Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la eliminarea lui Doru Răduţă din Survivor

 
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania

Survivor îşi păstrează un public de 1,3 milioane de români şi este în continuare lider de audienţă pe toate targeturile.

Publicitate

Pe de altă parte, Insula iubirii are cifre la jumate, poziţionându-se pe locul trei, după serialul turcesc Fiica Ambasadorului.

Astfel, show-ul Antenei 1 a fost urmărit, în medie, de 600.000 de români din întreaga ţară, în timp ce la serialul turcesc de la Kanal D s-au uitat mai bine de un milion de români.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de marţi, 10 mai, pe intervalul Survivor:

Naţional. Survivor a fost cel mai urmărit program TV de marţi seara. Ediţia în care Doru Răduţă a fost eliminat a avut 1.322.000 de privitori, cifre similare cu ediţiile anterioare, însă la jumătate faţă de debutul emisiunii.

Doru Răduţă, despre experienţa Survivor pentru protv.ro:

"S-au strâns rândurile. Îmi pare rău că sunt cel care pleacă, mă bucur că am trecut prin toate etapele, că am crescut. Am demonstrat că sunt un jucător puternic". 

Locul doi în clasamentul audienţelor a fost ocupat de Kanal D care a difuzat noi episoade din serialul turcesc Fiica Ambasadorului. Puţin peste un milion de fani s-au uitat la serialul tucesc, un public în uşoară scădere, dar pe care producţia reuşeşte să-l menţină.

Insula iubirii, care a avut premiera săptămâna trecută, pe 2 mai, a strâns în faţa televizoarelor 600.000 de români, poziţionând Antena 1 pe locul trei.

Citeşte şi: Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei

Locurile patru şi cinci au fost ocupate de două televiziuni de ştiri. De data aceasta Antena 3 a luat-o înaintea rivalei România TV, având cu aproape 100.000 de telespectatori mai mulţi.

  • Antena 3: 407.000 privitori
  • România TV: 310.000 privitori

Urban. Pro TV a condus clasamentul şi la oraşe. Survivor a fost urmărit de 612.000 de români, la distanţă de mai bine de 150.000 de privitori faţă de poziţia secundă. Astfel, Kanal D a fost pe doi, cu 450.000 de fani ai serialului Fiica Ambasadorului.

La fel ca şi în ţară, Antena 1 s-a mulţumit cu locul trei şi la oraşe. Aproximativ 376.000 de români s-au uitat la Insula iubirii, pe intervalul Survivor.

Antena 3 şi România TV şi-au adjudecat locurile patru şi cinci, având 252.000 de telespectatori şi, respectiv, 185.000.

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV s-a clasat primul şi pe publicul comercial, însă Antena 1 a reuşit să mai micşoreze diferenţa pe acest segment. Mai mult decât atât, televiziunea din trustul Intact a obţinut locul secund.

Aşadar, la Survivor s-au uitat 303.000 de români de la oraşe cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, iar la Insula Iubirii - 258.000.

Kanal D a trecut pe trei, cu cifre de două-trei ori mai mici faţă de concurenţă. Serialul turcesc a fost urmărit de 105.000 de persoane din publicul comercial.

Locul patru a fost ocupat tot de un post de ştiri. Însă supriza a fost să fie Digi 24 înaintea televiziunilor Antena 3 şi România TV.

  • Digi 24: 66.000 privitori (locul 4)
  • Antena 3: 59.000 privitori (locul 5)
  • România TV 47.000 privitori (locul 8)

Audienţa posturilor TV de marţi, 10 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.322.000 7.5 19.4
2 Kanal D 1.047.000 6.0 15.4
3 Antena 1 600.000 3.4 8.8
4 Antena 3 407.000 2.3 6.0
5 Romania TV 310.000 1.8 4.6
6 Prima TV 229.000 1.3 3.4
7 Happy Channel 209.000 1.2 3.1
8 National TV 198.000 1.1 2.9
9 Pro Cinema 188.000 1.1 2.8
10 TVR 1 177.000 1.0 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 10 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 612.000 6.4 17.0
2 Kanal D 450.000 4.7 12.5
3 Antena 1 376.000 4.0 10.5
4 Antena 3 252.000 2.7 7.0
5 Romania TV 185.000 1.9 5.1
6 Happy Channel 121.000 1.3 3.4
7 Digi 24 120.000 1.3 3.3
8 Prima TV 106.000 1.1 2.9
9 DigiSport 1 105.000 1.1 2.9
10 TVR 1 98.000 1.0 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 10 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 303.000 6.4 20.4
2 Antena 1 258.000 5.5 17.4
3 Kanal D 105.000 2.2 7.1
4 Digi 24 66.000 1.4 4.4
5 Antena 3 59.000 1.3 4.0
6 TVR 1 51.000 1.1 3.4
7 Pro Cinema 48.000 1.0 3.2
8 Romania TV 47.000 1.0 3.2
9 National TV 46.000 1.0 3.1
10 Prima TV 42.000 0.9 2.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R:"De ce în tabel la publicul comercial este scis "urban 21-54" trebuia să scrieți doar COMERCIAL ,atât." Pentru ca trebuie sa se stie ca acest COMERCIAL URBAN e doar targetul Antenei 1, nu al ProTV sau Kanal D. Targetul ProTV si Kanal D (ca al tuturor tarilor europene si nu numai) este NATIONAL COMERCIAL, nu URBAN COMERCIAL, pentru ca foarte multi oameni aau migrat la periferia oraselor, mai cu seama in comunele limitrofe si acest fenomen nu se intampla numai la noi. Asadar, d-aia agentiile de publicitate iau mai mult in seama targetul NATIONAL COMERCIAL 21-54 din categoriile ESOMAR ABCD (da o cautare pe google sa vezi ce inseamna aceasta categorie de public).
  • Foarte tare emisiunea. Sper sa o duca exclusiv in online, un fel de BigBrother, ca tot se intampla lucruri pe acolo. Seamana cu Ferma, oarecum. In rest, ii doresc: sa fie cat mai lunga, dar sa nu mai apara la TV.
  • De ce în tabel la publicul comercial este scis "urban 21-54" trebuia să scrieți doar COMERCIAL ,atât.
  • Cum am mai spus,Antena 1 stă foarte bine pe publicul comercial ,tânăr pe când Survivor stă bine la publicul bătrân.

    Si postacule, de Accesati Factorati Miresici Cunoscuti Dansati Marinica ce ne zici ? Ai vazut ce bine sta la publicul batran ? Nu zici asta postac ?
  • @paginademedia,
    Nu mai dati spoilere! Sunt multi care nu apuca sa vada emisiunea la timp si o vad pe voyo sau pe acasa, reluare. Chiar e cazul sa scrieti in titlu cine iese din competitie?
  • audiente pt prima semifinala eurovision? curios cati romani i-au văzut pe zdob și zdub
  • Cum am mai spus,Antena 1 stă foarte bine pe publicul comercial ,tânăr pe când Survivor stă bine la publicul bătrân.
  • Ediția care a adus și o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:29. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.1 puncte de rating și 22.2% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.8 puncte de audiență și 14.9% share. De-a lungul difuzării, peste 1.3 milioane de români au trăit emoția unei noi seri puternice, iar în minutul de aur, la ora 21:50, aproape 1.7 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV!

Trimite un comentariu

sus