Skip to main content

Audienţe Survivor. Pro TV rămâne în vârf, cu prima eliminare la Războinici. Kanal D, din nou, peste Antena 1, cu serialul turcesc

 
Survivor. Sursa foto: Pro TV
Survivor. Sursa foto: Pro TV

AUDIENŢE. Survivor nu cedează locul întâi în clasamentul audienţelor, de patru săptămâni de când a luat startul noul sezon la Pro TV. În schimb, redifuzările ediţiilor speciale Chefi la cuţite au poziţionat Antena 1 pe locul trei, cedând locul secund postului Kanal D care a avut în program serialul Fiica Ambasadorului.

Publicitate

Survivor a strâns, din nou, în fiecare minut, aproape 1,9 milioane de telespectatori pe Pro TV, din toată ţara.

Show-ul a avut parte de încă o eliminare. Ana Dobrovie din echipa Războinicilor a părăsit aseară competiţia.

”Ştiu că am gura mare, mi se spune de fiecare dată. Îmi pare rău de cuvintele pe care le folosesc. Sper să învăţ cât mai repede posibil să schimb asta.

Vreau să rămân în relaţii cu toţi concurenţii, chiar dacă aici ne-am certat. Afară cred că o să fie diferit […] Îmi pare rău că plec atât de devreme”, a spus Ana Dobrovie pentru protv.ro.

Şi serialul turcesc Fiica Ambasadorului, difuzat de Kanal D, a avut aproape 1,5 milioane de fani, în timp ce Antena 1, care a redifuzat o ediţie specială Chefi la cuţite, a avut audienţe de trei ori mai mici - 567.000 de privitori.

Meciul din Liga 1 al echipei de fotbal Rapid a adus în faţa micilor ecrane peste 200.000 de suporteri, poziţionând postul Digi Sport 1 pe locul şapte în clasament.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de marţi, pe intervalul Survivor (20.30-23.30):

Naţional. Ediţia de marţi a reality-show-ului Survivor a avut audienţe similare cu cele anterioare, strângând în faţa micilor ecrane aproape 1,9 milioane de români - 1.869.000, mai exact. 

Pe de altă parte, Antena 1 a cedat, din nou, locul doi din clasament postului Kanal D. Astfel, ediţia specială Chefi la Cuţite, redifuzată, a avut o audienţă de trei ori mai mică faţă de serialul turcesc Fiica Ambasadorului.

Aşadar, Antena 1 a avut puţin peste jumătate de milion de privitori (567.000), în timp ce Kanal D a avut aproape un milion şi jumătate (1.447.000). 

Urban. Locurile pe podium s-au menţinut în aceeaşi ordine şi la oraşe: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Survivor a avut aproape un milion de telespectatori (928.000), clasându-se tot pe primul loc.

La distanţă de 300.000 de persoane s-a poziţionat Kanal D, care a avut o audienţă medie la nivel urban de 621.000 de privitori.

Antena 1 a rămas tot pe locul trei, Chefii aducând în faţa televizoarelor aproape 300.000 de fani ai emisiunii (278.000, mai exact), media la oraşe.

Comercial 21-54 de ani, Urban. Show-ul din republica Dominicană a fost în topul preferinţelor şi în rândul publicului comercial. Astfel, aproape o jumătate de milion de telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, au urmărit competiţia de la Pro TV.

Păstrând proporţiile, serialul turcesc a avut 190.000 de fani pe acest segment de public, iar la Chefi la cuţite s-au uitat 152.000 de români.

Prima TV s-a clasat pe locul patru, cu 79.000 de privitori, difuzând pe intervalul Survivor filmul Răsplata bunului samaritean şi emisiunea Starea Naţiei. 

Audienţa posturilor TV de marţi, 8 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.869.000 10.6 24.0
2 Kanal D 1.447.000 8.2 18.6
3 Antena 1 567.000 3.2 7.3
4 Romania TV 388.000 2.2 5.0
5 Antena 3 332.000 1.9 4.3
6 Prima TV 303.000 1.7 3.9
7 DigiSport 1 201.000 1.1 2.6
8 Antena Stars 172.000 1.0 2.2
9 Happy Channel 170.000 1.0 2.2
10 Pro Cinema 135.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 8 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 928.000 9.8 23.2
2 Kanal D 621.000 6.5 15.5
3 Antena 1 278.000 2.9 6.9
4 Antena 3 240.000 2.5 6.0
5 Prima TV 189.000 2.0 4.7
6 Romania TV 188.000 2.0 4.7
7 DigiSport 1 134.000 1.4 3.4
8 Happy Channel 92.000 1.0 2.3
9 Antena Stars 82.000 0.9 2.0
10 Pro Cinema 66.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 8 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 467.000 9.8 28.3
2 Kanal D 190.000 4.0 11.5
3 Antena 1 152.000 3.2 9.2
4 Prima TV 79.000 1.7 4.8
5 DigiSport 1 57.000 1.2 3.5
6 Antena 3 49.000 1.0 3.0
7 National TV 33.000 0.7 2.0
8 Antena Stars 32.000 0.7 1.9
9 Romania TV 30.000 0.6 1.8
10 Film Cafe 30.000 0.6 1.8

 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ediția care s-a încheiat cu o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:28. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.3 puncte de rating și 28.2% cotă de piață, față de locul 2 care avea 5.0 puncte de audiență și 13.7% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.9 milioane de români au simțit emoțiile concurenților, iar în minutul de aur, la ora 22:09, peste 2.5 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.

Trimite un comentariu

sus