Skip to main content

Şase mituri despre publicitatea Outdoor - OOH - Out of Home

 
Şase mituri despre publicitatea Outdoor - OOH - Out of Home

În prezent, mulţi advertisieri consideră publicitatea OOH foarte atractivă, dar cu toate acestea refuză să creeze campanii pentru promovarea produselor sau serviciilor în acest mediu din cauza unor prejudecăţi care au la bază mai multe mituri.

Publicitate

Publicitatea outdoor şi câteva mituri despre acest tip de expunere, demontate de Phoenix Media, în colaboare cu care Paginademedia.ro lansează secţiunea DOOH - Digital Outdoor News:

MIT: Investiţia într-o campanie OOH este prea scumpă

Această idee s-a transmis de-a lungul timpului din cauza suporturilor clasice, plasate în locuri foarte aglomerate care au costuri de producţie şi afişare mari pentru că sunt instalate în zone centrale.

            Adevăr: Chiar şi cu bugete mai mici se pot desfăşura campanii eficiente.

MIT: Publicitatea OOH necesită prea mult timp

Lansarea unei campanii pe suporturile clasice necesita mult timp şi costuri mari pentru a putea fi lansată, dar odată cu evoluţia tehnologiei o campanie în OOH este la fel de uşor de realizat ca una în Social Media.

Adevăr: O campanie OOH poate fi lansată datorită noilor metode chiar şi într-o singură zi, iar oprirea ei e la un click distanţă.

MIT: Nu poţi măsura rezultatele în OOH

În trecut, măsurarea imprimărilor şi a altor metrici pentru publicitatea în aer liber (OOH) era dificilă şi nesigură. De asemenea, era provocator să se vadă ce acţiuni întreprinde un utilizator ca urmare a unei campanii în aer liber. Acum, măsurarea OOH este fiabilă, precisă şi poate fi integrată în orice plan media integrat.

Adevăr: În prezent, odată cu evoluţia tehnologică publicitatea OOH poate oferi date specifice în timp real. 

MIT: Campaniile OOH conduc doar la conştientizare

În trecut, OOH era considerată ca fiind relevantă doar pentru conştientizarea brand-ului, dar acum poate influenţa comportamentul publicului ţintă, încurajându-l să viziteze magazine, site-uri web sau să efectueze alte acţiuni.

Adevăr: Publicitatea în aer liber (OOH) poate influenţa toate etapele unui proces de marketing, inclusiv conversiile.

MIT: OOH nu are capacităţi de segmentare

În trecut, OOH era folosită pentru conştientizarea mărcii, complementând şi susţinând alte canale de publicitate. Cu toate acestea, capacitatea de a segmenta audienţele prin OOH s-a schimbat dramatic în ultimii ani.

Adevăr: Pot fi lansate campanii campanii OOH hiper-segmentate cu capabilităţi puternice de segmentare a datelor care pot atinge audienţe dificil de abordat.

Mai multe detalii despre publicitatea outdoor, pe Phoenix News

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus