Skip to main content

VIDEO. Trei agenţii româneşti, premii la festivalul Golden Drum. Burger King a fost „brandul anului” pentru reclama cu un „burger mucegăit”

 
VIDEO. Trei agenţii româneşti, premii la festivalul Golden Drum. Burger King a fost „brandul anului” pentru reclama cu un „burger mucegăit”

VIDEO. Trei agenţii din România s-au ales cu premii la festivalul regional de publicitate Golden Drum. Leo Burnett, McCann şi MRM au fost premiate. De asemenea, la acelaşi festival Burger King a fost desemnat brandul anului. Una dintre campanii a fost „altfel”. 

Publicitate

Leo Burnett a luat un „Silver Drum” pentru campania „Bancknote Concerts”, realizată pentru clientul Samsung. Această campanie a luat şi Grand Effie, la Effie Awards 2020

Tot un „Silver Drum” a luat şi McCann România pentru campania „Smart Forest”, realizată pentru clientul Vodafone România.

Totodată, MRM România s-a ales cu un „Bronze Drum” pentru campania „Sponsor of Cancelled Events”. Clientul a fost Kandia

Burger King, o reclamă la un „burger mucegăit”

Burger King a fost desemnat cel mai bun brand la cea de-a 27-a ediţie a festivalului Golden Drum. Pentru reclama cu un „burger mucegăit”.

Burger King s-a ales cu 2 premii Grand Prix, 6 Golden Drum, 4 Silver Drum şi 2 Bronze Drum la toate secţiunile. Agenţia Publicis din Bucureşti a contribuit şi ea la campania „Moldy Whooper”. De asemenea, menţionăm că această campanie a fost înscrisă la festivalul Golden Drum de agenţia Publicis din Bucureşti.

De altfel, Jorg Riommi, Eduardo Marques şi Bruno Bertelli, cei care au gândit campania celor de la Burger King, au fost desemnaţi Directorii de Creaţie ai Anului.

VIDEO. Reclama Burger King - „The Moldy Whooper”

Despre campania Burger King

Whopper, cel mai cunoscut burger al lanţului de fast-food Burger King, a fost prezentat cum se transformă dintr-un sendviş arătos, într-unul mucegăit. Totul sub mesajul „Frumuseţea produselor fără conservanţi artificiali”.

Motivul?

Compania a vrut să anunţe că renunţă la conservanţii din produsele sale. Nu chiar în toată lumea, ci în „cele mai multe ţări europene şi în anumite zone din SUA”

Campania celor de la Burger King a devenit populară în presa din SUA, la începutul anului 2020. S-a spus că această reclamă încalcă toate regulile din publicitate.

În plus, campania celor de la Burger King a fost lansată şi pe fondul numeroaselor ştiri apărute de-a lungul anilor, cu hamburgeri produşi de alte companii, vechi şi de 20 de ani care arătau încă proaspeţi.

Gala pentru a 27-a ediţie a festivalului Golden Drum a avut loc vineri, 15 octombrie 2021, în online.

Agenţia anului a fost desemnată Publicis Italia din Milano, iar premiul pentru agenţia independentă a revenit revenit agenţiei Voskhod din Ekaterinburg, Rusia.

CITEŞTE ŞI: VIDEO. Burger King a „încălcat” toate regulile din marketing. A făcut o reclamă cu un burger mucegăit. Care este motivul

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ingenioasa dar lipsita de adevar Se pot minca si burgeri fara conservanti Sint multe alte solutii cu ar fi expl sa i tii la frigider

Trimite un comentariu

sus