Skip to main content

iUmor şi-a luat director de creaţie din publicitate: Bogdan Naumovici. „Încurajaţi şi susţineţi iUmor, una dintre ultimele insule de creativitate, libertate, entertainment şi umor”

 
Foto: HotNews.ro
Foto: HotNews.ro

Premieră la iUmor. Show-ul de talente al Antenei 1 ajuns la sezonul cu numărul 14 vine cu noutăţi şi la nivel de juriu, dar şi în echipa de producţie. Postul Antena 1 a anunţat că Naumovici, veteran cu peste 20 de ani de experienţă în publicitate şi şeful agenţiei 23 Communication Ideas, este noul director de creaţie al show-ului. 

Publicitate

Emisiunea va debuta pe 11 februarie, sâmbăta, de la ora 20.00 şi cu un slogan nou, „Terapie prin Comedie”

Bogdan Naumovici spune că emisiunea iUmor este rară în pasajul media din România, fiind una din ultimele insule de de creativitate, libertate, entertainment şi umor.

Ce spune Naumovici despre iUmor:

Mi se pare o rara avis. O emisiune cu o libertate totală de creaţie, care împinge limitele şi rescrie regulile show-urilor de televiziune de la noi. iUmor este deja un show de tradiţie, aşteptat de publicul lui fidel şi de concurenţii pregătiţi să amuze, să şocheze, să devină virali în cea mai tare emisiune de umor din România”. 

Cum vede el umorul din reclame:

„Aici aţi atins un subiect dureros pentru mine. Din păcate, nu, umorul dîn reclame a devenit mai rar decât unicornii roz.

Deşi şi-a dovedit de atâtea ori eficienţa, memorabilitatea şi succesul în vânzări şi construcţie de brand, umorul din reclame are nevoie de un ingredient vital pentru a exista: curajul. Curajul agenţiilor de a-l propune şi mai ales curajul clienţilor de a-l accepta. Acest curaj, frecvent întâlnit acum 15 ani, a devenit din ce în ce mai rar, după două crize economice care au impus dictatura alegerilor cuminţi şi călduţe, trecute prin ghilotina nivelatoare a focus grupurilor.Încă un motiv pentru care mă bucur să am parte de libertatea şi curajul creativ de la iUmor.”

Despre culisele iUmor:

„O nebunie controlată. Concurenţi cu numere extrem de diverse, un juriu complet imprevizibili atât când evaluează, dar şi în reality show-ul în care de fapt joacă, o echipă mare, care se descurcă neaşteptat de bine aproape în timp real.” 

Naumovici vine şi cu o recomandare pentru clienţii şi partenerii Antenei 1: „încurajaţi şi susţineţi iUmor, una dintre ultimele insule de creativitate, libertate, entertainment şi umor din peisajul media românesc.”

Bogdan Naumovici nu este la prima colaborare cu zona de televiziune. Publicitarul a avut apariţii şi în serialul Las Fierbinţi. 

În plus, Naumovici şi-a pus semnătura pe o reclamă celebră a Antenei 1, în anii 90, pe când lucra la Leo Buernett. Faimosul spot „Volanul”, pe care îl redăm în continuare. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus