Skip to main content

COMUNICAT. Cum arata o agentie web de succes imbracata in straiele clientului

 
COMUNICAT. Cum arata o agentie web de succes imbracata in straiele clientului

COMUNICAT. Desi Halloween-ul e aproape, noi, cei din agentia Plum Media nu am ales sa ne costumam in clasicii dovleci infioratori sau in vrajitoare cu maturi zburatoare. Dar asta nu inseamna ca nu vom face modificari in garderoba noastra. 

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Anul acesta vom alege sa ne imbracam in straiele clientului. Metaforic vorbind, evident. Toate agentiile de web design si marketing online ofera o mana de ajutor clientilor din portofoliul lor, mai ales in cea mai aglomerata perioada din an. Insa noi ne-am gandit sa mergem mai departe de atat.

Black Friday si sarbatorile de iarna reprezinta apogeul in e-commerce. In marketingul online, printre sutele de idei de business, infinitele strategii de promovare si brainstorminguri nonconformiste, este imposibil sa oferi rezultate notabile daca nu te pui cel putin o zi in hainele clientului.

Si pentru ca ne-am facut intelesi pentru inceput, credem noi, a sosit momentul sa trecem direct la subiectul principal: Ce se intampla dupa ce tragem „cortina” cabinei de proba? Dar inainte de toate, te sfatuim sa iti iei aproape o cana de cafea si sa savurezi urmatoarele randuri.

Acest continut este pentru tine. Fie ca esti antreprenor in e-commerce sau om de agentie.

Pasul 1 - renuntam la hainele din garderoba noastra

Pentru a putea imbraca straiele clientului, este necesar ca mai intai sa renuntam la ale noastre, corect? Schimbam perspectiva si trecem in postura clientului. Dar oare este usor?

Nu este simplu, dar nici imposibil. Stii si tu cum e, gusturile difera, la fel si marimile, iar despre capitolul asortat nici nu mai amintim.

Nu mai lungim vorba si trecem la pasul urmator, poate chiar cel mai important, zicem noi.

Pasul 2 - probam noile piese vestimentare

Prin ”probam piesele vestimentare” vrem sa spunem de fapt ca, incercam sa identificam deciziile pe care le-ar lua clientii din portofoliul nostru.

Iata un exemplu!

Se da urmatoarea situatie, unde x este agentia si y este clientul: y isi doreste o campanie de Black Friday pentru magazinul sau online care sa genereze vanzari record, insa bugetul limitat nu poate acoperi costurile estimate de x.

Cum ar proceda x in locul lui y? In primul rand, este nevoie sa stabilim cerintele si problema. In cazul de fata, cerinta este reprezentata de campania de Black Friday, iar problema este bugetul.

Mai departe, incercam sa identificam cateva solutii si sa o alegem pe cea mai potrivita. Am putea, de exemplu, sa folosim bugetul de care dispunem, pentru o campanie mai putin complexa, implementata pe un canal mai putin costisitor, dar cu strategii bine gandite si obiective clare.

De-a lungul timpului, in agentia noastra am realizat o multime de proiecte de succes chiar si cu un buget redus. Drept urmare, totul este posibil atunci cand alegi sa colaborezi cu echipe de profesionisti.

Pasul 3 - alegem piesele vestimentare pentru a obtine un outfit potrivit clientului

Sa adopti stilul vestimentar al unei alte persoane poate parea destul de dificil, dar orice este posibil atunci cand exista vointa. Pe intelesul tuturor, serviciile de calitate nu sunt despre preturi mici si rezultate spectaculoase.

Ci despre capacitatea de a te transpune in pozitia celui care iti solicita serviciile.

Drept urmare, dupa ce am probat piesele vestimentare, ne-am gandit ce i-ar placea clientului sa poarte, le-am asortat cu mare atentie si am parasit cabina de proba. Imbracati in straiele clientului, bineinteles. In final, el este cel care care da verdictul: asa da sau asa nu.

Daca este necesar, vom face modificari asupra garderobei noastre constant. Totul pentru ca cei ce apeleaza la serviciile noastre sa fie multumiti!

Asadar, daca ai nevoie de o agentie de web design si marketing online, noi iti stam la dispozitie cu urmatoarele servicii:

  • Web Design;
  • Promovare Online;
  • SEO.

Contacteaza-ne! Cu siguranta si hainele tale ni se potrivesc!

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus