Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au văzut episodul special Las Fierbinţi cu momentul pro-vaccinare. Viral şi online (VIDEO)

 
AUDIENŢE. Câţi români au văzut episodul special Las Fierbinţi cu momentul pro-vaccinare. Viral şi online (VIDEO)

AUDIENŢE. Cu fierbinţenii la vaccin, Pro TV a fost lider detaşat de audienţă. Episodul din Las Fierbinţi, de joi seară, a fost urmărit de 1,8 milioane de români în medie. 

Publicitate

A fost un episod special, care a avut şi un moment despre vaccinare şi conspiraţii, iar Adrian Titieni a jucat rolul medicului care i-a „înţepat” pe Bobiţă, Brânzoi, Firicel şi Celenanto. 

Momentul s-a viralizat rapid în mediul online. A adunat aproape 600.000 de vizualizări pe Facebook, alături de o „ploaie” de comentarii. Au fost păreri din toate părţile. Unii au apreciat momentul, alţii au acuzat „jocuri politice”. 

Cu Las Fierbinţi, Pro TV s-a clasat la o diferenţă considerabilă de principalele posturi rivale - Kanal D şi Antena 1. Cele două posturi nu au stat rău, însă au avut audienţe medii mult mai mici decât serialul de comedie. 


VIDEO. SPECIAL. Las Fierbinţi, cel mai tare "spot" pro-vaccinare! Cu "influencerii" Firicel şi Celentano


CFR, egal în Conference League

Aseară s-a disputat şi duelul CFR Cluj – Randers, terminat la egalitate. Prima parte a meciului s-a intersectat cu Las Fierbinţi şi a pus Pro X în top cinci. 

Pro X a fost pe cinci la nivel naţional, pe interval, cu o medie de 400.000 de persoane. A fost tot pe cinci la oraşe, cu cifre ce au depăşit 250.000 de privitori.

Cel mai bine Pro X a stat la tineri, unde a ocupat locul patru şi a inregistrat o medie de 60.000 de persoane, pe intervalul de intersecţie cu Las Fierbinţi. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30):

Naţional. Pro TV a fost lider detaşat de audienţe, cu episodul de aseară din Las Fierbinţi. Peste 1,8 milioane de români s-au uitat, în medie, la episodul cu mesaj pro-vaccinare. 

Locurile doi şi trei, pe interval, au fost ocupate Kanal D şi Antena 1. Postul Dogan număra 1,2 milioane de oameni, în timp ce postul Intact aduna aproximativ 1,1 milioane de persoane. 

Urban. Cifre mai a adunat Pro TV şi în mediul urban. Aproximativ 900.000 de oameni de la oraşe s-au uitat, în fiecare minut, la serialul de comedie. 

Locul doi a fost ocupat de Kanal D, aproape 650.000 de telespectatori în medie. De pe trei, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de jumătate de milion de persoane. 

Comercial. Un număr mare de tineri au avut televizoarele deschise pe Pro TV, când postul avea Las Fierbinţi. Aproximativ 360.000 de persoane s-au uitat, în fiecare minut. 

Locul secund a fost adjudecat de Antena 1, cu o medie de 250.000 de persoane. Pe acelaşi interval, Kanal D număra 200.000 de oameni. 

VIDEO. Las Fierbinţi, un moment special despre vaccinare

Audienta posturilor TV joi, 30 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.859.000 10.5 22.6
2 Kanal D 1.207.000 6.8 14.7
3 Antena 1 1.167.000 6.6 14.2
4 Romania TV 506.000 2.9 6.2
5 Pro X 405.000 2.3 4.9
6 Antena 3 260.000 1.5 3.2
7 Realitatea Plus 217.000 1.2 2.6
8 Antena Stars 183.000 1.0 2.2
9 TVR 1 154.000 0.9 1.9
10 Pro Cinema 152.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 30 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 906.000 9.5 21.0
2 Kanal D 642.000 6.7 14.9
3 Antena 1 533.000 5.6 12.4
4 Romania TV 297.000 3.1 6.9
5 Pro X 265.000 2.8 6.2
6 Antena 3 145.000 1.5 3.4
7 Realitatea Plus 135.000 1.4 3.1
8 Happy Channel 94.000 1.0 2.2
9 Diva 88.000 0.9 2.0
10 Digi 24 87.000 0.9 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TVjoi, 30 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 358.000 8.6 27.1
2 Antena 1 254.000 6.1 19.2
3 Kanal D 200.000 4.8 15.1
4 Pro X 61.000 1.5 4.6
5 Digi 24 33.000 0.8 2.5
6 Romania TV 26.000 0.6 2.0
7 Antena Stars 26.000 0.6 2.0
8 DigiSport 1 20.000 0.5 1.5
9 Film Cafe 19.000 0.5 1.5
10 Prima TV 19.000 0.4 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ca la Antenuta cu Factorati Accesati Cunoscuti Miresici Umoristi
  • Hai sa vina postacii Pro TV sa laude cum Las Fierbinti a adus ceva nou dupa vreo 12 sezoane de repetat acelasi glume :)) Postacii PRO TV ar merita ceva mai bun, dar nu pot :))

    De ce sa aduci ceva nou cand si dupa 12 sezoane cu "acelasi glume" rupi tot in audiente. Plangi !
  • O strategie sinucigașă dar aparent reușită! Să te pui contra a 2/3 din populație e ceva super riscant pe termen mediu și lung.
  • Hai sa vina postacii Pro TV sa laude cum Las Fierbinti a adus ceva nou dupa vreo 12 sezoane de repetat acelasi glume :)) Postacii PRO TV ar merita ceva mai bun, dar nu pot :))
  • Exclusiv: Radu Valcan a semnat cu ProTV pentru un Game-Show din 2022
  • Las Fierbinti un sezon inceput cu momente virale si audiente fara rival.
    O schimbare de strategie in serial, momentele devenite virale nu includ comedie si momente serioase despre realitatea in care traim si se pare ca prind foarte bine.

Trimite un comentariu

sus