Skip to main content

28 septembrie: Mircea Radu va modera o emisiune de divertisment pe TVR 1

 

Mircea Radu va modera o emisiune de divertisment, care va fi difuzată pe TVR 1, din luna noiembrie, au declarat pentru Mediafax reprezentanţii Televiziunii Publice. Potrivit unor surse, proiectul de divertisment care-l va avea ca moderator pe Mircea Radu a fost discutat vineri în Consiliul de Administraţie al TVR. Emisiunea ar urma să fie difuzată pe TVR 1 din luna noiembrie, în fiecare sâmbătă seara, după "Telejurnalul" de la ora 20.00. Emisiunea lui Mircea Radu va fi o producţie internă a Televiziunii Române. Despre același subiect a scris și România liberă.

Publicitate

Fostul prezentator al emisiunii „Acces Direct“ spune că Antena 1 înseamnă pentru el „o pagină de istorie“. Mădălin Ionescu nu a „şomat“ prea mult după rezilierea contractului cu Antena 1, scrie Adevărul. A ajuns la Kanal D, unde va realiza şi prezenta o emisiune care va începe la 18 octombrie. Fostul moderator al emisiunii „Acces Direct" este reţinut în declaraţii când vine vorba despre plecarea subită de la postul Antena 1, într-un moment în care show-ul avea audienţe foarte bune. „E o pagină de istorie, a fost, sigur, o premieră ca manieră şi ca moment, pentru că e ciudat ca prezentatorul unei emisiuni care e în topul audienţelor să fie schimbat peste noapte”, a spus Mădălin Ionescu. Noua emisiune va dura două ore şi va fi difuzată de la 16.45, de luni până vineri. Şi ca să iasă un proiect competitiv (în condiţiile în care noua emisiune va avea ca şi competitori direcţi „Acces Direct" şi „Happy Hour"), Ionescu şi-a adus cu el la Kanal D şi o mare parte din echipa cu care a lucrat la Antenă, inclusiv pe iubita sa, Cristina Şişcanu.
Mădălin Ionescu vrea să facă „tabloid deştept“

Florin Busuioc, prezentatorul rubricii "Vremea" din cadrul Ştirilor Pro Tv, a mers la Zurich (Elveţia) pentru a intra în posesia premiului pentru cel mai bun prezentator al anului, distincţie oferită de Societatea Europeană de Meteorologie, notează Mediafax și Evenimenul Zilei.

Anchetele incluse în emisiunea Incognito, relansată luna aceasta, vor continua să fie difuzate la Prima TV în cadrul jurnalului Focus, potrivit postului de televiziune. Discovery Networks Internaţional anunţă schimbări în organizarea operaţiunilor din Europa şi la nivelul managementului acestora. Iar agenţia Starcom şi Avon anunţă o nouă ediţie a campaniei de educare împotrivă cancerului la sân, scrie HotNews, pe scurt.
Pe scurt: Reportajele Incognito/Prima TV - incluse în Focus. Management reorganizat la Discovery Networks în Europa. O nouă ediţie a campaniei Starcom-Avon contra cancerului la sân

Veniturile cumulate ale primelor 100 cele mai mari companii din industria media americană au crescut cu 6.1% în prima jumătate a lui 2010, faţă de perioada similară a anului trecut, scrie DailyBusiness.ro, care citează presa internaţională.
Veşti bune pentru media din SUA : Veniturile celor mai mari companii din industrie, cu 6% mai mari în S1

Vivendi, gigantul francez din industria multimedia, a vândut o parte din pachetul de 20% deţinut în cadrul reţelei NBC către General Electric, pentru 2 miliarde dolari, notează DailyBusiness.ro, care citează presa internaţională. Reprezentanţii Vivendi au lăsat de înţeles că intenţionează să vândă şi restul de 12,3% din acţiunile cu care au rămas în cadrul NBC tot către General Electric, pentru 3,8 miliarde dolari.
Vivendi şi-a vândut o parte din acţiunile NBC pentru 2 mld. $

Până la sfârşitul anului, tinerii de până în 30 de ani vor petrece mai mult timp în faţa unui program online decât în faţa unui program TV tradiţional, afirmă reprezentanţii agenţiei interactive Frank Digital, care spun că la nivel european, 1 din 4 cetăţeni vizionează zilnic seriale online, relatează DailyBusiness.ro.
Frank Digital: Până la finalul anului, tinerii din România vor petrece mai mult timp online decât pe TV

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu