Postacii vor spune că audiențele vor fi mari (chiar și cu mici scăderi). Dar, îmi pare rău că nu se discută SERIOS despre publicul Survivor:
    "Cât la sută e publicul inertic al PRO TV?" (De care vorbea Florin Călinescu.), "Cât la sută e publicul "EXATLON"-IST luat de la Kanal D?", "Cât la sută din public a urmărit și "Supraviețuitorul"?",etc.
    Ca mai apoi să se știe cât de coerentă e această mișcare!!!!
    Chiar mi-aș dori ca postacii PRO TV-ului să depășească etapa "fanatismului" (etapă pe care mile și alții nu au depășit-o), pentru a se putea vorbi onest despre deciziile din spatele emisiunii...

Trimite un comentariu

sus