Skip to main content

AUDIENŢE ZI. Kanal D creşte şi ziua, dar rămâne pe trei. TVR 1 şi România TV, pe plus şi ele

 
Studioul Paginademedia.ro
Studioul Paginademedia.ro

Audienţe după MEDIA PE ZI. Sinteza lunii IUNIE. Cum stau televiziunile la capitolul audienţe?

Publicitate

Tendinţa generală este de scădere, însă sunt şi câteva televiziuni care au avut cifre mai mari în luna iunie. Printre ele se află Kanal D, România TV şi TVR 1.

Totodată, uşoare creşteri au avut şi posturile Happy Channel şi Antena Stars.

Însă aceste creşteri nu au schimbat clasamentul la nivel de vârf.

Pro TV rămâne lider în continuare lider, fiind cel mai urmărit post de televiziune şi păstrându-şi o audienţă de cel puţin jumătate de milion de români, ca medie zilnică.

Iar Kanal D, chiar dacă a avut creşteri rămâne pe locul trei, după Antena 1, însă a mai micşorat distanţa. Postul turcesc are cifre apropiate, fiind la distanţă de 22.000 de telespectatori faţă de televiziunea Intact.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor de televiziune după MEDIA PE ZI în luna IUNIE:

NAŢIONAL. Top 10 e împărţit în două jumătăţi: cinci posturi au urmat tendinţa verii şi au scăzut, iar alte cinci sunt contra curentului şi au crescut. Cine ce a făcut?

Pe lista celor care au mai câştigat public în iunie faţă de luna mai se află:

  • Kanal D (plus 26.000),
  • România TV (plus 19.000),
  • Happy Channel (plus 9.000),
  • TVR 1 (plus 2000)
  • Antena Stars (plus 2000).

Cu toate acestea, top trei rămâne neschimbat: Pro TV, Antena 1, Kanal D. Însă, datorită creşterilor postului turcesc, corelate cu scăderile Antenei 1, distanţa dintre cele două s-a micşorat destul de mult.

Pro TV este în continuare cea mai urmărită televiziune, reuşind să nu scadă sub pragul de jumătate de milion de telespectatori. Astfel, în luna iunie a pierdut aproape 50.000 de privitori, înregistrând o audienţă medie zilnică de 535.000 de persoane.

Antena 1 îşi păstrează şi ea poziţia secundă, însă la distanţă de aproape 200.000 de telespectatori faţă de lider. Programele sale au fost urmărite în iunie de 355.000 de români, cu 23.000 mai puţini faţă de luna mai.

Kanal D rămâne tot pe trei, însă e pe plus. Postul turcesc a reuşit să câştige 26.000 de noi privitori faţă de luna mai, atingând o audienţă medie pe zi de 333.000 de persoane.

Creşteri de public a avut şi România TV, care şi-a menţinut aceeaşi poziţie patru. Postul de ştiri a avut în iunie 222.000 de telespectatori, cu aproape 20.000 mai mulţi faţă de luna precedentă.

Şi rivala Antena 3 şi-a păstrat poziţia a cincea în clasamentul audienţelor lunare, însă cu cifre mai mici. Programele sale au fost urmărite de 176.000 de români, mai puţini cu 5.000 faţă de luna mai.

Postul Happy Channel are motive să fie „happy“ întrucât este pe lista scurtă a televiziunilor în creştere, având aproape cu 10.000 mai mulţi privitori. Astfel, în iunie aproximativ 93.000 de români s-au uitat la producţiile difuzate.

Şi Antena Stars se numără printre posturile care au crescut. Aceasta şi-a păstrat poziţia a şaptea în clasament şi a obţinut încă 2.000 de privitori, având în iunie o medie de 78.000.

Digi 24 a coborât de pe locul opt pe nouă, pierzând totodată şi 4.000 de telespectatori. Astfel, postul de ştiri a fost urmărit în iunie de 60.000 de români.

În schimb, poziţia a opta în clasament a fost ocupată de TVR 1. Postul public a avut cifre mai mari, 2.000 de telespectatori în plus şi două poziţii urcate în top.

Digi Sport 1 aproape şi-a înjumătăţit publicul. De la 64.000 de telespectatori câţi avea, în medie, în luna mai, a ajuns la 36.000 în iunie. Totodată, a coborât de pe locul nouă pe 15 în clasamentul televiziunilor.

Prima TV şi-a menţinut aceleaşi cifre ca luna trecută - 56.000 de privitori, însă a urcat două poziţii, de pe locul 12 pe 10.

URBAN. Pro TV rămâne pe primul loc, însă a pierdut 32.000 de telespectatori de la o lună la alta, având în iunie o audienţă de 253.000 de orăşeni.

Antena 1 şi-a adjudecat tot poziţia secundă, fiind urmărită de 186.000 de telespectatori în iunie. Însă cei 20.000 de telespectatori în minus faţă de luna mai au adus Kanal D mai aproape. Mai ales că postul turcesc a câştigat aproape tot atâţia privitori în această perioadă.

Astfel, în iunie s-au uitat la Kanal D 155.000 de orăşeni, în medie, fiind la distanţă de aproximativ 30.000 faţă de Antena 1.

România TV, locul patru, a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri, cu 120.000 de telespectatori. Ba chiar a câştigat public, fiind pe plus cu 7.000 de privitori faţă de luna precedentă.

Iar Antena 3 şi-a menţinut poziţia a cincea în clasament, reuşind să nu scadă sub pragul de 100.000 de telespectatori. Totuşi, faţă de luna mai, a pierdut şi ea 6.000 de privitori.

Următoarele clasate au fost Happy Channel, Digi 24 şi Antena Stars. Acestea şi-au păstrat poziţiile de luna trecută, însă doar prima a fost pe plus. Astfel, Happy Channel a fost urmărită, în medie, de 51.000 de orăşeni (plus 5.000), Digi 24 de 40.000 (minus 3.000), iar Antena Stars s-a menţinut la o audienţă de 40.000.

Digi Sport 1, ocupantul locului 9 în clasamentul audienţelor din luna mai, a ieşit acum din top 10. De la 39.000 de telespectatori, câţi a avut în mai, a ajuns în iunie la 23.000.

Acum, locul nouă a fost ocupat de TVR 1, care anterior fusese pe 10. Postul public a avut cu 3.000 de privitori mai mulţi în iunie, crescând de la 31.000 la 34.000.

Iar Prima TV s-a calificat din nou în top 10, pe ultima poziţie, având şi ea o creştere de 2.000 de telespectatori, ajungând astfel în iunie la o audienţă medie de 30.000 de privitori de la oraşe.

COMERCIAL. Cea mai mare „felie“ din publicul comercial a ajuns tot la Pro TV. Însă postul a fost şi aici în scădere. De la o audienţă de 128.000 de tineri de la oraşe, Pro TV a ajuns în iunie la 120.000.

Antena 1 s-a menţinut pe aceeaşi linie, locul doi, cu 83.000 de privitori în luna iunie pe acest segment. Televiziunea Intact a pierdut şi ea 16.000 de privitori.

Cu cifre aproape la jumate faţă de primele două clasate, Kanal D şi-a păstrat locul trei şi a crescut puţin. De la 45.000 de telespectatori a ajuns la 48.000 pe publicul comercial.

Iar România TV a depăşit Antena 3 pe acest segment, ocupând locul patru şi câştigând 1.000 de telespectatori de la o lună la alta. Astfel, s-au uitat la România TV 25.000 de români, în medie, cu 3.000 mai mulţi faţă de Antena 3, care a avut 22.000 în iunie. Televiziunea Intact a mers pe scădere, având cu 3.000 de privitori mai puţini acum faţă de luna precedentă.

Locul şase a fost ocupat tot de o televiziune de ştiri: Digi 24. Însă în această perioadă şi ea a pierdut din publicul comercial, tot 3.000 de privitori.

Locul şapte e ocupat de TVR 1, televiziune pe plus şi pe acest target de audienţă, având în iunie 13.000 de telespectatori, cu 2.000 mai mulţi faţă de luna precedentă.

Locul opt aparţine tot unei televiziuni în creştere, Happy Channel, care a câştigat 1.000 de privitori în luna iunie. Astfel, programele sale au fost urmărite de 13.000 de persoane.

Iar Antena Stars a urmat tendinţa inversă. E în scădere şi a pierdut 1.000 de telespectatori, dar şi o poziţie în clasament. Acum ocupă locul nouă, având 12.000 de privitori în iunie.

Cu aceleaşi cifre ca luna precedentă, Pro Cinema se menţine pe locul zece - 11.000 de telespectatori pe publicul comercial.

Audienţa posturilor TV în lunile MAI 2022 şi APRILIE 2022, la nivel NAŢIONAL, după media pe zi:

  NATIONAL mai ZI Mii Rtg% Share%     NATIONAL Iunie 2022 ZI Mii persoane Rtg Share
1 Pro TV 583 3.3 19   Pro TV 535 3.0 17.7
2 Antena 1 378 2.2 12.3   Antena 1 355 2.0 11.7
3 Kanal D 307 1.7 10   Kanal D 333 1.9 11
4 Romania TV 203 1.2 6.6   Romania TV 222 1.3 7.3
5 Antena 3 181 1.0 5.9   Antena 3 176 1.0 5.8
6 Happy Channel 84 0.5 2.7   Happy Channel 93 0.5 3.1
7 Antena Stars 76 0.4 2.5   Antena Stars 78 0.4 2.6
8 Digi 24 64 0.4 2.1   TVR 1 64 0.4 2.1
9 DigiSport 1 64 0.4 2.1   Digi 24 60 0.3 2
10 TVR 1 62 0.4 2   Prima TV 56 0.3 1.9
11 National TV 61 0.4 2   Realitatea Plus 56 0.3 1.8
12 Prima TV 56 0.3 1.8   National TV 50 0.3 1.7
13 Realitatea Plus 53 0.3 1.7   Pro Cinema 43 0.3 1.4
14 Pro Cinema 46 0.3 1.5   TVR 2 41 0.2 1.3
15 TVR 2 41 0.2 1.3   DigiSport 1 36 0.2 1.2
16 Film Cafe 35 0.2 1.2   Diva 35 0.2 1.2
17 Diva 33 0.2 1.1   Film Cafe 34 0.2 1.1
18 Nickelodeon 31 0.2 1   AXN 32 0.2 1.1
19 AXN 28 0.2 0.9   Disney Junior 29 0.2 1
20 B1TV 26 0.2 0.9   Nickelodeon 29 0.2 0.9
21 Acasa 25 0.1 0.8   AMC 25 0.1 0.8
22 AMC 24 0.1 0.8   B1TV 25 0.1 0.8
23 Boomerang 23 0.1 0.8   Boomerang 23 0.1 0.7
24 Cartoon Network 20 0.1 0.7   Acasa 22 0.1 0.7
25 Disney Junior 20 0.1 0.6   Cartoon Network 20 0.1 0.7
26 Warner TV 16 0.09 0.5   DigiSport 2 20 0.1 0.6
27 DigiSport 2 16 0.09 0.5   Disney 19 0.1 0.6
28 ETNO 15 0.09 0.5   Acasa Gold 18 0.1 0.6
29 Eurosport 1 15 0.08 0.5   Nicktoons 18 0.1 0.6
30 Pro Arena 15 0.08 0.5   ETNO 17 0.09 0.5
31 TV1000 15 0.08 0.5   Warner TV 15 0.09 0.5
32 Cinemaraton 15 0.08 0.5   Cinemaraton 14 0.08 0.5
33 Acasa Gold 14 0.08 0.4   Nick JR 13 0.07 0.4
34 Disney 12 0.07 0.4   Minimax 12 0.07 0.4
35 Minimax 12 0.07 0.4   TV1000 12 0.07 0.4
36 Comedy Central 12 0.07 0.4   Pro Arena 12 0.07 0.4
37 Nicktoons 12 0.07 0.4   Bollywood TV 11 0.06 0.4
38 History 11 0.06 0.4   History 11 0.06 0.4
39 Prima Sport 1 10 0.06 0.3   Eurosport 1 11 0.06 0.4
40 Nick JR 10 0.06 0.3   TeenNick 10 0.06 0.3
41 National Geographic 10 0.06 0.3   National Geographic 10 0.06 0.3
42 Bollywood TV 10 0.05 0.3   Comedy Central 9 0.05 0.3
43 TeenNick 9 0.05 0.3   Favorit TV 8 0.05 0.3
44 TV Paprika 8 0.05 0.3   Discovery 8 0.05 0.3
45 Favorit TV 8 0.04 0.2   TV Paprika 8 0.04 0.3
46 Eurosport 2 8 0.04 0.2   TLC 7 0.04 0.2
47 Discovery 8 0.04 0.2   Prima Sport 1 6 0.04 0.2
48 Orange Sport 1 8 0.04 0.2   JIM JAM 6 0.04 0.2
49 TLC 7 0.04 0.2   Kiss TV 6 0.04 0.2
50 TraLaLa TV 6 0.03 0.2   Taraf TV 6 0.04 0.2
51 DigiSport 3 5.7 0.03 0.2   AXN White 6 0.04 0.2
52 AXN White 5.7 0.03 0.2   Eurosport 2 5.8 0.03 0.2
53 HGTV 5.6 0.03 0.2   TraLaLa TV 5.7 0.03 0.2
54 N24 PLUS 5.6 0.03 0.2   HGTV 5.6 0.03 0.2
55 Viasat Explore 5.5 0.03 0.2   ZU TV 5.5 0.03 0.2
56 National Geographic Wild 5.5 0.03 0.2   National Geographic Wild 5.5 0.03 0.2
57 Taraf TV 5.4 0.03 0.2   N24 PLUS 5.3 0.03 0.2
58 ZU TV 5.3 0.03 0.2   DigiSport 3 5.3 0.03 0.2
59 JIM JAM 5.0 0.03 0.2   Viasat Explore 5.2 0.03 0.2
60 Kiss TV 4.8 0.03 0.2   Viasat History 4.2 0.02 0.1
61 Viasat History 4.6 0.03 0.1   DigiSport 4 3.3 0.02 0.1
62 AXN Black 3.7 0.02 0.1   U TV 3.2 0.02 0.1
63 Travel Channel 2.9 0.02 0.1   Travel Channel 2.8 0.02 0.1
64 DigiSport 4 2.9 0.02 0.1   AXN Black 2.4 0.01 0.1
65 Aleph News 2.5 0.01 0.1   Magic TV 2.2 0.01 0.1
66 CBS Reality 2.4 0.01 0.1   Duck TV 2.2 0.01 0.1
67 U TV 2.2 0.01 0.1   CBS Reality 2.1 0.01 0.1
68 A7 TV 2.2 0.01 0.1   Aleph News 2.0 0.01 0.1
69 Duck TV 1.7 0.01 0.1   A7 TV 2.0 0.01 0.1
70 Magic TV 1.7 0.01 0.1   Music Channel 1.6 0.01 0.1
71 Prima Sport 2 1.6 0.01 0.1   Prima Sport 2 1.6 0.01 0.1
72 E! Entertainment 1.2 0.01 0   Orange Sport 1 1.4 0.01 0
73 Music Channel 1.2 0.01 0   E! Entertainment 1.1 0.01 0
74 Orange Sport 3 0.8 0 0   Hit Music 1.1 0.01 0
75 Metropola TV 0.8 0 0   Metropola TV 0.9 0.01 0
76 NCN 0.6 0 0   NCN 0.7 0 0
77 Hit Music 0.6 0 0   Orange Sport 3 0.6 0 0
78 Rock TV 0.3 0 0   Rock TV 0.3 0 0
79           Canal 33 0.3 0 0

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV în lunile MAI 2022 şi IUNIE 2022, în mediul URBAN, după media pe zi:

  URBAN mai ZI Mii Rtg% Share%     URBAN Iunie 2022 ZI Mii persoane Rtg Share
1 Pro TV 285 3.0 17.4   Pro TV 253 2.7 16
2 Antena 1 206 2.2 12.6   Antena 1 186 2.0 11.8
3 Kanal D 136 1.4 8.3   Kanal D 155 1.6 9.8
4 Romania TV 114 1.2 7   Romania TV 120 1.3 7.6
5 Antena 3 107 1.1 6.5   Antena 3 101 1.1 6.4
6 Happy Channel 46 0.5 2.8   Happy Channel 51 0.5 3.2
7 Digi 24 43 0.5 2.6   Digi 24 40 0.4 2.6
8 Antena Stars 40 0.4 2.4   Antena Stars 40 0.4 2.5
9 DigiSport 1 39 0.4 2.4   TVR 1 34 0.4 2.2
10 TVR 1 31 0.3 1.9   Prima TV 30 0.3 1.9
11 National TV 30 0.3 1.8   Realitatea Plus 29 0.3 1.9
12 Realitatea Plus 30 0.3 1.8   National TV 26 0.3 1.6
13 Prima TV 28 0.3 1.7   Diva 26 0.3 1.6
14 Diva 24 0.3 1.4   DigiSport 1 23 0.2 1.5
15 TVR 2 22 0.2 1.3   AXN 22 0.2 1.4
16 Pro Cinema 21 0.2 1.3   TVR 2 21 0.2 1.3
17 AXN 18 0.2 1.1   Pro Cinema 20 0.2 1.3
18 Film Cafe 16 0.2 1   Disney Junior 15 0.2 1
19 B1TV 14 0.2 0.9   Film Cafe 14 0.2 0.9
20 AMC 11 0.1 0.7   AMC 13 0.1 0.8
21 Acasa 11 0.1 0.7   B1TV 13 0.1 0.8
22 Nickelodeon 11 0.1 0.7   DigiSport 2 13 0.1 0.8
23 Eurosport 1 11 0.1 0.6   Nickelodeon 12 0.1 0.7
24 Boomerang 10 0.1 0.6   Disney 11 0.1 0.7
25 Disney Junior 10 0.1 0.6   Acasa Gold 10 0.1 0.7
26 DigiSport 2 10 0.1 0.6   Acasa 9 0.1 0.6
27 Comedy Central 10 0.1 0.6   Boomerang 9 0.1 0.6
28 Warner TV 9 0.1 0.6   Comedy Central 8 0.09 0.5
29 History 9 0.09 0.5   National Geographic 8 0.08 0.5
30 Acasa Gold 8 0.09 0.5   Cinemaraton 8 0.08 0.5
31 Pro Arena 8 0.08 0.5   History 7 0.08 0.5
32 TV1000 8 0.08 0.5   Eurosport 1 7 0.08 0.5
33 Cinemaraton 7 0.08 0.4   TV1000 7 0.07 0.4
34 Disney 7 0.07 0.4   Warner TV 7 0.07 0.4
35 National Geographic 7 0.07 0.4   Cartoon Network 7 0.07 0.4
36 Nick JR 7 0.07 0.4   TeenNick 7 0.07 0.4
37 Cartoon Network 7 0.07 0.4   Pro Arena 7 0.07 0.4
38 Bollywood TV 7 0.07 0.4   Nicktoons 7 0.07 0.4
39 Discovery 6 0.06 0.4   Nick JR 7 0.07 0.4
40 TeenNick 6 0.06 0.4   Discovery 7 0.07 0.4
41 TV Paprika 5.6 0.06 0.3   Bollywood TV 5.7 0.06 0.4
42 Eurosport 2 5.1 0.05 0.3   TV Paprika 4.9 0.05 0.3
43 Prima Sport 1 4.7 0.05 0.3   TLC 4.2 0.04 0.3
44 Nicktoons 4.6 0.05 0.3   AXN White 4.1 0.04 0.3
45 TLC 4.5 0.05 0.3   ETNO 4.0 0.04 0.3
46 Viasat History 4.1 0.04 0.2   Eurosport 2 3.8 0.04 0.2
47 HGTV 4.0 0.04 0.2   Minimax 3.7 0.04 0.2
48 ETNO 3.9 0.04 0.2   HGTV 3.7 0.04 0.2
49 AXN White 3.9 0.04 0.2   Viasat History 3.6 0.04 0.2
50 ZU TV 3.8 0.04 0.2   National Geographic Wild 3.4 0.04 0.2
51 Orange Sport 1 3.7 0.04 0.2   Viasat Explore 3.4 0.04 0.2
52 National Geographic Wild 3.6 0.04 0.2   DigiSport 3 3.3 0.03 0.2
53 Viasat Explore 3.5 0.04 0.2   Prima Sport 1 3.2 0.03 0.2
54 DigiSport 3 3.4 0.04 0.2   ZU TV 3.0 0.03 0.2
55 Minimax 3.2 0.03 0.2   Kiss TV 2.9 0.03 0.2
56 Kiss TV 2.9 0.03 0.2   TraLaLa TV 2.9 0.03 0.2
57 N24 PLUS 2.6 0.03 0.2   JIM JAM 2.9 0.03 0.2
58 Favorit TV 2.3 0.02 0.1   Favorit TV 2.7 0.03 0.2
59 Travel Channel 2.3 0.02 0.1   DigiSport 4 2.3 0.02 0.1
60 JIM JAM 2.2 0.02 0.1   Travel Channel 2.1 0.02 0.1
61 CBS Reality 2.0 0.02 0.1   N24 PLUS 2.1 0.02 0.1
62 AXN Black 2.0 0.02 0.1   U TV 1.9 0.02 0.1
63 DigiSport 4 1.9 0.02 0.1   Duck TV 1.9 0.02 0.1
64 TraLaLa TV 1.9 0.02 0.1   A7 TV 1.9 0.02 0.1
65 A7 TV 1.9 0.02 0.1   CBS Reality 1.7 0.02 0.1
66 Aleph News 1.6 0.02 0.1   Taraf TV 1.3 0.01 0.1
67 U TV 1.6 0.02 0.1   Aleph News 1.3 0.01 0.1
68 Duck TV 1.5 0.02 0.1   AXN Black 1.2 0.01 0.1
69 Taraf TV 1.4 0.01 0.1   Music Channel 0.9 0.01 0.1
70 Prima Sport 2 0.8 0.01 0   Hit Music 0.8 0.01 0.1
71 E! Entertainment 0.8 0.01 0   Prima Sport 2 0.8 0.01 0.1
72 Music Channel 0.7 0.01 0   E! Entertainment 0.8 0.01 0
73 Magic TV 0.6 0.01 0   Magic TV 0.7 0.01 0
74 Metropola TV 0.6 0.01 0   NCN 0.6 0.01 0
75 Hit Music 0.5 0.01 0   Orange Sport 1 0.5 0 0
76 NCN 0.5 0.01 0   Metropola TV 0.4 0 0
77 Orange Sport 3 0.4 0 0   Orange Sport 3 0.3 0 0
78 Rock TV 0.3 0 0   Rock TV 0.3 0 0
79           Canal 33 0.2 0 0

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV în lunile MAI 2022 şi IUNIE 2022, în mediul, pe PUBLICUL COMERCIAL, după media pe zi:

  COMERCIAL mai ZI Mii Rtg% Share%     COMERCIAL Iunie 2022 ZI Mii persoane Rtg Share
1 Pro TV 128 2.7 20.7   Pro TV 120 2.5 20.7
2 Antena 1 99 2.1 16.1   Antena 1 83 1.8 14.4
3 Kanal D 45 0.9 7.2   Kanal D 48 1.0 8.3
4 Antena 3 25 0.5 4   Romania TV 25 0.5 4.3
5 Romania TV 24 0.5 3.8   Antena 3 22 0.5 3.8
6 Digi 24 20 0.4 3.3   Digi 24 17 0.4 3
7 DigiSport 1 16 0.3 2.6   TVR 1 13 0.3 2.2
8 Antena Stars 13 0.3 2.1   Happy Channel 13 0.3 2.2
9 Happy Channel 12 0.3 1.9   Antena Stars 12 0.3 2
10 Pro Cinema 11 0.2 1.8   Pro Cinema 11 0.2 1.9
11 TVR 1 11 0.2 1.8   Prima TV 11 0.2 1.9
12 Prima TV 10 0.2 1.6   DigiSport 1 10 0.2 1.8
13 National TV 10 0.2 1.6   AXN 9 0.2 1.5
14 Film Cafe 8 0.2 1.3   National TV 8 0.2 1.3
15 Diva 7 0.2 1.2   Diva 8 0.2 1.3
16 AXN 7 0.2 1.2   Realitatea Plus 7 0.2 1.2
17 Realitatea Plus 7 0.1 1.1   Film Cafe 7 0.2 1.2
18 Comedy Central 7 0.1 1.1   AMC 6 0.1 1.1
19 History 6 0.1 1   Acasa Gold 5.9 0.1 1
20 Acasa Gold 5.8 0.1 0.9   Disney Junior 5.6 0.1 1
21 AMC 5.8 0.1 0.9   History 4.9 0.1 0.8
22 Boomerang 5.2 0.1 0.8   Comedy Central 4.8 0.1 0.8
23 TVR 2 4.6 0.1 0.7   TVR 2 4.5 0.1 0.8
24 TV1000 3.9 0.08 0.6   Boomerang 4.4 0.09 0.8
25 Disney Junior 3.9 0.08 0.6   National Geographic 4.3 0.09 0.7
26 Warner TV 3.7 0.08 0.6   TV1000 4.0 0.08 0.7
27 National Geographic 3.7 0.08 0.6   Discovery 3.8 0.08 0.7
28 Discovery 3.7 0.08 0.6   Cinemaraton 3.7 0.08 0.6
29 ZU TV 3.4 0.07 0.5   Disney 3.5 0.07 0.6
30 Eurosport 1 3.3 0.07 0.5   DigiSport 2 3.4 0.07 0.6
31 B1TV 3.3 0.07 0.5   B1TV 3.2 0.07 0.6
32 Cinemaraton 3.2 0.07 0.5   Bollywood TV 2.9 0.06 0.5
33 Bollywood TV 3.1 0.07 0.5   Warner TV 2.9 0.06 0.5
34 Pro Arena 3.0 0.06 0.5   Nick JR 2.8 0.06 0.5
35 Nick JR 2.7 0.06 0.4   Kiss TV 2.5 0.05 0.4
36 Disney 2.7 0.06 0.4   Pro Arena 2.5 0.05 0.4
37 DigiSport 2 2.6 0.05 0.4   TeenNick 2.5 0.05 0.4
38 Kiss TV 2.4 0.05 0.4   Nickelodeon 2.4 0.05 0.4
39 TLC 2.3 0.05 0.4   ZU TV 2.4 0.05 0.4
40 Acasa 2.2 0.05 0.4   TLC 2.3 0.05 0.4
41 Nickelodeon 2.2 0.05 0.4   TraLaLa TV 2.3 0.05 0.4
42 TeenNick 2.1 0.04 0.3   Viasat Explore 2.2 0.05 0.4
43 Cartoon Network 2.1 0.04 0.3   Cartoon Network 2.0 0.04 0.3
44 HGTV 2.1 0.04 0.3   HGTV 1.8 0.04 0.3
45 Viasat Explore 2.0 0.04 0.3   Viasat History 1.7 0.04 0.3
46 Prima Sport 1 1.7 0.04 0.3   Acasa 1.7 0.04 0.3
47 Viasat History 1.7 0.04 0.3   AXN White 1.6 0.03 0.3
48 National Geographic Wild 1.6 0.03 0.3   JIM JAM 1.6 0.03 0.3
49 Orange Sport 1 1.5 0.03 0.2   Nicktoons 1.5 0.03 0.3
50 Nicktoons 1.5 0.03 0.2   National Geographic Wild 1.5 0.03 0.3
51 TraLaLa TV 1.5 0.03 0.2   Eurosport 1 1.5 0.03 0.3
52 TV Paprika 1.4 0.03 0.2   Prima Sport 1 1.4 0.03 0.2
53 JIM JAM 1.4 0.03 0.2   Minimax 1.4 0.03 0.2
54 AXN White 1.4 0.03 0.2   Duck TV 1.4 0.03 0.2
55 Minimax 1.2 0.03 0.2   TV Paprika 1.1 0.02 0.2
56 DigiSport 3 1.2 0.02 0.2   DigiSport 3 1.1 0.02 0.2
57 Duck TV 1.1 0.02 0.2   U TV 0.9 0.02 0.2
58 U TV 1.1 0.02 0.2   CBS Reality 0.8 0.02 0.1
59 Eurosport 2 1.0 0.02 0.2   Travel Channel 0.8 0.02 0.1
60 Travel Channel 1.0 0.02 0.2   Music Channel 0.6 0.01 0.1
61 CBS Reality 0.9 0.02 0.1   N24 PLUS 0.6 0.01 0.1
62 N24 PLUS 0.8 0.02 0.1   ETNO 0.6 0.01 0.1
63 Taraf TV 0.7 0.02 0.1   Eurosport 2 0.6 0.01 0.1
64 AXN Black 0.7 0.01 0.1   AXN Black 0.6 0.01 0.1
65 DigiSport 4 0.7 0.01 0.1   E! Entertainment 0.5 0.01 0.1
66 ETNO 0.6 0.01 0.1   A7 TV 0.5 0.01 0.1
67 E! Entertainment 0.5 0.01 0.1   Magic TV 0.5 0.01 0.1
68 A7 TV 0.5 0.01 0.1   Favorit TV 0.5 0.01 0.1
69 Music Channel 0.4 0.01 0.1   Taraf TV 0.5 0.01 0.1
70 Magic TV 0.4 0.01 0.1   DigiSport 4 0.5 0.01 0.1
71 Favorit TV 0.4 0.01 0.1   Hit Music 0.3 0.01 0.1
72 Aleph News 0.3 0.01 0   Prima Sport 2 0.3 0.01 0.1
73 Prima Sport 2 0.3 0.01 0   Orange Sport 1 0.3 0.01 0
74 Hit Music 0.2 0.01 0   Aleph News 0.3 0.01 0
75 Metropola TV 0.2 0 0   Metropola TV 0.2 0 0
76 Rock TV 0.2 0 0   NCN 0.2 0 0
77 NCN 0.1 0 0   Rock TV 0.2 0 0
78 Orange Sport 3 0.1 0 0   Canal 33 0.1 0 0
79           Orange Sport 3 0.1 0 0

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA


CIteşte şi sinteza audienţelor lunare din mai 2022: AUDIENŢE ZI. Mai puţini oameni pe TV. Topul audienţelor, neschimbat la vârf

Citeşte şi audienţele din prime-time din iunie 2022: AUDIENŢE PRIME-TIME. Într-o lună în scădere, Kanal D e pe plus şi urcă pe doi la oraşe. Negru şi Zuleyha au fost "motoarele". Pro TV, primul loc. Creşte şi România TV

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Murgi Murgi
    Ce îți faci griji nu ești poate postac ha

    Pro TV sterge pe jos cu Antenuta Zero in anul 2022. Asta e tot ce conteaza postac.
  • Mile Mile
    Ce îți faci griji nu ești poate postac ha
  • Valentin Valentin
    Acasă ar trebui sa difuzeze telenovele mexicane care sunt pe la 12 ziua în prime time. Când sa anunțat revenirea la denumirea inițială lumea credea că o să fie cum era înainte, dar de fapt e fix pe dos.
  • Soby Soby
    Pagina de media, de ce nu publicați astăzi articole?
  • B.A.M B.A.M
    @ONe, probabil că NU!!! E datorat faptului că la Kanal D există o CONTINUITATE a grilei, lucru care la PRO TV nu există. S-au terminat emisiunile și gata... Doar filme, a căror audiență e asigurată în proporție de minimun 50% de reluări Las Fierbinți!!!!
    Iar la Antena 1 deși există o continuitate, ea se bazează pe reluări, exceptând weekend-ul...
    În schimb, la Kanal D grila de primăvară se continuă și acum, cu mici umpluturi...
    Dar cheia e că NU se lasă pe tânjală!!!
    P.S.
    Teo Show se întoarce din toamnă, conform unui COMUNICAT dat de Kanal D. Dacă cauți pe site, găsești articolul care face referire la acest comunicat!!!!
  • ONe ONe
    Oare cauza cresterii Kanal D e vacanta lui Teo si introducerii si ziua a Jocurilor Cuvintelor lui Negru?
  • ONe ONe
    Acasa pe comercial e sub Tralala si HGTV,frumos...
  • Soby Soby
    @B.A.M, și TVR Info, nici la TVR Info nu este inclusă audiența lor!
  • B.A.M B.A.M
    Euronews România?
  • R R
    Dati si audientele pentru maine.
  • Soby Soby
    Și Happy Channel are un canal pe YouTube, postează rezumate de la serialele lor difuzate la ei, dar și promo-uri cu seriale difuzate la ei. Nici nu știu ce abonați are, nu m-am uitat decât la clipurile lor încărcate pe canalul lor de YouTube.

    Acasă Gold difuzează măcar telenovele mexicane noi seara, dar pe Acasă, nema. Văd că mai nou, Happy Channel a început să cumpere și să difuzeze seriale turcești vechi difuzate pe Kanal D dinainte, precum 1001 de nopți, primul serial turcesc difuzat pe Kanal D în 2008. Dinainte de 2008, Kanal D difuza telenovele mexicane ce nu aveau succes din ce știu eu și dinainte de lansare, se dorea ca Kanal D să difuzeze seriale coreene și seriale japoneze conform unui articol despre lansarea Kanal D în România publicat în 2006.
  • abc+ abc+
    @Ioana, ai dreptate! Promovarea Acasă pe fb/insta este inexistentă, cu peste 700k de likes postul nu reușește să posteze deloc pe FB, nici măcar o poză sau video despre grila lor (doar despre Mâncarea aia, dar și atunci spre deloc).
    În schimb, Happy are peste 300k likes pe FB, dar postează la greu, în fiecare oră fiind un video sau știre despre serialele din grilă, la fel și pe Instagram și TikTok.

    Iar pe site.. pe Acasă e JALE! Au doar o știre, în rest articole (P).
  • abc+ abc+
    Acasă Gold are cifre Triple față de fratele Acasă pe targetul Comercial, super băieți! Dați în continuare indienele că o duceți tot mai bine în jos
  • Marian Marian
    Ioana ,eu m-am referit la telenovele din trecut nu la cele turcesti in legatura cu promovarea eu zic ca pe tv se promoveaza la greu dar trebuie un sef cum este la Happy , de la un timp cei de la Happy cumpara telenovelele din trecut ce erau pe Acasa pentru ca cei de la Acasa au pierdut sau nu licentele de la Televisa , puteau sa aduca braziliene decat atate turcesti sau indiene
  • Soby Soby
    @Ioana, din ce am văzut eu pe pagina de Facebook a postului Acasă, mai mult sunt postări preluate de la Știrile PRO TV.

    Văd că pe Happy Channel rulează un promo că Furtună pe Bosfor va fi difuzată în curând la ei.

Trimite un comentariu

sus