UPC România a introdus în grila sa un nou pachet, Bollywood, format din trei posturi cu filme, seriale şi emisiuni de divertisment produse şi coproduse în India şi în Europa.
Cele trei noi canale - Bollywood TV, Bollywood Classic şi Bollyshow - vor difuza, anual, aproximativ 3.000 de ore de conţinut nou.
Iulia Florea, UPC România:
“83% din români se uitã zilnic la televizor, iar 28% dintre ei au achiziţionat în 2011 pachete de programe suplimentare. Este clar cã vorbim de un consum mare de conţinut media şi de gusturi diverse în materie de conţinut TV”.
Cum va arăta pachetul
- Bollywood TV a fost adaptat pentru piaţa localã şi va avea filme din industria cinematograficã indianã, care acoperã toate genurile: acţiune, dragoste, comedie, artã. O parte din aceste filme prezintã şi actori de la Hollywood precum Sylvester Stalone sau Ben Kingsley.
- Bollywood Classic rememoreazã succesele cinematografiei indiene. Postul va difuza peste 2.500 de filme clasice, cu actori precum Raj Kapoor, Dev Anand, Dilip Kumar şi mulţi alţii.
- Bollyshow, al treilea canal din pachet, este un post de divertisment ce difuzeazã seriale TV de succes, comedii, muzicã, emisiuni de divertisment, jurnale de cãlãtorii şi documentare, toate produse de industria indianã de divertisment.
Pachetul Bollywood este disponibil pentru un abonament lunar de 8 lei (fãrã TVA). Bollywood este produs de cãtre ISG, companie ce a lansat canale tematice indiene în Orientul Mijlociu, Africa şi Canada şi are licenţiate peste 9.000 de titluri de filme, zeci de seriale şi emisiuni, dar şi peste 30.000 de clipuri muzicale.
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Din punctul meu de vedere este o pata de culoare FOARTE necesara in peisajul media al zilelor noastre si salut aparitia acesteia.
Ma voi abona la acest pachet care aduce putin din parfumul oriental.
Nu as fi platit 8 lei pe el. Am pachetul " Digital Maxim".