Skip to main content

Selly câştigă procesul cu România TV. Trebuie să primească daune de mii de euro

 
Selly câştigă procesul cu România TV. Trebuie să primească daune de mii de euro

Victorie pentru Selly în faţa Romania TV. Andrei Şelaru - Selly câştigă procesul intentat canalului Romania TV, după campania de denigrare dusă de televiziune contra vloggerului. 

Publicitate

Tribunalul Bucureşti a decis că Romania TV trebuie să-i plătească vloggerului daune morale de 100.000 de lei (aproximativ 20.000 de euro) şi să acopere cheltuielile de judecată. 

Decizia nu este însă definitivă şi poate fi atacată la Curtea de Apel. 

Este vorba de o întreagă campanie dusă de Romania TV la adresa lui Selly după ce vloggerul a făcut  farsă presei din Romania TV, pentru a arăta că unele instituţii de presă preiau informaţii din tot felul de surse, fără o minimă verificare. 

Conflictul Selly - Romania TV a fost tranşat şi la CNA, for care a fost mult mai „îngăduitor” cu televiziunea de ştiri şi i-a dat o amendă de 7.500 de lei (nici 2.000 de euro). 

Soluţia Tribunalului Bucureşti, pe scurt: 

„06.04.2022: Admite in parte actiunea civila formulata de reclamant in contradictoriu cu parata.

Obliga parata sa achite reclamantului 100.000 lei cu titlu daune morale.

Obliga parata sa achite reclamantului 5.000 lei cu titlu cheltuieli de judecata, onorariu avocat redus.

Respinge restul pretentiilor solicitate, ca fiind neintemeiate.

Cu drept de apel in 30 de zile de la comunicare”

CONTEXT. Andrei Şelaru (Selly) a dat Romania TV în judecată în toamna lui 2020, cerând 100.000 de euro daune de imagine, după cum a reltatat Paginademedia.ro la momentul respectiv. 

„După farsa cu accidentul, cei de la România TV au pornit o campanie de linşaj mediatic la adresa mea. Le cer 100.000 de euro daune morale, pentru afectarea imagini mele, pentru impactarea reputaţiei", a declarat Selly pentru Paginademedia.ro.

Conflictul Romania TV - Selly a „explodat” cu câteva luni înainte de proces, când televiziunea de ştiri a dat pe post un film în care un tânăr era gonit de Selly de la locul unui accident.

Clipul fusese publicat pe un cont necunoscut de YouTube, iar Romania TV, dar şi alte surse, l-au preluat fără o minimă verificare. 

La o zi după apariţia filmuleţului, Selly a anunţat că totul fusese doar o farsă pusă la cale chiar de el pentru a arăta lipsa de profesionalism a insituţiilor de presă. A povestit că nimeni nu l-a sunat pentru verificare şi că a decis să facă farsa după ce România TV a difuzat în câteva rânduri informaţii false despre el.

La o săptămână după incident, Romania TV a ănceput o adevărată campanie împotriva vloogerului.

O ploaie de burtiere despre Selly a curs timp de o oră, după care au urmat şi „înregistrările scandaloase care îl demască pe Selly".

„Deplasări ilegale" ale lui Selly, întrebări legate de consum de droguri de către vloger, consumatori de droguri în anturajul lui, „urme" pe care să le şteargă sau despre cum a încălcat legea. Nu mai putin de 14 burtiere despre Selly au curs timp de o oră pe post.

Ofensiva a continuat cu burtiere ca „Suma primită de Selly de la Viorica Dăncilă" şi „Banii ceruţi şi primiţi de Selly de la PSD"

Cazul a ajuns şi la CNA, iar Romania TV a fost amendat cu 7.500 de lei (nici 2.000 de euro). Mai fusese propusă o amendă de 50.000 de lei, însă nu a trecut la vot. 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Mile a dat Dumnezeu sa spui si tu ceva clar si corect.Bravo,se poate
    Cat despre banii de la guvern,nu mai stiu,in ce an a cerut si a primit Selly bani pentru film?
  • O primă pentru domnu directorul Chelemen si una pentrut curtence, pentru acestă performanță deosebită, si acest produs jurnalistic de excepțieeeee.Domana C, rog aprobați.
  • Bravo Selly!!! Daca ar proceda toti asa, nu ar mai exista minunatul post in grila.
  • Eu nu înțeleg de ce ascunde Selly faptul că a luat bani de la Dăncila (care visa că aduce Hollywood-ul în România) pentru acel film al său, "5GANG: Un altfel de Crăciun".
    Cei de la PRO TV (cu Vlad) și Antena 1 (Sacrificiul) au aununțat public că au luat bani de lă Dăncilă. Chiar au fost onești...

Trimite un comentariu

sus