Skip to main content

Antena 3 și România TV au furat startul la exit-poll

 

Publicitate

Antena 3 și România TV nu au mai așteptat ora 23.00 (fix), așa cum spune legea, pentru a difuza datele de la exit-poll.

Cele două televiziuni au furat startul, după cum se poate vedea în capturile făcute de Paginademedia.ro.

România TV a fost prima televiziune care a prezentat datele, la 22.59 fix, cu un minut înainte de ora stabilită prin lege. Datele au fost precedate de o numărătoare inversă, care însă s-a terminat mai devreme de ora 23.00.

Antena 3 a difuzat datele de la referendum la 22.59, cu aproximativ 20 de secunde înaintea orei legale.

România TV, Antena 3 și Realitatea TV au fost televiziunile care au difuzat aseară cifrele de la urnele de votare.

Antena 3 nu este la prima abatere. Același lucru s-a întâmplat și în 2009, la alegerile prezidențiale, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Același lucru s-a întâmplat și la europarlamentarele din iunie 2009 și la localele din 2008.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu