Skip to main content

Câte milioane de euro s-au investit în afacerile de la Imperiul Leilor

 
Ultima ediţie Imperiul Leilor din sezonul 3 a fost difuzată miercuri, 25 mai 2022. Sursa foto: Facebook/Imperiul Leilor
Ultima ediţie Imperiul Leilor din sezonul 3 a fost difuzată miercuri, 25 mai 2022. Sursa foto: Facebook/Imperiul Leilor

Bilanţ de final de sezon. Sute de planuri de afaceri au trecut prin mâinile "Leilor" de la Pro TV, însă nu toate au primit finanţare. Câţi bani au fost investiţi?

Publicitate

Cel de-al treilea sezon al emisiunii Imperiul Leilor s-a încheiat miercuri seara, 25 mai.

Ultima ediţie a fost urmărită de puţin peste 800.000 e români, Pro TV situându-se pe locul doi în clasamentul audienţelor în ţară şi la oraşe, dar pe primul loc pe publicul comercial.

Citeşte AICI cifrele detaliate cu audienţele ultimei ediţii Imperiul Leilor din acest sezon

Totuşi, la final de sezon, se trage linie şi se pune o întrebare. Câţi bani s-au investit în planurile de afaceri prezentate în emisiune?

Răspunsul este simplu: suma depăşeşte 8,5 milioane de euro, potrivit protv.ro. Investitorii sau „leii“ care au fost convinşi de potenţialul ideilor de afaceri sunt Dan Şucu (Mobexpert), Cristina Bâtlan (Musette), Dr. Wargha Enayati (fondatorul Reţelei Private Regina Maria), Sebastian Dobrincu (cel mai tânăr milionar, Storyheap) şi Dragoş Petrescu (City Grill).

În sezonul doi, investitorii erau Dan Şucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu şi Dragoş Petrescu. 

Citeşte şi: Se ştiu „leii”. Mohammad Murad iese din show-ul Pro TV. Doi investitori noi, la Imperiul Leilor. Fondatorul Regina Maria, printre ei

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Numai angajații cred în emisiune

    Exact ca Antenuta Zero. Numai angajatii cred in emisiuni.
  • Alta emisiune copiata

    Ca Mangalita Stand Zero Umor Sec emisiunea Zgarciu Povesti de familie. Si Adelinara copie.
  • E numai divertisment

    A sters pe jos cu Bucatareala Zero. Nu zici asta postac ?
  • Să ne lămurim, ”leii” au promis că vor investi în afacerile care le-au fost prezentate...ulterior, după emisiuni, au loc întâlniri între reprezentanții ”leilor”, a se citi juriști, economiști etc cu cei care au prezentat planul de afaceri și, uneori, din motive care nu țin neapărat de ”lei” nu se mai finanțează planul de afaceri ! Ar fi fost interesant ca Pro TV să realizeze și un clasament al ”investitorilor”, adică cine a promis cel mai mult !

Trimite un comentariu

sus