Skip to main content

EXCLUSIV: Carmen Eberhat pleacă de la conducerea revistelor Adevărul

 

Carmen Eberhat, Directorul editorial al revistelor pentru femei din grupul Adevărul Holding, și-a dat demisia vineri seară din poziția pe care a ocupat-o din iunie 2008.

Publicitate

Ea coordona editorial titlurile Click pentru femei, Click Poftă bună, Click Sănătate, OK!, suplimentele Adevărul sănătate și Click jocuri, revistele din Ucraina și, mai nou, Tango.

De ce și-a dat demisia?

Carmen Eberhat, pentru paginademedia.ro:

“S-a schimbat șeful meu direct, fără ca să fiu și eu anunțată. Am aflat întâmplător.”

În calitate de director editorial la reviste, Carmen Eberhat îi raporta lui Adrian Halpert, director editorial al grupului Adevărul.

“Vineri am aflat că nu îi mai raportez lui Adrian Halpert, pentru că el nu se mai ocupă și de reviste, ci Ralucăi Badea, directorul executiv al diviziei de reviste”, spune Eberhat.

Nu pot fi alături de echipa care duce Adevărul Holding la prăbușire”, a declarat ea pentru paginademedia.ro.

Carmen Eberhat a precizat că decizia este irevocabilă.

“Nu plec în altă parte, nu am deocamdată niciun proiect şi, cel mai probabil, în următoarele luni mă voi ocupa doar de mine şi de familia mea."

Carmen Eberhat a venit la Adevărul Holding în poziția de director editorial al revistelor în iunie 2008. Anterior, a lucrat șase ani la Ringier, unde a fost redactor șef al revistei Libertatea pentru femei, editor coordinator Lumea femeilor și editor la lunarul Unica.

Experienţa ei, până în 2002, mai include grupurile Sanoma Hearst (Cosmopolitan, Mami), Axel Springer (Popcorn) şi Burda.

Până în luna august, Divizia de reviste era condusă de Răzvan Ionescu (în calitate de director executiv) și de Carmen Eberhat (director editorial). În august, Răzvan Ionescu și-a dat demisia. Pe poziția lui a fost numită Raluca Badea (ex Ziarul financiar).

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • de fapt, www.brat.ro - la comparator cifre gasesti tot ce te intereseaza. dar vanzarea mai tine si de difuzare...si distribuitorii au niste comisioane. pentru cei neavizati e mai greu de inteles cum stam cu vanzarea presei in romanica. oricum nu e ca si cum ai vinde tigari. asta e sigur! aviz amatorilor...
  • pt ca cititorul neavizat si care nu lucreaza in presa sa isi faca o imagine despre problema(de ex EU) faceti graficul vanzarilor.Este cel mai edificator privind eficienta muncii,doar nu lucrezi in presa ca sa "vinzi castraveti la leu".
  • Mie imi par lucrurile altfel. Maretele titluri…din “gama” Click, sunt toate copiate dupa “gama” Libertatea. Sa te lauzi ca ai scos ceva nou si valoros in conditiile in care pina si oamenii au fost luati tot de la Ringier…imi pare un pic ipocrit. Ca au ajuns primele din punct de vedere al vanzarilor este incontestabil. Insa ar fi fost imposibil sa fie altfel la cati bani s-au pompat in publicitate, concursuri si mentinerea artificiala a pretului scazut. Taind “injectiile” de mai sus, s-ar vedea o superba prabusire a acestor titluri, ce nu au adus nimic nou ianafara de pretul scazut si concursuri “sponsorizate” pe banda rulanta. Parerea mea poate fi contestata insa daca “cineva cu trabuc” ar vedea raportul cost/profit, s-ar cam lua cu mainile de barba.
  • chiar asa Traiane. ce rost mai are un general manager cand sunt atatia sefi pe fiecare departament intr-o companie? sau ce rost mai are presedintele tarii cand exista guvernul? Tara frumoasa Romania, pacat ca este locuita...
  • @traian: gandesti marunt...de cand esti tu specialist in presa? ce stii tu in afara de presa decat sa o citesti la cafea pe fuga? opinezi aiurea...
  • Nu inteleg de ce o tot plange lumea pe aici pe Carmen Eberhat, de parca ar fi fost vreun Adrian Paunescu pentru Click Pofta Buna. Fata asta zacea intr-un birou si nu facea absolut nimic. Functiile astea de director editorial pe care le ocupa si acum unii la ADH sunt de fapt posturi inventate special pentru unii frecatori de menta, care numai in Romania exista. Daca o publicatie are redactor sef, care raspunde de tot continutul, directorul editorial ce mai poate face?
  • @liviu: faptul ca Imre nu da doi bani pe el nu poate decat sa-i ridice prestigiul lui Halpert. ca sa te placa Imre trebuie sa fii docil, santajist, smecher, umil, ba chiar prost. nu e asta caracterizarea lui Halpert. si sunt convins ca mr. Corneteanu nu avea nevoie de ajutor cand voia sa dea oamenii afara.
  • Dar rolul lui Adrian Halpert (care inainte nu facea decat sa dea afara oameni incomozi la indicatiile lui Corneteanu) care mai este? Pe Ucraina sunt alti sefi, la reviste e aceasta Badea, la WEB e Corina Dragotescu; deci Halpert pe cine mai conduce, in afara de limuzina de serviciu din fata sediului? Ca din declaratia dnei Eberhat deduc ca Imre nu da doi bani pe el, din moment ce ii face schimbari in parohie fara sa-l instiinteze.
  • Pai daca Raluca Badea, cea care ii scria in ZF cronicile de restaurante lui Peter Imre, conduce si editorial Divizia Reviste, cum naiba mai este separat Editorialul de dept Comerciale in ADH?! Stiam ca Badea a contribuit la "succesul" unor reviste obscure, aflate acum in pragul inchiderii. Ce ziaristi si manageri de calibru mai stiti voi, fratilor, dintre astia care se ghiftuiau moca transmitinad live meniurile de prin carciumi?
  • sa nu mai pomenim de faptul ca vanzarile scad vertiginos din cauza distributiei slabe. dana zamfir da din umeri si din cap ca yesman, in timp ce pe rand, rautakirja, hachette si altii, mai putin cunoscuti, au renuntat sa mai difuzeze publicatiile adevarul. ingropaciune usoara, baieti! dinule, comisionul la vanzatorii de presa, nu-i ca ala de la tigari...poate mai lasi fumurile!
  • La prezentarea din primavara a diletantului Peter Imre de catre Dinu Patriciu toti angajatii au auzit ca implicarea editoriala a lui Shrek va fi ZERO. Acum se vede ca a fost o minciuna, din moment ce el stabileste in mod direct sefii de publicatii fara a se obosi sa informeze pe nimeni. Este o nesimtire fara egal fata de oameni care au cariere remarcabile in presa, care sunt respectati in domeniile lor. Deocamdata Patriciu nu s-a prins de nimic intrucat face greseala sa stea de vorba doar cu Imre, nu sa si coboare nitel la nivelul palmasilor. Iar Imre, Andrei Stefan si Adrian Vasile, de dragul de a-i prezenta cifre bune pentru promisiunile desantate pe care le-au facut, ii ascund ca trustul se scufunda, avand milioane de euro datorii catre mai toti furnizorii strategici!
  • auzi, da' nu cumva directorul editorial al grupului AH e mai mare in functie decit directorul executiv al diviziei de reviste? ha? pai in acest caz, lacrimile sunt de crocodil...

Trimite un comentariu