Skip to main content

AUDIENŢE. Masked Singer, mai slab ca la debut. Pro TV, sub Antena 1 cu demascarea lui Carla’s Dreams. Fierbinţenii au bătut tot

 
AUDIENŢE. Masked Singer, mai slab ca la debut. Pro TV, sub Antena 1 cu demascarea lui Carla’s Dreams. Fierbinţenii au bătut tot

AUDIENŢE. După un debut de sezon pe primul loc, emisiunea Masked Singer s-a dus în jos. A doua ediţie a pus Pro TV în postura de lider doar la oraşe, postul fiind depăşit de Antena 1 în ţară şi pe segmentul tânăr. Postul Intact a fost pe primul loc inclusiv pe noul public comercial, al celor cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.

Publicitate

A doua ediţie a Masked Singer, din sezonul doi, a fost marcată de demascarea lui Carla’s Dreams (jurat al show-ului SuperStar, tot la Pro TV), care s-a ascuns sub costumul de Emoji.  

Cu toate acestea, producţia serii a fost dată de Pro TV. Las Fierbinţi a depăşit tot cu cifre ce au sărit de 1,7 milioane de telespectatori

Dinamica serii a fost următoarea:

- Pro TV a fost lider detaşat cu Las Fierbinţi, care a scos o medie de 1,7 milioane de persoane. Pe intervalul serialului de comedie, Antena 1 se bătea cu Kanal D pentru locul doi. 

- După ce serialul cu Firicel, Bobiţă şi Celentano a ajuns la final, cifrele Pro TV-ului s-au dus în jos. Startul ediţiei Masked Singer a fost şi momentul în care Antena 1 a recuperat şi a urcat pe primul loc - în mediul urban şi la tineri. 

La prima ediţie Masked Singer din noul sezon, Pro TV a fost lider pe toate segmentele de public.

Antena 1 a avut serialul Adela, aseară, de la 20:30 până la 23:00. Kanal D a avut Doctorul minune şi Bravo, ai stil!, la intersecţie cu Masked Singer şi Las Fierbinţi. 


Citeşte şi: Debut cu dreptul pentru noul sezon Masked Singer. Pro TV, lider cu demascarea „bufniţei” Ilie Năstase


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30):

NAŢIONAL. Las Fierbinţi a fost show-ul serii, joi. A adunat în faţa micilor ecrane peste 1,7 milioane de persoane. Locul doi a fost ocupat de Kanal D, cu 1,2 milioane, iar Antena 1 a fost pe locul trei cu peste un milion de telespectatori pe minut. 

URBAN. Primul loc la oraşe a fost al Pro TV-ului. Cu Las Fierbinţi, postul din Pache a scos o medie de 846.000 de privitori pe minut. Următorul post clasat a fost Kanal D, care a numărat 611.000 de persoane, urmat de Antena 1 cu 552.000 de urmăritori. 

COMERCIAL. Tinerii s-au uitat în număr mare la Las Fierbinţi, peste 300.000, şi au pus Pro TV pe primul loc. Locul secund a fost ocupat, pe interval, de Antena 1 - 242.000 de telespectatori. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu o medie de 173.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.764.000 10 23.7
2 Kanal D 1.202.000 6.8 16.2
3 Antena 1 1.054.000 6 14.2
4 Romania TV 437.000 2.5 5.9
5 Antena 3 296.000 1.7 4
6 Antena Stars 231.000 1.3 3.1
7 Prima TV 194.000 1.1 2.6
8 Happy Channel 167.000 0.9 2.2
9 National TV 132.000 0.7 1.8
10 TVR 1 130.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 846.000 8.8 22
2 Kanal D 611.000 6.4 15.9
3 Antena 1 552.000 5.8 14.4
4 Romania TV 202.000 2.1 5.3
5 Antena 3 196.000 2 5.1
6 Happy Channel 105.000 1.1 2.7
7 Antena Stars 103.000 1.1 2.7
8 Pro X 72.000 0.8 1.9
9 TVR 1 71.000 0.7 1.9
10 Digi 24 68.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 301.000 7.3 25.7
2 Antena 1 242.000 5.8 20.6
3 Kanal D 173.000 4.2 14.8
4 National TV 35.000 0.8 3
5 Pro X 32.000 0.8 2.7
6 Antena Stars 28.000 0.7 2.4
7 Digi 24 28.000 0.7 2.3
8 TVR 1 25.000 0.6 2.1
9 Antena 3 22.000 0.5 1.9
10 Romania TV 19.000 0.5 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

2. Masked Singer, mai jos ca la debut. Bătaie pentru primul loc 

NAŢIONAL. Pro TV n-a mai prins primul loc la nivel naţional cu Masked Singer, aşa cum s-a întâmplat săptămâna trecută. Lupta pentru primul loc a fost strânsă, însă. Show-ul cu măşti s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 1.093.000 milioane de persoane. Lider, pe interval, a fost Antena 1, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Locul trei a fost adjudecat de Kanal D, cu 789.000 de persoane când la TV era show-ul prezentat de Pavel Bartoş. 

URBAN. Pro TV a fost primul la oraşe, în schimb. Masked Singer a fost urmărit de 570.000 de privitori pe minut. 

Locul doi a fost ocupat de Antena 1, cu 520.000 de persoane, în timp ce locul trei a fost ocupat de Kanal D, care număra 420.000 de oameni. 

COMERCIAL. Tinerii au pus măştile Pro TV-ului pe doi. O medie de aproximativ 235.000 de persoane a numărat Pro TV în fiecare minut. 

Lider a fost, din nou, Antena 1, post care a înregistrat o audienţă medie de 272.000 de tineri, pe interval. 

Kanal D completa podiumul, cu o medie de 125.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.101.000 6.2 17.4
2 Pro TV 1.093.000 6.2 17.2
3 Kanal D 789.000 4.5 12.4
4 Romania TV 368.000 2.1 5.8
5 Antena 3 311.000 1.8 4.9
6 Pro X 299.000 1.7 4.7
7 Prima TV 223.000 1.3 3.5
8 National TV 219.000 1.2 3.5
9 ETNO 134.000 0.8 2.1
10 Antena Stars 128.000 0.7 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 571.000 6 16.9
2 Antena 1 520.000 5.4 15.4
3 Kanal D 420.000 4.4 12.4
4 Romania TV 203.000 2.1 6
5 Antena 3 183.000 1.9 5.4
6 Pro X 164.000 1.7 4.8
7 National TV 110.000 1.2 3.3
8 Prima TV 107.000 1.1 3.1
9 Happy Channel 69.000 0.7 2
10 Realitatea Plus 64.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 272.000 6.6 23.9
2 Pro TV 235.000 5.7 20.7
3 Kanal D 125.000 3 11
4 Pro X 46.000 1.1 4.1
5 National TV 45.000 1.1 4
6 Prima TV 27.000 0.7 2.4
7 Romania TV 25.000 0.6 2.2
8 Pro Cinema 24.000 0.6 2.1
9 Digi24 23.000 0.5 2
10 Comedy Central 22.000 0.5 1.9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Valentin Valentin
    Nu pot să cred că serialul produs de Ruxandra Ion...Adela a întrecut Masked Singer !! Bravo
  • Mile Mile
    Sabina degeaba v ați dat foc la valiza
  • Mile Mile
    Ha ha ha ha ha ha mor ha ha ha ha ha
  • Alex Alex
    S-a zis cu Masked Singer
  • an an
    Pare a fi ultimul sezon... rezultate slabute, dar si planificarea nu este ok... chiar si ei au numit acest program ca fiind un show la care sa se uite parintii - cu copii - cu bunicii, deci trebuia planificat intr-o zi de weekend (vi-du) de la o ora decenta, de exemplu 20:00/ 20:30...
  • Sabina Sabina
    Săptămâna viitoare vor fi două demascări la Masked Singer.

Trimite un comentariu

sus