Skip to main content

AUDIENŢE. Ediţia cu eliminarea Laurei Giurcanu din Survivor, cifre duble faţă de Chefi fără limite

 
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania

După aproape trei luni de când a luat startul, show-ul Survivor continuă să fie lider de audienţă. Câţi români au urmărit ultimul joc al Laurei Giurcanu, eliminată aseară, şi câţi au stat cu ochii pe Chefi?

Publicitate

Ediţia de marţi seară a competiţiei Survivor a fost urmărită de aproape un milion şi jumătate de români, care au stat pe Pro TV. Adică de două ori mai mulţi faţă de cei care s-au uitat la Chefi fără limite, show-ul culinar de la Antena 1.

Cu Pro TV lider şi Antena 1 pe trei, postul Kanal D şi-a făcut loc pe doi, cu serialul Fiica Ambasadorului. Aproape un milion de fani au urmărit întâmplările din producţia turcească.

Şi posturile de ştiri Antena 3 şi România TV continuă bătălia audienţelor. Antena 3 a fost marţi seara cea mai urmărită televiziune de ştiri, cu un public de peste 450.000 de români, la nivel naţional.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul ediţiei Survivor din 5 aprilie (20.30-24.00):

Naţional. Show-ul Survivor îşi păstrează poziţia de lider pe toate targeturile de audienţă.

Aproape 1,5 milioane de români au urmărit ediţia în care Laura Giurcanu a fost eliminată, Faimoşii având, din nou, un membru în minus.

Laura Giurcanu, despre eliminarea din Survivor, pentru protv.ro:

”Sunt puţin în şoc! Dacă am un cuvânt pentru toată experienţa asta este recunoştinţă, m-a făcut să văd viaţa altfel. A fost foarte intens tot ce s-a întâmplat, a fost experienţa vieţii mele.

Oamenii sunt minunaţi, mă bucur din inimă că i-am cunoscut. Plec cu un bagaj emoţional, cu o grămadă de lecţii.

Survivor este cea mai mare lecţie şi dacă aş pune un cuvânt lângă ea, este recunoştinţă. Mulţumesc tuturor şi universului că m-a adus aici să trăiesc experienţa”.

Locul doi a fost ocupat de Kanal D care a strâns aproape un milion de români în faţa televizoarelor, urmărind serialul Fiica Ambasadorului.

Iar Chefii de la Antena 1 au fost nevoiţi să se mulţumească, din nou,  cu ultima poziţie de pe podium. În jur de 666.000 de români au urmărit aventurile culinare de la show-ul Antenei.

Antena 3 şi-a reluat poziţia de cea mai urmărită televiziune de ştiri, cu o audienţă de 453.000 de persoane. Iar rivala România TV a stat aproape, programele sale fiind urmărite de 394.000.

Urban. Pro TV a fost cel mai urmărit post şi de cei de la oraşe. Peste 700.000 de români din mediul urban s-au uitat la show-ul Survivor, în timp ce pe Chefi au fost 390.000.

Iar Fiica Ambasadorului i-a asigurat postului turcesc Kanal D acelaşi loc doi în clasament, cu o audienţă de 441.000 de persoane.

Şi televiziunile de ştiri Antena 3 şi România TV şi-au păstrat locurile patru şi cinci, fiind urmărite de 281.000 de români, respectiv de 218.000.

Comercial Urban 21-54 de ani. Dacă Survivor şi-a menţinut poziţia de lider şi pe publicul comercial, nu acelaşi lucru putem spune despre Kanal D.

Poziţia secundă a fost ocupată de Antena 1, cu o audienţă de 220.000 de persoane, la distanţă de Kanal D care a înregistrat un public de 129.000 de tineri de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-24.00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.466.000 8.3 21.8
2 Kanal D 977.000 5.6 14.5
3 Antena 1 666.000 3.8 9.9
4 Antena 3 453.000 2.6 6.7
5 Romania TV 394.000 2.2 5.9
6 Happy Channel 206.000 1.2 3.1
7 Antena Stars 199.000 1.1 3.0
8 National TV 172.000 1.0 2.6
9 Digi 24 159.000 0.9 2.4
10 DigiSport 1 154.000 0.9 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-24.00), la nivel URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 704.000 7.4 20.2
2 Kanal D 441.000 4.6 12.6
3 Antena 1 390.000 4.1 11.2
4 Antena 3 281.000 3.0 8.1
5 Romania TV 218.000 2.3 6.3
6 Digi 24 120.000 1.3 3.4
7 Antena Stars 103.000 1.1 2.9
8 Prima TV 102.000 1.1 2.9
9 Happy Channel 101.000 1.1 2.9
10 DigiSport 1 96.000 1.0 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-24.00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 336.000 7.1 22.7
2 Antena 1 220.000 4.6 14.9
3 Kanal D 129.000 2.7 8.7
4 Antena 3 80.000 1.7 5.4
5 Digi 24 69.000 1.4 4.6
6 DigiSport 1 56.000 1.2 3.8
7 Romania TV 53.000 1.1 3.6
8 Prima TV 53.000 1.1 3.6
9 Pro Cinema 46.000 1.0 3.1
10 National TV 38.000 0.8 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Jadorashul Jadorashul
    A scazut Survivor, si o sa mai scada audienta mereu... Cat timp e o singura echipa ce castiga zi de zi, normal ca lumea nu se mai uita. In maxim 2 saptamani sa intre la individuale, si cu siguranta audienta o sa mai creasca.
  • Milka Milka
    Cum am prezis ieri , o sa coboare la 7 , înainte concura cu talentosi , fierbinteni dar iată ca nu prinde iunie ha

    Si cum am prezis noi inainte sa inceapa Bucatarii Zero, ca o sa fie Zero Barat postacule. Anul trecut avea 8-9-10 comercial. Acum un amarat de 3-4. Ha ha ha !
    Si pentru ce sa prinda Iunie ? Doar nu stam vara, acasa la TV, ca postacii antenisti.
  • Marcel Marcel
    A observat cineva că Pro-ul din sigla Pro Arena are alt font decat cel de pe Pro Tv? Cel al Pro Arena pre a fi nebolduit. Wtf?! Oare e ceva intenționat sau e o eroare uriașă a echipei de la grafică?
  • Expertul Expertul
    Sunt cele mai slabe audiente Survivor Romania din acest sezon, dar e normal sa scada interesul pentru show, avand in vedere ca doar o echipa castiga aproape toate jocurile.
    O scurta analiza cu plusuri si minusuri despre Survivor Romania sezonul3! Plusuri: 1. La ProTV un mesaj SMS prin care iti votezi concurentul preferat costa doar 0,48 Euro, in timp ce la Kanal D a costat 1,19 Euro. 2. Introducerea din formatul original a insulei exilului a adus mai mult dinamism in show. 3. Introducerea imunitatii personale salveaza concurentii buni pe plan sportiv de la eliminare. 4. ProTV si producatorii au sanctionat violenta verbala, in timp ce la Kanal nu s-a intamplat asta. 5. Survivor este mai curat in acest sezon fara manelisti. 6. La ProTV eliminarile s-au facut corect, daca tinem cont ca pentru producatori si ProTV era mai convenabil sa mentina in show concurentii pusi pe scandal. Minusuri: 1 In acest sezon echipele sunt dezechilibrate, iar ProTV si producatorii n-au reusit sa remedieze asta prin noii concurenti adusi pe parcurs. E tare frustrant sa te uiti la o competitie in care doar o echipa castiga. 2. Un format cu performantele Survivor ar fi trebuit sa primeasca cel putin4 zile in grila ProTV. 3. Continutul Survivor care n-are loc in show-ul de pe TV ar fi trebuit difuzat pe platforma Voyo. 4. Survivor n-ar fi trebuit difuzat in avans pe Voyo, avand in vedere ca retelele sociale sunt pline cu mesaje in care se dezvaluie ce echipa castiga jocurile.
  • jk jk
    Sa recunoastem.Acesti Chefi fara limite trebuie sa ramana aici fara limite si sa revina la cutite.
  • Sabina Sabina
    Ediția care a adus și o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:58. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.1 puncte de rating și 24.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.4 puncte de audiență și 13.6% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.5 milioane de români au trăit cot la cot cu Războinicii emoțiile aduse de Recompensa Comunicării, iar în minutul de aur, la ora 21:45, peste 2 milioane de telespectatori urmăreau PRO TV.
  • Mile Mile
    Cum am prezis ieri , o sa coboare la 7 , înainte concura cu talentosi , fierbinteni dar iată ca nu prinde iunie ha

Trimite un comentariu

sus