Skip to main content

AUDIENŢE. SuperStar, cifre bune cu a doua gala LIVE. A pierdut ţara în favoarea Kanal D, dar s-a consolat cu oraşele şi tinerii

 
AUDIENŢE. SuperStar, cifre bune cu a doua gala LIVE. A pierdut ţara în favoarea Kanal D, dar s-a consolat cu oraşele şi tinerii

AUDIENŢE. A doua gala SuperStar LIVE a adus cifre bune pentru Pro TV, deşi a postul a fost depăşit de Kanal D în ţară. SuperStar a compensat la oraşe şi la tineri, unde a fost lider. 

Publicitate

Cifrele emisiunii de la Pro TV nu au fost cu mult diferite de cele înregistrate miercuri, de 1 Decembrie. Pe de altă parte, serialul turcesc Doctorul minune de la Kanal D a scos cifre foarte bune la nivel naţional: o medie de 1,3 milioane de telespectatori pe post.

De notat că pe intervalul Doctorul Minune şi cifrele Pro TV au fost mai mari: aproximativ 1,2 milioane de persoane număra postul din Pache, cu Ştirile din Sport şi show-ul cu Smiley, Raluka, Carla's Dreams şi Moga pe interval. 

SuperStar a ţinut cu o oră mai mult, iar Pro TV a avut timp să se apropie de Kanal D, raportat la media totală a show-ului muzical.

X-Factor nu a urcat Antena 1 mai sus de locul trei, conform mediei totale a emisiunii. 


Citeşte şi: Ştirile Pro TV şi Chefi la cuţite, cele mai urmărite programe ale zilei de 1 Decembrie! S-au remarcat şi roast-urile Antenei 1


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul SuperStar (20:25-23:30):

Naţional. SuperStar a pus Pro TV pe locul doi, sub Kanal D, în topul audienţelor de aseară. Show-ul muzical a scos puţin peste un milion de telespectatori pe minut în cele trei ore de emisie LIVE. 

Lider pe interval era Kanal D, cu aproape 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Antena 1 era mult în urma celor două staţii rivale: pe trei, cu aproape 750.000 de telespectatori adunaţi în faţa televizoarelor pe interval SuperStar. 

Urban. Liderul s-a schimbat în mediul urban. Pro TV şi-a intrat „în drepturi” şi a scos o medie de aproape 600.000 de oraşeni pe minut. 

De pe locul doi Kanal D era aproape de jumătate de milion de telespecatori în medie. Următorul post din top a fost Antena 1, cu 400.000 de persoane. 

Comercial. Peste 236.000 de oameni se uitau, în fiecare minut, la a doua gala SuperStar LIVE. Pro TV a fost pe primul loc în top. 

Antena 1 a trecut pe doi, pe intervalul SuperStar, peste Kanal D. A numărat o medie de aproximativ 137.000 de privitori pe minut. 

Imediat în urma era Kanal D, cu 126.000 de telespectatori. Postul de nişă Diva s-a clasat pe patru, pe segmentul tânăr, cu o medie de 45.000 de urmăritori. 

DigiSport 1 a completat top cinci, cu 44.000 de oameni în medie, pe intervalul SuperStar. 

Pro TV a fost lider şi pe noul segment comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. A numărat 460.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV vineri, 3 decembrie, pe intervalul SuperStar (20:25-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.099.000 6.2 15.3
2 Pro TV 1.028.000 5.8 14.3
3 Antena 1 746.000 4.2 10.4
4 Romania TV 432.000 2.5 6.0
5 Antena 3 240.000 1.4 3.3
6 National TV 224.000 1.3 3.1
7 DigiSport 1 218.000 1.2 3.0
8 Antena Stars 174.000 1.0 2.4
9 Prima TV 171.000 1.0 2.4
10 Pro Cinema 171.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 3 decembrie, pe intervalul SuperStar (20:25-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 588.000 6.1 15.6
2 Kanal D 475.000 5.0 12.6
3 Antena 1 404.000 4.2 10.7
4 Romania TV 209.000 2.2 5.5
5 Antena 3 159.000 1.7 4.2
6 DigiSport 1 138.000 1.4 3.7
7 National TV 106.000 1.1 2.8
8 Antena Stars 102.000 1.1 2.7
9 Diva 99.000 1.0 2.6
10 Pro Cinema 86.000 0.9 2.3

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV vineri, 3 decembrie, pe intervalul SuperStar (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 236.000 5.7 19.9
2 Antena 1 137.000 3.3 11.5
3 Kanal D 126.000 3.0 10.6
4 Diva 45.000 1.1 3.8
5 DigiSport 1 44.000 1.0 3.7
6 Antena Stars 41.000 1.0 3.5
7 Pro Cinema 41.000 1.0 3.4
8 National TV 37.000 0.9 3.1
9 TV1000 32.000 0.8 2.7
10 Prima TV 27.000 0.7 2.3

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marian Marian
    Sabina , e adevarat ce spune Virgil dar ceva nu prinde ori aceste show-uri numai prind , ce spui de de propunerea lui Andreas si ce am propus eu , merita incercata o varianta .problema este ca noi ne dam cu parerea dar cine asculta?
  • Iuli Iuli
    Expertul, greșești!

    VOCEA ROMANIEI, primul Live 2019:
    Pro TV | 247.000 | 5.8 / 19.0%
    Antena 1 | 229.000 | 5.3 / 17.6%
    Kanal D | 160.000 | 3.7 / 12.3%

    Superstar PRIMUL LIVE 2021, 1 decembrie!
    1. Antena 1 | interval 20.30-23.30 | 385.000 | 9.3 / 29.8%
    2. Pro TV | interval 20.30-23.30 | 194.000 | 4.7 / 15.2%

    Vocea Romaniei a avut 1,1 rating si 3,8% share in plus fata de SuperStar, ambele la primele LIVE-uri. Vocea a concurat cu iUmor și Superstarul cu x factor, ca să nu mai zic că iUmor la acea vreme a bătut Vocea de câteva ori.
  • Sabina Sabina
    Virgil, ai dreptate la capitolul decoruri și live -uri Pro TV stă foarte bine .Vreau să felicit întreaga echipă de producție ,dar mai ales pe Dan Alexandrescu, Felicia Toma și Elena Radu
  • Virgil Virgil
    Hai sa dam Pro-ului ce-i al Pro-ului totusi. Superstar live a la ani lumina distanta la toate capitolele fata de orice emisiune inregistrata si editata de la orice alt post de televiziune din Romania. E la nivel international. Audientele nu reflecta calitatea produsului. E posibil ca declinul general al show-urilor de talente cu cantat de peste tot in lume sa fi ajuns si la noi si publicul sa fie mai pragmatic si sa opteze sa se uite doar la prestatii pe internet si sa prefere alt tip de entertainment la televizor. Reality show-urile prind cel mai bine de 2 ani incoace.
  • Mile Mile
    Andreas te crezi in america ha ha ha
  • Marian Marian
    Andreas , n-ar fi rau ce spui ,se poate lucra cu cei din Las Fierbinti si cu ceva momente de muzica iar prezentator l-as pune pe Cabral , ar iesi o emisiune interesanta zic si eu
  • Andreas Andreas
    BAM eu mă refer la un alt nivel. Calinescu nu are sketch uri. Ma refer la un alt nivel de complexitate. Si Prima Tv nu are public. Cine se uita la Prima Tv. Show -ul lui Calinescu e pe Ieftineala oricum.
  • Iana Iana
    o emisiune de talente prezentata de o manelista? prost imbracata, penibil, fara nicio idee si fara spontaneitate. Sunt atatea actrite destepte care mor de foame in tara asta si ei vin cu inculta asta?!
  • Mile Mile
    Expertule nu ai apărut de ziua pro TV ha
  • Andreas Andreas
    Ce părere ai de un show de varietati, Expertul? Crezi ca ar prinde?
  • Mile Mile
    Ce preocupări pe postaci , de parca zici ca ei sunt angajați , care e problema , te uiți la alte posturi
  • B.A.M B.A.M
    Andreas, deja se încercă acest format cu Florin Călinescu. Audiențele sunt în funcție de invitați, ca în cazul: Vorbește Lumea, La Măruță, Neazta cu Răzvan cu Dani, Acces Direct, XNS, Teo Show, Exclusiv VIP, Hai cu fetele!, Showbiz Report, Show-Blitz, culminând cu Florin Călinescu Show.
    Acest tip de format e o veșnică "ruletă rusească".
  • Expertul Expertul
    X factor a scazut la aprox jumatate fata de anul trecut fara sa faca schimbari de prezentatori , jurati sau producatori. Eu cred ca publicul nu mai vrea talent show-uri muzicale! Acestea sunt audientele de la Semifinala X factor de anul trecut din 11 decembrie: Audienta posturilor TV vineri, 11 decembrie, pe intervalul X Factor (20:30-22:35), la nivel COMERCIAL:
    COMERCIAL Persoane Rtg% Share
    1 Antena 1 305.000 7.3 22.2
    2 Pro TV 283.000 6.8 20.6
    3 Kanal D 130.000 3.1 9.5
  • Andreas Andreas
    Expertul are dreptate. Ar trebui ca la anul Pro să facă o pauză de show de talente muzicale. Ar putea incerca vinerea sau sambata un show de varietati, pur divertisment. Asa cum e in America. Avem gasti de actori, se pot face sketch uri bune. S-ar mai putea presăra și câteva momente muzicale. Chiar ar fi super. Doar că ar costa destul de mult. Saturday Night Live e o emisiune in direct. Un show de genul, bine făcut, cred că ar merge bine și în România.
  • Expertul Expertul
    Productia Superstar e OK, dar formatul e slab fata de The Voice si publicul roman s-a cam saturat de talent show-uri muzicale. In Romania cele mai urmarite faze ale talent show-urilor sunt auditile, iar cum auditiile formatului Idol nu sunt spectaculoase, nu poti sa formezi un public solid pentru urmatoarele etape. In cazul Xfactor nu s-a schimbat echipa de productie in acest an, dar audientele au scazut foarte mult fata de sezonul trecut. Pentru cine crede ca era alta situatia cu Vocea Romaniei in loc de Superstar las aici audientele de la primul live din 2019 pe targetul comercial: Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), pe publicul COMERCIAL:
    COMERCIAL Persoane Rtg% Share
    1 Pro TV 247.000 5.8 19.0
    2 Antena 1 229.000 5.3 17.6
    3 Kanal D 160.000 3.7 12.3

Trimite un comentariu

sus