Skip to main content

BILANŢ PE 2009: Leo Burnett a avut o cifră de afaceri de circa 262 milioane de lei

 

Grupul Leo Burnett a înregistrat o creştere de 14% a cifrei de afaceri, ajungând anul trecut la 262,5 milioane de lei, faţă de 231 de milioane, cât avea în 2008, anunţă compania. Cea mai mare cifră de afaceri a fost înregistrată de Starcom MediaVest Group: 170 de milioane de lei, faţă de 152,2  în 2008.

Publicitate

În ceea ce priveşte conturile câştigate, în 2009 agenţiile din grupul Leo Burnett, condus de Ştefan Iordache, au ajuns la un total de 64 de clienţi şi 151 de branduri în portofoliu. Printre clienţii câştigaţi anul trecut de grupul Leo Burnett, se numără: Adevarul Holding (media), Groupama (creaţie), GE Money (media), Gusto (PR), Fiat (creaţie), Bergenbier SA (full service), Hochland (PR), Roşia Montană (full service), Zapp (interactive).

Din grupul Leo Burnett fac parte agenţia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agenţia de consultanţă în relaţii publice The Practice, agenţia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas şi compania de cercetare Tru Media Research.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu