Skip to main content

Mogâldeţele de la Orange, Unirea şi Qfort, cele mai cunoscute campanii

 

Seria reclamelor animate de la Orange este pe primul loc într-un top al celor mai cunoscute campanii, conform unui studiu al companiei Unlock Research. Urmează, în top, spoturile Unirea, cu Dorel în rolul principal şi seria reclamelor pentru ferestrele Qfort, proiectate să reziste, să reziste.

Mogâldeţele Orange

Publicitate

Filmuleţele Orange, cu cel mai bun scor la capitolul notorietate şi relevanţă, s-au bucurat de apreciere în toate categoriile de vârstă. Reclamele sunt văzute ca distractive, dar şi plăcute.

Reclamele Unirea sunt mai relevante pentru publicul adult. Au o notorietate foarte mare. Sunt văzute ca spoturi cu personaje foarte familiare, care arată cruda realitate.

Dorel în acţiune

Qfort a împărţit publicul în două tabere: unii preferă spoturile, ceilalţi le consideră extrem de enervante. Cei intervievaţi au indicat clar mesajul: este despre ferestre care nu se strică niciodată.

Ferestrele care rezistă

Alte reclame care stau bine în topul notorietăţii şi al relevanţei

Twix: impact puternic în rândul tinerilor până în 24 de ani, care percep reclama ca extrem de haioasă.

Dero Zodiac: relevantă pentru publicul adult. De impact atât asupra femeilor, cât şi a bărbaţilor. Reclamă cu puternic impact emoţional.

Dero Zodiac

Vodafone – 150 de minute. Studenţii au perceput cel mai bine reclama Vodafone. Reclama în care actorii renunţă la haine a avut un impact mai mic asupra femeilor.

Reclama Vodafone, percepută bine de studenți

Milka: Ursul şi marmota – reclamele seriei sunt văzute ca extrem de haioase. Este relevantă în rândul femeilor şi a publicului adult.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu