Skip to main content

AUDIENŢE. Mutarea iUmor duminică a dus Antena 1 până pe locul trei. Revanşa Pro TV, după o sâmbătă dominată de Singur Acasă

 
AUDIENŢE. Mutarea iUmor duminică a dus Antena 1 până pe locul trei. Revanşa Pro TV, după o sâmbătă dominată de Singur Acasă

AUDIENŢE. După o seară de sâmbătă perfectă, cu Singur Acasă lider de audienţă, Antena 1 a coborât până pe locul trei duminică. iUmor a fost sub un film dat de Pro TV, iar la nivelul întregii ţări a fost chiar şi sub Roata Norocului de la Kanal D. 

Publicitate

iUmor, dat pentru prima dată în acest sezon într-o seara de duminică, a ocupat locul trei la nivel naţional, în timp ce s-a clasat pe doi în mediul urban şi pe segementul comercial

Pe de altă parte, filmul dat de Pro TV - Marele Zid - a atras o audienţă medie de 1,5 milioane de români din toată ţara.

La fel de bine, la nivel naţional, a stat şi Roata Norocului de pe Kanal (cel puţin pe intervalul de intersecţie iUmor-Marele Zid), însă postul turcesc a fost sub Antena 1 şi Pro TV la oraşe şi la tineri. 

Prin comparaţie, Antena 1 stătea foarte bine săptămâna trecută. Peste 1,6 milioane de telespectatori urmăreau finala Asia Express, câştigată de Mihai Petre şi Elwira. 


Citeşte şi: Record la finala Asia Express cu Mihai Petre şi Elwira câştigători. Cele mai bune cifre din acest sezon


Citeşte şi: Nu contează postul, contează că e Singur Acasă! Antena 1 a bătut Pro TV, cu Home Alone. Filmul, peste Las Fierbinţi


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul iUmor (20:00-22:05):

Naţional. Mutarea iUmor duminică seara a pus Antena 1 pe locul trei în topul celor mai urmărite posturi TV. Cifrele au fost în media postului, însă Pro TV şi Kanal D au stat mult mai bine pe interval. 

La nivelul întregii ţări, Antena 1 a înregistrat o medie de 1,1 milioane de telespectatori pe minut, cu iUmor. În acelaşi timp, liderul Pro TV număra 1,54 milioane, iar Kanal D (locul doi) scotea o medie de 1,52 milioane de persoane. 

Urban. Antena 1 a stat mai bine în mediul urban, unde a urcat o poziţie. A fost peste Kanal D, dar sub Pro TV cu iUmor. Aproximativ 630.000 de privitori urmăreau, în fiecare minut, show-ul cu Delia, Cheloo şi Bendeac. 

De pe primul loc, Pro TV aduna o audienţă medie de 773.000 de telespectatori. În acelaşi timp, Kanal D număra 570.000 de oameni pe minut, pe intervalul iUmor. 

Comercial. Situaţia s-a repetat şi pe segmentul tânăr, unde Antena 1 fost peste Kanal D (post care număra aproximativ 140.000 de persoane în medie). Aproape 300.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani se uitau, în fiecare minut, la iUmor. 

Pe acelaşi interval, Pro TV era lider cu aproape 380.000 de oameni care aveau televizoarele deschise pe Marele Zid. 

Audienta posturilor TV duminică, 5 decembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.539.000 8.7 17.4
2 Kanal D 1.518.000 8.6 17.2
3 Antena 1 1.106.000 6.3 12.5
4 Romania TV 484.000 2.7 5.5
5 Prima TV 436.000 2.5 4.9
6 TVR 1 378.000 2.1 4.3
7 Antena 3 306.000 1.7 3.5
8 DigiSport 1 284.000 1.6 3.2
9 Pro Cinema 171.000 1.0 1.9
10 TVR 2 160.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 5 decembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:05), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 773.000 8.1 17.3
2 Antena 1 629.000 6.6 14.1
3 Kanal D 570.000 6.0 12.7
4 Romania TV 292.000 3.0 6.5
5 DigiSport 1 198.000 2.1 4.4
6 Antena 3 191.000 2.0 4.3
7 TVR 1 168.000 1.8 3.8
8 Prima TV 135.000 1.4 3.0
9 Realitatea Plus 81.000 0.8 1.8
10 DigiSport 2 78.000 0.8 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV duminică, 5 decembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 379.000 9.2 25.5
2 Antena 1 298.000 7.2 20.1
3 Kanal D 139.000 3.3 9.3
4 DigiSport 1 74.000 1.8 5.0
5 Prima TV 65.000 1.6 4.4
6 Romania TV 41.000 1.0 2.8
7 DigiSport 2 35.000 0.8 2.4
8 Diva 33.000 0.8 2.2
9 Comedy Central 18.000 0.4 1.2
10 Look Sport 18.000 0.4 1.2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Leo Gata, am înțeles. Nu mai fac asta.

    De abia au început să plece jurnaliștii de la Digi 24 la B1 TV. Ieri am dat la B1 TV, și am văzut un reporter care a trecut de la Digi 24 la B1 TV.

    Discuția s-a încheiat. Dorința mea s-a îndeplinit.
  • @Soby tata, ce ti-am recomandat eu acum cateva saptamani? Vrei sa te pleznesc?

    Opreste-te , gata, e prea mult si prea inutil sa tot repeti "situatia" asta.

    Hai, gata, inceteaza definitiv cu obsesia asta b1tv-digitv , ca sa nu ma ridic la tine... :)
  • De câteva zilei, angajații Digi 24 au plecat la B1 TV. Chiar când am dat pe B1 TV ieri, au plecat câțiva reporteri de la Digi 24 la B1 TV și aveau microfonul de la B1 TV în loc de microfonul de la Digi 24.

    Pleacă doar o parte din angajați la B1 TV, iar o parte din angajați rămân la Digi 24.
  • Cred că participă toate vedetele Pro tv. De la știri, inclusiv. Sper să iasă bine!
    Cred că este prima dată după foarte mulți ani în care fac ceva de revelion. Ce i o fi făcut să se răzgândească? Anul ăsta au avut o mulțime de proiecte în premiera! Felicitări, Pro tv pentru diversitate!
  • Da ,Pro TV va avea program de revelion cu Raluka și Pavel Bartoș.
  • Pro TV pregătește program de revelion cu Raluka și Pavel Bartoș.
  • România, te iubesc! a fost, aseară, lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public. Emisiunea a înregistrat 6.0 puncte de rating și 18.5% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3.4 puncte de rating și 10.3% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18:01 – 18:58, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 4.6 puncte de audiență și 19.4% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 2.7 puncte de rating și 11.4% share.

    Așa cum ne-am obișnuit, jurnalul principal a fost alegerea românile pentru cele mai obiective informații și a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public. A înregistrat 10.2 puncte de rating și 25.8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.4 puncte de rating și 13.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 19:00 – 20:00, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 8.7 puncte de audiență și 29.1% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 5.6 puncte de rating și 18.6% share. La nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori urmăreau PRO TV.

    Filmul PRO i-a ținut pe telespectatori în fața televizoarelor și a condus topul audiențelor în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Filmul a înregistrat 10.8 puncte de rating și 25.0% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.1 puncte de rating și 16.3% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:00 – 21:53, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 9.2 puncte de audiență și 25.8% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 7.1 puncte de rating și 20.0% share. La nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori urmăreau Filmul PRO.

Trimite un comentariu

sus