Skip to main content

Preţul cel bun sau Ce spun românii? Noul show al Antenei 1, debut cu dreptul în ţară. Nu i-a ţinut piept lui Cabral la oraşe şi la tineri

 
Preţul cel bun sau Ce spun românii? Noul show al Antenei 1, debut cu dreptul în ţară. Nu i-a ţinut piept lui Cabral la oraşe şi la tineri

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii, ieri? La Cabral sau la noua emisiune a Antenei 1 - Preţul cel bun? Noul show cu Liviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu a fost lider doar în ţară, dar a fost sub Ce spun românii la oraşe şi la tineri

Publicitate

Diferenţa dintre cele două emisiuni nu a fost mare, în ora în care s-au intersectat. 

Reamintim că ieri a fost debutul noii emisiuni de la Antena 1, făcută după formatul The Price is Right, care se vrea un concurent pentru „Ce spun românii”, cu Cabral, de la Pro TV. 

Mai multe detalii, în continuare:


Citeşte şi: Pro TV, lider detaşat cu noile sezoane Las Fierbinţi şi Vlad. Antena 1, pe doi şi trei cu X Factor. Cum arată cifrele pe noul comercial?


Citeşte şi: „Am întrebat 100 de români”: La ce ora pune Antena 1 show-ul Preţul corect? Se vrea concurent pentru Cabral


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Preţul cel bun (18:00-19:00):

Naţional. Preţul cel bun a pus Antena 1 pe primul loc la nivel naţional, ieri, cu ediţia de debut. Peste 670.000 de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul cu Ştefănescu şi Vârciu.

În acelaşi timp, Pro TV ocupa locul doi cu emisiunea lui Cabral. Ce spun românii aduna, pe interval, o audienţă medie de 630.000 de persoane pe minut. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, care număra aproape jumătate de milion de persoane pe minut. 

Urban. Clasamentul s-a schimbat la oraşe, unde Pro TV a trecut pe primul loc. Antena 1, de pe doi, număra o medie de 388.000 de privitori pe minut. 

Liderul, Pro TV, aduna o medie de 453.000 de telespectatori pe minut. 

Kanal D era pe trei, pe interval, cu o medie de 188.000 de oameni. 

Comercial. Nici tinerii n-au pus Preţul cel bun pe primul loc. Cei mai mulţi s-au uitat tot la Cabral şi la Ce spun românii.

Mai exact, ieri, când cele două emisiuni s-au intersectat, peste 133.000 de tineri se uitau la Pro TV şi aproximativ 111.000 la Antena 1.

Kanal D aduna o medie de 45.000 de tineri, pe acelaşi interval. 

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul emisiunii Preţul cel bun (18:00-19:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 671.000 3.8 17.3
2 Pro TV 628.000 3.6 16.2
3 Kanal D 480.000 2.7 12.4
4 Romania TV 271.000 1.5 7
5 Happy Channel 247.000 1.4 6.4
6 Antena 3 242.000 1.4 6.2
7 Prima TV 99.000 0.6 2.5
8 National TV 80.000 0.5 2.1
9 TVR 1 77.000 0.4 2
10 Realitatea Plus 76.000 0.4 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul emisiunii Preţul cel bun (18:00-19:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 453.000 4.7 19.8
2 Antena 1 388.000 4.0 17
3 Kanal D 188.000 2.0 8.2
4 Antena 3 170.000 1.8 7.5
5 Happy Channel 145.000 1.5 6.4
6 Romania TV 131.000 1.4 5.7
7 Prima TV 67.000 0.7 2.9
8 Digi 24 63.000 0.7 2.7
9 Realitatea Plus 44.000 0.5 1.9
10 National TV 40.000 0.4 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul emisiunii Preţul cel bun (18:00-19:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 133.000 3.2 22.9
2 Antena 1 111.000 2.7 19.2
3 Kanal D 45.000 1.1 7.8
4 Digi 24 34.000 0.8 5.9
5 Antena 3 23.000 0.6 4
6 Happy Channel 22.000 0.5 3.8
7 Romania TV 15.000 0.4 2.6
8 Prima TV 11.000 0.3 1.9
9 Eurosport 1 10.000 0.2 1.7
10 Discovery 9.000 0.2 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • 69 69
    emisiunea e extrem de cringe, nu mai zic de numele ales care suna oribil. "pretul corect" tranzmitea acelasi lucru fara sa sune penibil. in afara de asistentele alea, nu e nimic de vazut
  • Flag Flag
    Întrebare pentru pagina de media și kanal d!
    De ce kanal d nu are in România logo ul (interfața) ca in Turcia? *** puteți vedea in acest clip
    Adică doar forma de D fără scrisul negru
  • B.A.M B.A.M
    O scurtă întrebare FĂRĂ LEGĂTURĂ CU SUBIECTUL:
    În audiența unor posturi precum Prima TV (dar și altele din țară) este inclusă și audiența posturilor locale de tip "parazit" precum MIX TV Brașov (sau altele), unde cel puțin 75% din emisie aparține Primei TV?
  • Allex Allex
    Produsele din day-time sunt produse de uzură. Nu li se aplică “ best deal la prima ediție din curiozitate”. Emisiunea poate crește sau poate scădea. Acest lucru va ieși la iveală în 2-3 luni. Aminitiți-vă cum nici Cabral nu a fost lider cu primele ediții ale programului Ce spun românii, însă treptat “a câștigat teren” iar o vreme bună de timp a fost constant lider.
  • B.A.M B.A.M
    Era mai interesant dacă făceați o comparație cu Acces Direct, atât pe tronsonul vechi (17-19), cât și pe noul tronson (16:30-18:00). Dar de, trebuie ca noi, cititorii, să vă dăm ideii și chiar informații, uneori...
    P.S.
    Dacă mă ajută memoria, Acces Direct făcea audiențe mai bune, INDIFERENT dacă erau subiecte obișnuite/plictisitoare/etc SAU subiecte cu Vulpița, Vulpea Dana din Boteni, Regii TikTok-ului (am uitat cum îi chema, le-au făcut o promovare slabă), etc
    La nivel național erau măcar un milion, iar pe comercial se mai atingea și 200.000. La urban nu mai știu...
    De aceea era MAI BUNĂ o analiză/comparație/etc obiectivă făcută de voi, decât citări din memorie din partea noastră!!!!
  • geo geo
    569, te contrazic. De obicei, la prima / primele editii ale unei emisiuni noi, lumea este curioasă si se uita. Daca este dezamagita, va schimba postul TV. Să așteptăm și audiențele Preţul cel bun de astazi si din zilele urmatoare !
  • jk jk
    Emisiunea nu e rea deloc,marele minus e ca prezinta Varciu,dar na,audienta era obisnuita la acea ora cu Acces sau potentialii telespectatori erau cu Cabral sau chiar Puterea Dragostei.
  • geo geo
    Ar fi fost interesant sa precizati daca Preţul cel bun a avut cifre mai bune - probabil ca da - decat Acces Direct, difuzat pana in ora 18.00. Sau cum sunt cifrele de audienta, in comparatie cu lunea trecuta, pe acelasi interval orar.
  • 569 569
    Pentru un debut e chiar bine!Lumea se va obișnuii cu showul si vor creste

Trimite un comentariu

sus