Skip to main content

COMUNICAT. Campanie Altex: toţi banii înapoi pe vouchere la toate achiziţiile. "1 din 100 cumpărători e câştigător"

 
COMUNICAT. Campanie Altex: toţi banii înapoi pe vouchere la toate achiziţiile. "1 din 100 cumpărători e câştigător"

COMUNICAT. Altex dă startul campaniei “1 din 100 cumpărători este câştigător” prin care clienţii vor avea 1 şansă din 100 de a obţine toţi banii înapoi pe vouchere, pentru toate achiziţiile realizate în perioada 9 februarie – 1 martie, indiferent de valoarea sau de numărul acestora.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Pentru a participa în campanie şi la tragerea la sorţi, cumpărătorii trebuie să se autentifice cu cont de client la momentul achiziţiei. Campania se desfăşoară la nivel naţional, atât în magazinele fizice Altex şi Media Galaxy, dar şi online, pe altex.ro, mediagalaxy.ro sau în aplicaţie.

”Am creat această campanie din dorinţa de a ne răsplăti clienţii, indiferent dacă aceştia cumpără din magazinele fizice sau online. Ne dorim să întoarcem bucuria cumpărăturilor prin vouchere valabile 1 an, cu exact valoarea comenzilor efectuate în perioada campaniei.

Practic, pentru un câştigator cu 10 comenzi, se vor întoarce 10 vouchere. În plus, în contul de client, cumpărătorii nu doar se înscriu în această campanie, ci au acces simplu şi rapid, într-un singur loc, la toate documentele de care au nevoie, de la facturi, istoric comenzi, retur sau 2x diferenţa” spune Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.

În campanie sunt eligibile doar persoanele fizice care au cont de client, pe site sau în aplicaţie. Tragerea la sorţi şi extragerea clienţilor va avea loc pe 15 martie. Pe 30 martie,  vor fi acordate voucherele clienţilor pe email. Cumpărătorii nu sunt înscrişi automat în campanie, ci este nevoie ca aceştia să se autentifice în contul client şi să îşi exprime acordul, la momentul cumpărăturilor.

Voucherele emise, valabile 1 an!

Voucherele emise se vor putea folosi pentru cumpărături ulterioare, în magazine sau online, şi vor fi valabile timp de 1 an. Se vor putea utiliza 2 vouchere cumulate pentru o comandă ulterioară sau chiar se pot transfera prietenilor.

Aplicaţia Altex şi cont client

În magazile fizice, la casele de marcat, clienţii se pot autentifica prin scanarea codului QR disponibil în aplicaţie, care va prelua şi va înregistrat automat cumpărăturile realizate.

Aplicaţia Altex simplifică toate procesele, oferind într-un singur loc documentele necesare clienţilor, de la facturi, istoricul tranzacţiilor, suport clienţi, 2x diferenţa şi până la servicii de retur sau service. Prin intermediul aplicaţiei, experienţa de navigare şi cumpărături a clienţilor devine una mai simplă, mai rapidă şi mai plăcută.

Despre ALTEX România

Altex este lider pe piaţa de retail din România, cu peste 125 de magazine deschise în ţară. În aproape trei decenii de la ȋnfiinţare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare, ȋn liderul pieţei de produse electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia din România. Încă de la ȋnceput, compania Altex şi-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor şi soluţii de finanţare accesibile.

Serviciul de 2X diferenţa versus alte magazine online sau offline asigură clienţilor cel mai mic preţ din România.

Altex şi-a diversificat, de-a lungul timpului, şi serviciile, nu doar produsele. Pentru a-şi ajuta clienţii să aibă acces la finanţare, Altex a înfiinţat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluţii optime de finanţare la dobânzi scăzute, pentru achiziţia articolelor de pe website şi din reţeaua naţională de magazine.

Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienţii Altex au posibilitatea să ȋşi achiziţioneze vacanţe direct din magazinele Altex şi Media Galaxy, dar şi online, pe www.altextravel.ro.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • MileCelBatran MileCelBatran
    Crede-ma, am incercat cat se poate de frumos sa spun asta, am fost impulsiv (si voi fi) in momentul in care nu se rezolva nimic. Nu s-a venit cu niciun argument de ce nu se publica acel target, asa ca voi continua, chiar cu riscul de a inchide toate comentariile, desi, fii sigur, nu se va intampla. Cum nu sunt deschise comentariile, cum le pleaca lumea de pe site. Cum de sunt lasate o perioada si apoi inchise? Cum explici asta? Asadar, o mai spun odata: JOS CENZURA, Pagina de Media!
  • jk jk
    @Miluta din partea mea sa dea pe ORICE target,dar poate e nevoie de o alta abordare,parerea mea
  • jk jk
    MilecelBatran,ba da,si e bine ca a iesit din decor,ca nu stia sa lase comentarii care chiar spunea ceva
  • MileCelBatran MileCelBatran
    jk, era foarte mare valva la audiente. Cine avea mii de comentarii? Nu cumva postacul antenist Mile? Eu nu fac altceva decat sa cer un target care nu se mai prezinta, desi este ESENTIAL. Nu contest ca nu se prezinta audiente, ci doar ca vreau ca acestea sa fie complete, asa cum se intampla odata.
  • Miluta Miluta
    Cand o sa lasi comentarii pertinente,poate atunci site-ul se va indupleca sa lase si pe targetul dorit de tine.Uite la Sabina de exemplu,ofera informatii despre audiente(probabil de pe site luate sau alte surse) curat,corect fara a exagera

    Ce tot aberezi pe aici postac ?

    Paginuta de media sustine ca este site impartial. Serios ? Pai daca esti impartial, dai audiente PE TOATE target-urile. Nu pe unul singur.
    Dai pe national, urban, comercial urban si comercial national. SIMPLU. Asa toata lumea este multumita.
  • Iaua Iaua
    Cui ii pasa, fraierilor, de audiente? Sunt 2000 de locuri de masurat in tara. Milioanele sunt din pix, se dau audiente si pe nivel 7-10ani, orice televiziune se poate lauda pe un anumit profil. Voi sunteti niste consumatori de publicitate in cadrul unor televiziuni, ce va *** grijace audienta au? Sunt 40 la suta dintre romani cu maximum 8 clase, ce sa consume in afara de can can, manele ***, seriale copiate si umor de autobaza? Cu ce e mai destept ala cu 8 clase de la iumor fata de ala cu 8 clase care se uita la fierbinti?
  • jk jk
    Sunt de acord,dar si inainte parca nu era atata valva la audiente...
    Ca pana acum cateva luni nici nu se opreau comentariile la articole
  • MileCelBatran MileCelBatran
    jk, pacat ca au fost inchise rubricile comentarii. Te convingeai ca am lasat si comentarii pertinente. M-am rugat de atatea ori sa ni se prezinte si acele audiente. Degeaba! Nu ar trebui ca eu, Sabina sau altcineva sa posteze si aceste audiente. E treaba Pagina de Media sa o faca, asa cum ai zis si tu, curat, nepartinitor, ori in acest moment asta se intampla, sunt partinitori publicand un singur target comercial, cand peste 70% din piata de publicitate tine cont taman de targetul care nu e prezentat aici.
  • jk jk
    @MilecelBatran Cand o sa lasi comentarii pertinente,poate atunci site-ul se va indupleca sa lase si pe targetul dorit de tine.Uite la Sabina de exemplu,ofera informatii despre audiente(probabil de pe site luate sau alte surse) curat,corect fara a exagera
  • MileCelBatran MileCelBatran
    Sabina, noroc ca putem sa ne informam si din alte locuri, pentru ca Pagina de Media si-a uitat menirea, aceea de a informa toate categoriile de public.
  • Sabina Sabina
    Survivor a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:35. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.8 puncte de rating și 23.4% cotă de piață, față de locul 2 care avea 7.6 puncte de audiență și 22.5% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.6 milioane de români au trăit emoția competiției, iar în minutul de aur, la ora 21:40, peste 2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.
  • MileCelBatran MileCelBatran
    Hopaaa! Iar am aparut. Unde sunt audientele pe COMERCIAL NATIONAL ESOMAR ABCD? Hai, inchideti si aici rubrica de comentarii! V-am zis ca nu ma las.

Trimite un comentariu

sus