Skip to main content

Site-ul Wall-Street.ro va scoate o ediţie specială pe hârtie

 

Site-ul de business Wall-Street.ro va scoate mâine de sub tipar primul său proiect pe hârtie sub forma unei ediţii speciale, ce se adresează managerilor de top din companiile româneşti. Revista se va concentra în jurul temei “Ce-am învăţat în doi ani de criză?”, va avea 100 de pagini şi va fi tipărită în 1.500 de exemplare (în policromie, forma A4). Investiția în acest proiect a fost de până în 5.000 de euro.

Publicitate

Am considerat că acum, după doi ani de criză (la doi ani de la falimentul Lehman Brothers), ar fi potrivit să scoatem o ediţie specială în care să arătăm ce au învăţat managerii şi antreprenorii din România în aceşti doi ani”, a declarat într-un scurt interviu pentru paginademedia.ro Claudiu Vrînceanu, redactor-şef Wall-Street.ro.

Proiectul este finanţat exclusiv din publicitatea apărută în revistă, iar concepul editorial este dezvoltat în jurul unui cover story, în care aproape 80 de manageri şi antreprenori, din toate industriile, spun ce "lecţii" au învăţat în ultimii doi ani. În continuare, interviul.

Carmen Andronache: De ce o editie pe hârtie?
Claudiu Vrînceanu: În primul rând, este o ediţie specială. Nu va avea încă o anumită frecvenţă. Practic, nu ieşim în print cu o ediţie constantă. Ne-am gândit la proiectul acesta de vreo doi ani. Am avut mai multe idei în minte, eu şi colegii mei, acţionarii Internet Corp., care deţin Wall-Street.ro. Şi ne-am gândit ca acum, după doi ani de criză (la doi ani de la falimentul Lehman Brothers), să scoatem o ediţie specială în care să arătăm ce au învăţat managerii şi antreprenorii din România în aceşti doi ani.

Cum va fi distribuită publicaţia?
Nu va apărea la chioşc, revista va avea un tiraj de 1.500 de exemplare , dintre care 1.300 vor fi trimise către oameni cu care noi, cei din redactia Wall-Street, ne aflăm permanent în contact - antreprenori şi manageri de nivel executiv din servicii financiare, auto, FMCG, IT&C, media&advertising, real estate, etc..

Vor exista şi alte ediţii speciale, cu alte ocazii? Este un proiect de lungă durată?
Da, ne-am propus, avem şi alte idei în minte. Poate mai specializate. Aceasta nu este foarte specializată, adică apar 80 de manageri şi antreprenori. Vorbim de mai multe industrii.

Cum va susţine acest proiect brandul Wall-Street.ro?
Principalul scop al proiectului din print este să întărească brandul Wall-Street.ro în rândul comunităţii de business. Pe lângă comunitatea de business pe care am creat-o în jurul nostru, pe site, vrem să ajungem şi pe această cale la cititorii noştri sau la potenţialii cititori.

Cum veţi susţine financiar ediţia pe hârtie?
Toată învestiţia este susţintă 100% din publicitate.

Din publicitatea de pe site?
Nu, din print. Din publicitatea care va apărea în revistă.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu