Skip to main content

Noul spot Dorna: Natura întâlneşte oraşul în pas alergător

 

Dorna a lansat ultimul spot, o reclamă care prezintă apa minerală drept “locul de întâlnire dintre natură şi oraş”. Personajele reclamei: doi tineri, întruchiparea celor două elemente cheie. Impresionanta execuţie creativă, semnată McCann Erickson, are pe coloana sonoră muzică din Matrix şi a fost flmată în Deltă şi la Barcelona.

Publicitate

Reclama TV aduce aminte de un clip clasic celebru pentru Levi’s, dar creativii spun că spotul Dorna este total diferit şi nu are nicio legătură. Nici cu spotul Borsec, şi el tot cu alergători în prim-plan.

Noul spot Dorna

[flashvideo filename=video/dorna.flv /]

Conceptul campaniei Dorna, explicat de realizatori:

„Noul spot Dorna prezintă călătoria epică a doi tineri, o fată şi un băiat, care împrumută elemente ale naturii şi ale oraşului în drumul lor, unul către celălalt. Momentul culminant înfățișează întâlnirea dintre „natură” şi „oraş”, sub forma sticlei Dorna. Mesajul „Natura întâlneşte oraşul” amplifică esenţa brandului Dorna, care, deși provine din natură, este un brand modern, dinamic, care se adresează consumatorilor ce își trăiesc viața tumultuoasă în mijlocul centrelor urbane.“

Copywriterul noului spot Dorna, Andrei Fodolică, spune că abia după realizarea spotului a observat că o altă reclamă pentru apă minerală – Borsec, mizează tot pe alergători.

Andrei Fodolică, pentru paginademedia.ro:

“Nu are nicio legătură cu spotul Levi’s. După ce l-am făcut, am văzut chiar că mai există şi la noi un spot pentru apă minerală, în care tinerii aleargă. Mesajul este simplu: el reprezintă oraşul, iar ea – natura.”

Ironia face ca, acum câţiva ani, spotul Borsec să fie comparat, de revista Capital, cu celebra reclamă pentru Levi’s.

Spotul Levi’s

Spotul Borsec

Spotul Dorna, în câteva informaţii:

  • Fundalul sonor este Navras - aparţinând coloanei sonore a filmului Matrix Revolution.
  • Filmarea a avut loc în Delta Dunării, în Barcelona şi la studiourile Castel.
  • Pentru filmarea locului de întâlnire s-a folosit cea mai mare cromă (fundal neutru, verde sau albastru, folosit la filmare) din Europa.
  • Texturile rocilor, ale naturii şi ale roţilor au fost realizate de echipa spaniolă de machiaj care a lucrat la cunoscutele filme Hellboy.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu