Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la finala Insula iubirii?

 
Radu Vâlcan este gazda reality-show-ului Insula iubirii de la Antena 1. Sursa foto: Facebook/Temptation Island - Insula iubirii
Radu Vâlcan este gazda reality-show-ului Insula iubirii de la Antena 1. Sursa foto: Facebook/Temptation Island - Insula iubirii

Insula iubirii a terminat sezonul, dar fără „coroniţă“. Reality-show-ul nu a prins niciun loc întâi în clasamentul audienţelor. Care sunt cifrele?

Publicitate

Într-o seară cu Las Fierbinţi şi film la Pro TV pe de-o parte şi seriale turceşti la Kanal D pe de alta, Insula iubirii a fost al treilea fel în topul audienţelor naţionale.

În medie, aproape 700.000 de români s-au uitat la reality-show-ul cu cupluri de la Antena 1. Cifrele sunt mai mici însă pe intervalul Las Fierbinţi, emisiunea având doar puţin peste jumătate de milion de telespectatori.

Ce au preferat românii să vadă la TV?

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni, 27 iunie, pe intervalul finalei Insula Iubirii:

Naţional. Finala Insula iubirii a avut cifre mai mari de audienţă comparativ cu premiera, însă s-a clasat tot pe locul trei. Dacă ediţia de debut a fost urmărită de 571.000 de români, finala a avut mai mult de 100.000 de telespectatori în plus. Însă show-ul şi-a păstrat aceeaşi poziţie, a terminat pe trei, la fel cum a început.

Programul preferat al serii a fost Las Fierbinţi, ca de obicei. Mai bine de 1,4 milioane de români s-au uitat la serialul de comedie de pe Pro TV.

Televiziunea şi-a păstrat mare parte din public şi în partea a doua a serii, când a difuzat filmul de acţiune Arta războiului cu Wesley Snipes. Puţin peste un milion de români au fost pe Pro TV după ora 21.30, postul clasându-se pe primul loc în topul audienţelor la nivelul întregii seri.

Kanal D a ocupat locul doi. Postul a difuzat două seriale turceşti, Mă numesc Zuleyha şi Ramo, la care s-au uitat, în medie, aproape 800.000 de români.

Aşadar, Antena 1 a fost pe trei, finala show-ului Insula iubirii fiind urmărită de 687.000 de telespectatori.

Urban. Insula iubirii a mai urcat o poziţie în clasament pe segmentul publicului de la oraşe. Astfel, pe primul loc a rămas Pro TV, cu 528.000 de telespectatori, iar pe doi - Insula iubirii, show-ul fiind urmărit de 432.000 de orăşeni.

Kanal D a coborât pe trei, însă la distanţă mică de televiziunea Intact. Astfel, 427.000 de fani s-au uitat, în medie, la serialele turceşti. Adică au fost cu 5.0000 mai puţini decât telespectatorii Antenei 1.

Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a fost câştigat tot de Pro TV, filmele sale fiind urmărite de puţin peste 300.000 de tineri de la oraşe.

Antena 1 şi-a păstrat poziţia secundă. Aproape 270.000 de români din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani s-au uitat aseară la finala Insula iubirii.

Cu cifre la jumătate faţă de Antena 1, Kanal  D a fost pe locul trei pe segmentul comercial, cu 133.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV de luni, 27 iunie, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:25-24:07), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.117.000 6.3 19.8
2 Kanal D 776.000 4.4 13.8
3 Antena 1 687.000 3.9 12.2
4 Antena 3 354.000 2.0 6.3
5 Romania TV 352.000 2.0 6.3
6 Happy Channel 200.000 1.1 3.6
7 Prima TV 162.000 0.9 2.9
8 Antena Stars 137.000 0.8 2.4
9 Realitatea Plus 99.000 0.6 1.8
10 Digi 24 86.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 27 iunie, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:25-24:07), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 528.000 5.6 17.3
2 Antena 1 432.000 4.5 14.2
3 Kanal D 427.000 4.5 14.0
4 Romania TV 217.000 2.3 7.1
5 Antena 3 195.000 2.1 6.4
6 Happy Channel 122.000 1.3 4.0
7 Prima TV 93.000 1.0 3.1
8 Digi 24 68.000 0.7 2.2
9 Antena Stars 59.000 0.6 1.9
10 AXN 53.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 27 iunie, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:25-24:07), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 304.000 6.4 24.5
2 Antena 1 269.000 5.7 21.7
3 Kanal D 133.000 2.8 10.7
4 Romania TV 44.000 0.9 3.5
5 Happy Channel 35.000 0.7 2.9
6 Prima TV 30.000 0.6 2.4
7 Antena 3 29.000 0.6 2.3
8 Digi 24 28.000 0.6 2.2
9 AXN 21.000 0.5 1.7
10 Disney Junior 19.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cei care s-au ocupat de acest sezon au greșit ABORDAREA!!!!!
    S-a încercat împrumutarea stilului PRO TV din cadrul emisiunilor lor eșec, când trebuia PĂSTRAT stilul ORIGINAL al emisiunii, de altfel foarte CONSACRAT și foarte VIRALIZAT!!! (E de ajuns să vezi numărul de parodii de pe internet ca să vezi cât de viral era VECHEA abordare, respectiv cea din PRIMELE 5 sezoane!!!)
    De ce oare au aruncat la gunoi ceva foarte bun, ca să se facă chestia asta, NU ȘTIU!!!!
    Acum unii postaci anteniști vor spune că:
    -Nu au avut noroc de concurenți...
    Pot fi de acord cu asta, mai ales că unele cupluri au prezentat foarte multe lucruri ușor dubioase... DAR, tocmai VECHEA abordare ar maj fi ascuns acest lucru, mai ales că au mai fost cupluri dubioase la emisiune, pe parcursul emisiunii. (A se vedea sezonul 5.) Deci specificul concurenților NU E O SCUZĂ pentru alegerea PROSTĂ a celor responsabili!!!!!!!
    -Că ispitele au fost noi, și deci neistruite și stângace...
    De acord și cu asta!!! Dar totuși și-au îndeplinit cu succes misiunea!!!! Și-au atins țelul și astfel NU LI SE POATE IMPUTA LOR decizia privind SCHIMBAREA ABORDĂRII din cadrul acestui sezon...
    -Că s-au schimbat locațiile succesiv, la un moment dat fiind o întreagă epopee...
    Ce legătură ar avea cu emisiunea în sine??? E cea mai prostă scuză pentru DECIZIA PROSTĂ de SCHIMBARE a ABORDĂRII...
    -"Că a fost modificată licența." (Citat de la postaci PRO TV-iști, culmea...)
    NU MAI FĂ EMISIUNEA, DACĂ SCHIMBAREA NU TE AVANTAJEAZĂ, CI CHIAR DIN CONTRĂ, TE DISTRUGE!!!!
    Că tot tu (post TV) vei ieși pe minus...

    Fie se făcea emisiunea în VECHIUL STIL pentru a se ridica la succesul ultimelor sezoane, fie DELOC!!! Ca să NU ieși în pierdere atât finaciar, cât și din punct de vedere al imaginii în fața telespectatotului. (Lucru de altfel vizibil în audiențele mici ale sezonului 6, care de regulă se inregistrau prin lunile iulie-august-prima jumăate a lui septembrie, NU DIN LUNA MAI ȘI NU DIN CADRUL DEBUTULUI!!!)
    Am mai spus-o, am mai sperat la o redresare (că poate începutul celor 3 săptămăni a fost sfios, timid, pudic, etc și de aceea e dezastrul ăsta pe sticlă), dar am făcut-o degeaba...
    Păcat de emisiune, căci era una bună!
  • Bogdan de la Ploiești va apărea în Clanul, serialul de la PRoTV. Al doilea manelist din serial după Theo Rose. Mi se pare aiurea rău ideea asta. Cred că va fi mult, mult, mult sub serialul turcesc
  • Kanal D s-a laudat iar ca au fost lideri.De aceasta data,cu stirile de 12.Din nou,altcineva a fost lider pe comercial,unde s-au ferit sa spuna si cine,si pe loc se situeaza postul lor.Tronsonul 12-13 arata totodata o pozitie joasa pentru Antena 1 pe national si Pro pe urban si anume 5(in ambele cazuri RTV sta peste Pro TV,presupun ca nu si pe comercial)
  • Chiar nimeni din responsabilii site-ului nu mai citeste comentariile? Nu mai vezi nimic obiectiv, decat ale "fanilor Protv" care zic de fanii Antena ca sunt postaci, si "fanii antene" care zic de fanii ProTV ca sunt postaci, ..doar jigniri si atacuri. Pe vremuri vedeai comentarii decente. Dar de cand a aparut acest mile, care se lua de protv, apoi au rasarit o gramada care il ataca pe el, efectiv nu se mai pot citi comentariile. Imi pare rau, eu unul o sa renunt la a mai citi acest site, o sa trec la radardemedia, macar ala nu are sectiune de comentarii. Poate cineva se va sesiza si va opri si aici comentariile, (sau poate asta se doreste, sa se incinga spiritele si asa vor fi mai mari audientele site-ului). La revedere
  • Dezastru pe postacii Mile mile. Insula Zero e Zero Barat !

    Inceputul de an 2022 mare ESEC pentru Antenuta Zero si postacii antenisti in frunte cu Mile mile !
  • Dezastru pe Antenuta Zero la inceputul anului 2022...

    Deja se termina Insula Zero ? Debutul a fost pe 2 Mai, si emisiunea s-a terminat pe 27 Iunie. Nici macar 2 luni ? Dezastru nu Mile mile postaci antenisti ?

    Dezastru pe Antenuta Zero in Ianuarie, Februarie, Martie, Aprilie, Mai, Iunie. La fel si in Iulie ?
  • Si de azi avem reluari de Marinca Zero ? Pai e bine. Antenuta Zero o sa prinda la pensionari pesede. Nu Mile mile postaci ?
  • Si cu emisiunea lungita dupa ora 00:00, tot nu ai prins pozitia de lider. Ha ha ha !
    Teapa pe postacii antenisti in frunte cu Mile mile.
  • Normal, pe primele locuri sunt doar televiziuni pentru mass market, asta este nivelul intelectual din Romania: Las Fierbinti, Chefi la cutite si Insula Iubirii. D-asta suntem ultimii in Europa la consumul de sapun si de pasta de dinti. Daca vrei ceva inteligent te uiti la posturi dupa locul 50, posturi nisate, posturi cu ceva relevant.
  • Poate e perioada de vacanta...poate a fost finala,dar Antena s-a apropiat parca mai mult ca niciodata cu Insula de Pro

Trimite un comentariu

sus