Skip to main content

Stand Up Revolution, emisiunea care n-a mai fost lansată în februarie, vine cu data de (re)lansare. Când începe

 
Stand Up Revolution, emisiunea care n-a mai fost lansată în februarie, vine cu data de (re)lansare. Când începe

N-a mers cu lansarea, aşa că Antena 1 încearcă să facă (re)lansarea. Antena 1 anunţă, a doua oară anul acesta, premiera show-ului Stand Up Revolution. Talent show-ul cu oameni de stand-up, ce îi va avea în juriu pe comedianţii Teo, Vio, Costel şi Dan Badea va debuta pe 29 mai, potrivit unui anunţ al postului de televiziune. 

Publicitate

Postul anunţă premiera emisiunii print-o pagină web drept „prima relansare din istorie”, pagină pe care apare şi un fragment din emisiune. 

Context. Antena 1 urma să lanseze pe 16 februarie, într-o miercuri, Stand Up Revolution, un fel de talent-show al oamenilor de stand-up, în care juraţii erau comedianţii Teo, Vio, Costel şi Dan Badea. 

Cu două zile înainte de difuzare, pe 14 februarie, postul anunţa chiar într-un comunicat ora la care urma să fie difuzată emisiunea.

În aceeaşi zi, câteva ore mai târziu, însă, acelaşi post trimitea către presă noua grilă de programe în care emisiunea era înlocuită cu filmul „Prinţul Persiei”. 

Decizia intempestivă a  Antenei i-a luat prin suprindere chiar şi pe membrii juriului care s-au întrecut în glume despre anularea emisiunii. 

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • N-am văzut râsete mai false de la Stela Popescu și Arșinel încoace...
    La fel de calitativ ca Strada Speranței.
    Umor cu grimase forțate din bot tip Tetelu și Gojira.
    Atât s-a putut.
    Resurrection la stare flască.
  • Păi da, că trebuie să dăm cu capul de zid ca să învățam că o emisiune are nevoie de promovare. Problema Antenei e că nu a găsit o strategie unică, unitară și corectă de promvare. Au greșit enorm la Dancing on Ice, singurul show de televiziune din România. Au pornit n reclame plătite pe Facebook și Instagram și pe ultima sută au mers să promoveze emisiunea pe patinoarul din AFI, în rest s-au bazat pe tag-urile de pe Instagram și reclame de Facebook, în loc să profite de format și prezentator și să facă un promo cu un mesaj de (re)unitate a familiei în fața televizoarelor, eventual să foloseasca chiar imagini sau aluzii la Dansez pentu tine. Puteau profita și de faptul că show-ul s-a terminat de Paște și să facă ceva creativ în acest sens (ca mesaj, promvare.) Am văzut acum că au reluat o parte in campania pentru grila de toamnă din 2017 când au "îmbrăcat" Bucureștiul în Antena 1. Am văzut autobuze colantate cu Te cunosc de undeva și reclame pe ecranele de la metrou cu România are roast. Să vedem dacă au și efect...
  • Normal... FRICA.
    Se termina grila la Pro TV. Asa ca, ce a zis Antenuta Zero ? Sa incepem emisiunile in luna Mai, sa prindem locul 1. Ca ne batem cu filme antice.

Trimite un comentariu

sus