Skip to main content

Platformă pentru campaniile cu influenceri: vezi în timp real rezultatele. Costin Cocioabă este coordonatorul INCA by Group M

 
Costin Cocioabă
Costin Cocioabă

O nouă platformă pentru a ajuta agenţiile şi clienţii să înţeleagă rolul influencerilor s-a lansat. Aduce mai multe beneficii pentru agenţii şi clienţi şi vine cu servicii „de boost” pentru ca o campanie să aibă rezultate mai bune.

Publicitate

Platforma se numeşte INCA şi a fost lansată de GroupM, parte din WPP Group.

Platforma este dedicată managementului campaniilor cu influenceri, iar coordonatorul este Costin Cocioabă, fost Influencer Marketing Manager la 2Performant şi fost coordonator al proiectului „Cefaci.online” (în prezent redirectat către pagina personală costin.ro.

INCA va oferi suport tuturor agenţiilor de media, creaţie şi PR din cadrul WPP Group.

Cum funcţionează platforma INCA?

Platforma INCA va ajuta agenţiile şi clienţii acestora să găsească influencerii potriviţi pentru o campanie. Îi va ajuta pe clienţi să descopere care este audienţa influencerilor, ce o face relevantă pentru unele produse şi „cum se pot amplifica rezultatele unei campanii şi cine îşi asumă obiectivele acesteia”, după cum spune Costin Cocioabă.

Alte aspecte interesante: coordonatorii platformei INCA pot vedea şi urmăritorii „fake” ai influencerilor şi vor oferi date în timp real clienţilor despre campanie. 

Clienţii pot beneficia şi de „content boost”, content extend – pentru creşterea vizibilităţii şi engagement-ului campaniilor în zona de publishing online - social commerce şi cross-channel creative – prin distribuţia conţinutului în OTT şi CTV (smart TV).

Costin Cocioabă se va ocupa de dezvoltarea „platformei INCA pe piaţa locală şi crearea de produse si soluţii bazate pe date şi inteligenţă artificială care să răspundă eficient nevoilor de business ale clienţilor, atunci când vine vorba de includerea creatorilor de conţinut şi a influencerilor în mixul de comunicare”, spun reprezentanţii GroupM.

Costin Cocioabă:

“Piaţa de influencer marketing din România are nevoie de soluţii bazate pe tehnologie, precum cele oferite de INCA, prin care să adreseze acele întrebări la care clienţii nu găsesc întotdeauna un răspuns: cine sunt influenceri potriviţi pentru o campanie, care este audienţa acestora şi ce o face relevantă pentru anumite produse sau servicii, cum se pot amplifica rezultatele unei campanii şi cine îşi asumă obiectivele acesteia, etc.

In tot acest univers, INCA oferă neutralitate şi planificare, precum şi un proces de implementare mult mai uşor, prin folosirea tehnologiei în toate etapele unei campanii, de la zona de discovery, până la amplificare şi raportare integrată şi în timp real, toate acestea în premieră pentru piaţa din România.” 

CITEŞTE ŞI: INTERVIU. De ce lansează Facebook aplicaţii audio? Contraatac la Clubhouse? Costin Cocioabă: Facebook "călăreşte" orice trend de pe piaţă

CITEŞTE ŞI: INTERVIU. Nou pe piaţă. Podcast pe Clubhouse despre stările de anxietate. De Costin Cocioabă: „Sper să fie de folos celor care trec prin acele stări”

CITEŞTE ŞI: Examen pentru influenceri. Iniţiativa vine de la autorii „codului” care-i obligă pe creatori să marcheze publicitatea

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus