Skip to main content

COMUNICAT. Cum să-ţi motivezi angajaţii: 5 soluţii eficiente

 
COMUNICAT. Cum să-ţi motivezi angajaţii: 5 soluţii eficiente

COMUNICAT. Cum să-ţi motivezi angajaţii: 5 soluţii eficiente. Felul în care lucrează angajaţii cu şi pentru tine depinde foarte mult şi de condiţiile pe care le oferi acestora.

Publicitate

Într-o companie, indiferent de dimensiuni, ar trebui să primeze respectul şi motivaţia, pentru că doar în acest fel vei putea fi sigur de devotamentul şi de plăcerea de a munci a salariaţilor tăi.

Iată câteva metode prin care îi poţi motiva să lucreze mai bine şi mai eficient pentru firma ta.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Fă teambuildinguri frecvente

Ideea de teambuilding s-ar putea să îţi surâdă dacă vrei să îţi deconectezi angajaţii de la stresul muncii de zi cu zi.

Astfel, în loc de şedinţe în care le explici că există polistiren extrudat de 2, 3, 5 si 10 cm sau că tencuielile decorative pot fi de aproximativ cinci feluri, poţi mai bine să-i strângi într-un teambuilding, în care să îţi exersezi abilităţile de comunicare şi în care să fixezi aceste cunoştinţe într-un mod natural.

Spre exemplu, poţi opta pentru un loc retras, în care să plecaţi un weekend.

În acest timp, poţi crea mici întâlniri în care să discutaţi şi despre firmă şi strategii de vânzări, dar şi despre planuri personale şi ambiţii, într-un cadru degrevat de stresul de la birou.

Oferă prime şi bonusuri

Cu siguranţă, ştii că unele dintre cele mai motivante aspecte sunt cele financiare. Calculează-ţi, aşadar, bugetul şi include o mărire salarială sau un bonus de performanţă, care să stimuleze dorinţa angajaţilor de a lucra pentru tine.

Poate că mulţi angajaţi au în minte doar nevoia de a asigura familiei un trai mai bun.

Din acest motiv, ar trebui şi tu să ai în vedere aceste nevoi şi să încerci să le acoperi, astfel încât salariatul tău să nu mai trăiască lună de lună cu stresul împărţirii banilor.

Oferă empatie în situaţii delicate

Atunci când conduci o firmă este uşor să cazi în extrema care îţi impune să gândeşti totul ca pe o strategie. Da, poate exista un uşor conflict de interese, pentru că tu vrei ca firma să meargă, iar angajatul să îşi rezolve problemele personale în timpul său liber.

În realitate, însă lucrurile pot să nu stea chiar aşa. Pentru asta, ia în calcul un psiholog care să ajute în momente delicate sau, de ce nu, să încerci să asculţi tu nevoile şi dorinţele angajaţilor, fie individual, fie ca echipă.

Trebuie să înţelegi că unul dintre factorii care motivează puternic un angajat să rămână şi să lucreze într-o firmă este tocmai ideea de a se simţi înţeles şi auzit în momentele în care are nevoie.

Nu trebuie să fii psiholog pentru asta, ci trebuie doar să îţi pese de angajaţii tăi şi să le tratezi problemele cu respectul cuvenit.

Participaţi împreună la ateliere creative

O metodă bună de a-ţi motiva angajaţii este aceea de a reduce stresul şi de a te dezvălui ca om. Dacă ştii că angajaţilor tăi le place arta, mergeţi împreună la ateliere de creaţie, pictură sau, de ce nu, de handmade.

Important este să participaţi şi astfel să sudaţi relaţia dintre voi, într-un cadru diferit de cel de la birou.

Există ateliere creative de business special create pentru astfel de situaţii, aşa că vei putea alege după bunul plac.

Participaţi la sporturi de echipă

Bowlingul, fotbalul, baschetul etc sunt sporturi care sudează echipa şi care motivează angajaţii să creadă în relaţia voastră de muncă, şi dincolo de ea.

Dacă veţi petrece timpul în mod calitativ şi distractiv, angajatul se va considera important şi apreciat, iar motivaţia muncii se va instala prin prisma acestor fapte.

Nu este dificil să-ţi motivezi angajaţii, ci este mai greu să identifici acele lucruri pe care le poţi face pentru ei, mai ales la nivel individual.

Empatizează, discută şi înţelege şi, mai apoi, culege roadele timpului investit, în productivitatea firmei tale.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus